Birşey var sende, bulamıyorum. Beni nasıl bu hale getirdin, anlamıyorum. Yüzümde bir gülücük, içimde sonsuz mutluluk. Aşka küskün yüreğimde yeniden kelebekler uçuyor. Neredeyse yaz bitecek ama ben baharı daha yeni yaşıyorum.
Birşey var sende, adını koyamıyorum. Nereye baksam seni görüyorum. Kiminle konuşsam sen oluyorsun. Sen olunca, başka hiç birşey umrumda olmuyor. Senin adını heceliyorum. Yanımdasın, değilsin fark etmiyor. Her anımda seni yaşıyorum.
Birşey var sende, nedir bilemiyorum. Seninleyken bile seni özlüyorum. Yollarım hep sana çıkıyor. En güzel çiçekleri toplayıp demet demet sana vermek istiyorum. Gök kubbenin en hoş sedası olup dünyaya sadece senin adını haykırmak, sadece benimsin demek istiyorum.
Birşey var sende, uçsuz bucaksız, masmavi bir deryasın sanki. Maviyi bir tek sana yakıştırıyorum. Sen mavi oluyorsun ben ise sana bakarken kendimi kaybediyorum. Öyle hoşsun ki.
Birşey var sende, dilimin ucunda ama söyleyemiyorum. Yalnız gecelerime inat, şimdi karanlığı milyonlarca yıldızla aydınlatıyorum. Gökyüzünde bazen tek kalan yıldız gibisin, o hayran olunası parlaklığın ve güzelliğin. Öyle aşığım ki...
Birşey var sende, soramıyorum. Seni kimse görmesin, kimse bilmesin istiyorum. O sıcacık gülüşünün, dokunuşunun, bakışının benden başkasına yasak olmasını istiyorum.
Birşey var sende, tanımlayamasam da ışte ben o şeyi arıyorum. Gel benimle aşkın da, tutkunun da en koyusunu yaşayalım. Bir kalbi keşfetmenin hazzına yeniden varalım. Bir bakışta erimek neymiş, hatırlayalım.
Işte şimdi ben buradayım, yolun başında. Bekliyorum sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep 17
ChickLitve sen ne kadar küçük bulsan da aşkın yaşı 17 derler, ben sayende bugün 18'ime basıyorum. Hoşçakal.