Ben koşulsuzca sevmeye hazırım seni

261 10 1
                                    

Bana gel, sadece bana. Yıllardır içinde sakladığın ve haykırmak için biriktirdiğin aşk sözlerinle gel. Ya da konuşma, tek bir söz bile söyleme, suskunluğunla gel. Utangaçlığın, güçsüzlüğün, üzerini yalanlarla örttüğün hatalarınla gel.

Sana kendini anlatman için hiç fırsat vermeyen insanları bırak bir kenara. Sen paylaşmak adına içindeki mavilikleri sunarken onlara, yıldızsız gecelerin karanlığına çektiler seni.

Uyuyamadığın bütün uykuları, üşüdüğün kış sabahlarını, iç sıkıntısıyla geçirdiğin bütün akşamları topla, öyle gel. Arzuladığın; ama, ertelediğin ne varsa hepsini alıp gel.

Ben koşulsuzca sevmeye hazırım seni. Sorgulamadan, yargılamadan, değiştirmeye çalışmadan sevmeye hazırım. Hayatı seninle yeniden keşfetmeye, seninle yaşanacak her şeye hazırım.

Gel ve sarıl bana. Bu sahte hayatta inandığım, güvendiğim tek gerçek sen ol. Suç ortağım ol, bekleyişle tüketme beni. Gel ve sarıl, son bulsun kalabalığın ortasında asırlardır süren yalnızlığım.

Vazgeçilmezim olmak için gel. Seni kaybetmekten öyle korkayım ki düşüncesi bile titretsin kalbimi.

Bekleme artık; gel. Başkalarının asla göremediği, bir tek benimle konuşan içindeki o çocuğun sesini duyurmak için gel.

Gel ve ağla, bunca yıl çektiğin acılardan kurtulmak için sarıl boynuma ve ağla. Gözyaşlarınla birlikte akıp gitsin hepsi. Seninle ağlarım bende. Ağlamak güzel değil midir zaten?

Şimdi hazırlan ve gel bana. Bu karanlık, ışık girmeyen odalara perde açalım. Güneş girsin içeri ve ısıtsın her yeri. Sen benimle gel ki; herşey tam olsun.

Hep 17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin