Arkadaşlar bu bölümde bazı yerlerde +18 sahne ve argo içeren kelimeler olacaktır rahatsız olacak olanlar okumayabilir.
Ve aynı zamanda 18 yaşından küçüklerin okumamasını tavsiye ediyorum !
Mavi gözlerimi babama çevirip;
-Günaydın babacım, erken uyduğum için dolaylı yoldan erken uyandım.
Okula gitmeden önce yürüyüş yaparım diye düşündüm hem .Babam inanmak istercesine gözlerime bakınca hafif tebessüm edip onu rahatlattım.
- Anladım kızım, kahvaltı etseydin keşke.
-Okulda atıştırırım baba,deyip yanağına ufacık bir öpücük bırakıp, kapıya yöneldim.
-İyi dersler
-Sağol babacım.
Kapıyı açıp dışarıya attım kendimi. Kafamı havaya kaldırıp derin bir nefes aldım.
Okula doğru adımlarken hava iyiden iyiye bozmuştu.
Okula normalde arabayla 5 dakikada gittiğim yolu şimdi yürüyerek 45 dakikada gidecektim. Ne hikmetse bugün yürümek istemiştim.
Yolda yavaş yavaş yürürken yağmur atıştırmaya başladı.
İşte bir bu eksikti yani. Adımlarımı hızlandırdım ve sığınacak bir yer baktım ama yoktu.Yağmurdan dolayı iyice üşümeye başlamış, burnumu çeke çeke okula gelmiştim.
Üzerim su gibi olmuştu allahtan çantamda yedek kıyafet her zaman bulundururdum.
Anlık gelen hapşırmayla saçlarım yüzüme yapışmıştı. Sanırım şifayı kapmıştım.
Okula girdim ve direk soyunma odasına gittim.
Saate bakınca zilin çalmasına daha yarım saatin olduğunu anladım.Odada kimse yoktu okulda da kimseyi görmemiştim daha .
Buna güvenerek soyunmaya başladım.Üzerimdeki sweeti zorla çıkartıp kenara koydum ve pantolonu da çıkarmaya çalıştım. Yağmuru resmen emmiş olan bu pantolon beni bayağı zorlamıştı.
Gerimden gelen yutkunma sesiyle arkama baktım, kimya öğretmenim dili tutulmuş gibi bana bakıyordu .
Koyu renk gözleri mümkünmüş gibi daha da kararmıştı. Vücudumu gizleme gereği duymadım.
Boğazımı temizleyince , son anda gözlerini sütyenimden çekmişti.
- B-ben seni ıslanmış görünce ceketimi v-vermek istemiştim.
Kekelemişti. İnanılmaz onu kekeletmistim.
Anladım der gibi baktım ve yavaş yavaş yanına adımladım.Elindeki ceketi alacaktım ama uzatmıyordu ki. Donmuş olduğunu görünce eğilip elinden aldım.
Ve daha da yaklaşıp kulağına eğildim.
-Teşekkür ederim öğretmenim.
dedim kısık bir sesle . Derince bir yutkunma sesi daha . Başarmıştım, benden etkilenmişti.
Dudaklarımı yanağına sürterk geri çekildim. Baktığımda gözlerini kapatmış, hafif aralık pembemsi dudaklarıyla öylece duruyordu.
Sanırım kendime hakim olamayacaktım.
Dayanamadım dudaklarına sadece küçük bir öpücük bırakıp geri çekilecektim ki ;
Beni kendine yapıştırıp alt dudağımı dudakları arasına alıp emmeye başladı.
Onu gördüğümden beri bu anı bekliyormuşçasına ağzımdan ufak bir inleme kaçtı.
Ellerini kalçama yerleştirip havaya kaldırmasıyla bacaklarımı beline doladım.
Bu arada öpüşmemiz iyice derinleşmişti.
Üst dudağını hafif ısırmamla derin bir inleme bahşetti.
Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynuma yöneldi önce öptü ardından dişini geçirdi . Isırmasının acısıyla ufak çaplı bir çığlık attım . Korkmuş gözlerle bakıp ;-Canını mı yaktım ?
- H-hayır.
Emin olamamış gibi yüzümdeki bakışını boynuma çevirdi ve;
-Hassiktir!
-...
- Bu ne ?
Boynuma elimi değdirince elime bulaşan sıvıyı gözlerime getirdim.
Kandı bu . Dünün üzrine kanaması normaldi. Ama karşımdaki adam benden bir açıklama bekliyordu.
-Şeyy
- Evet ne?
Şimdi ne diyecektim ben ona ki?
Eveeeet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik.
Sizce Nur gerçekleri söyleyecek mi?
Sol alttaki 🌟'a dokunup oy vermeyi unutmayalım arkadaşlar.
Sizi seviyorum. Iyi geceler melekelerim 🌼💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuytu Köşe
Teen FictionBuradan nasıl çıkacağımı düşünürken, ensemde hissettiğim nefesle anlık bir titreme sardı bedenimi; korkuyordum. En son barda sevdayla bilmem kaçıncı vodkalarımızı içtigimizi ,dans etmek için barın ortasına doğru ilerlediğimizi hatırlıyordum sonrası...