İliklerime işleyerek esiyorsun.

264 14 1
                                    

Seni seviyorum, çünkü; her sabah kalktığımda bir günü daha seninle geçirecek olmanın mutluluğunu yaşatıyorsun bana. Ben güne seninle başlıyorum ve her gün hayatı yeniden keşfediyorum.

Seni seviyorum, çünkü; gökkuşağının her tonunu gölgede bırakan en parlak renksin sen. Her şey senin rengini taşıyor ve benim için ancak o zaman anlamlı oluyor.

Seni seviyorum, çünkü; soğuk günlerde içimi ısıtan meltemsin. Sıcak günlerde ise ruhuma esensin. İliklerime işleyerek esiyorsun.

Seni seviyorum, çünkü; her şeyde sen varsın. Nasıl olmayacaksın ki? Yüreğimin en derin köşesindesin.

Seni seviyorum, çünkü; hep benimlesin. Seni görmem için yüzüne bakmam gerekmiyor. Gözümü kapatsam bile oradasın. Hiç gitmedin ki benden.

Seni seviyorum, çünkü; gözlerinin içindeki binlerce yıldız, gecenin karanlığını delip geçiyor. Sen bana bakarken ben kendimi yıldızlara bakıyor gibi hissediyorum. Gözlerim kamaşıyor, yine de vazgeçemiyorum bakmaktan. Şikayetçi değilim aydınlığından.

Seni seviyorum, çünkü; her gülümseyişin içime yeniden yaşama sevinci dolduruyor.

Seni seviyorum, çünkü; sana dokunmayı, seni sevmeyi, seni dinlemeyi, sana bakmayı, seni koklamayı, seninle paylaşmayı seviyorum.

Seni sevdiğimi anlatırken ne kadar çaresiz olduğumu da görüyorum. Her sözcükten sonra düşünüyorum, seni yeterince anlatabildim mi diye... Biliyorum ki yetmeyecek, bu kadar sözcükten sonra bile sana sevgimi anlatamamış olacağım.

Sözcüklerin bittiği yerde gözlerime bak. Onlar içimdeki duyguları çok daha iyi anlatacaktır sana.

Hep 17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin