Yeni bölümle karşınızdayım.🐙
1.6K OLMUŞUZ BEEEEEE 😍😍😍
İnanamiyorum çok mutluyum.
Kitaba oy vermediğiniz için ne kadar çok üzülsemde okunmanın artması çok güzel ❣💗
Bana destek olup arkamda duran herkese teşekkür ediyorum.
İyiki varsınız 💜🖤🌼😍❣Ve bölüme gelecek olursak;
🔞 Öncelikle yaşı 18 den küçük olan okuyucularımın okumamasını istiyorum. 💢🔞🔞
Ve okuduktan sonra yorum atmayı ve yıldıza dokunmayı unutmayalım ❤❤
" Dudaklarına tekrardan bıraktığım ısırık onu da yola getirmiş olmalı ki, ağırlığını üzerime verip alt dudağımı dudaklarının arasına alıp emmeye başladı.
Yaptığıyla beraber ellerimi ensesindeki kısa saçlarının arasına yerleştirdim.
Elinin birini yüzümde diğerini de üzerimdeki gömleğin düğmelerini açmak için kullanıyordu.
Sonunda düğmeleri açma işlemi bitti ,soğuk eli tenimle buluşunca hafif bir titreme geldi.
Rüya olmadığının farkına varacak kadar ayılmıştım.
Ve kontrol elimizden kayıp gitmişti.Hafifçe yerimde doğruldum ve gömleğini çıkarmasına yardımcı oldum.
Gömleğimi odanın ücra köşesine fırlatmış ,daha derin ve sertçe dudaklarımı öpmeye devam etti .
Dudaklarımdan ayrılıp açıkta olan boynuma yöneldi.
Öpüyor ,emiyor,ısırıyordu.
Zayıf olduğum için çıkkın duran köprücük kemiğimin üzerine geldi.
Ve kendine bir bölge seçip iyice emmeye başladı.Emmekten sıkılmış olmalı ki sert bir ısırık bıraktı,
Ağzımdan epeydir tuttuğum inlemeyi bıraktım.Ellerimi çıplak sırtına çıkartıp tırnaklarımı pürüssüz sırtında gezdirip çizmeye başladım.
Bu hareketimle köprücük kemiğimi rahat bırakıp, dilini sürterek bir çizgi halinde sütyenimin açıkta bıraktığı yerleri öpmeye başladı.
Ellerini sırtımda hissedip yükseldim ve kopçayı çıkarmasına yardım ettim.
Sütyenim de yeri boylarken açık olan gözlerimi ellerimle kapattım.
Tamam böyle ileri gitmiş olabilirdim lakin daha önce kimseyle ilişkiye girmemiştim.
Dolayısıyla kimsenin yanında bu kadar çıplak da kalmamıştım.
Utandığımı anlayıp ellerinyle yüzümdeki ellerimi çekti ve ;
-Utanma benden. Dedi boğuk ve erkeksi sesiyle.
-....
Hic bir şey söylemedim ve kapattığım göz kapaklarımi usulca açtım.
Siyah olan gözleri daha çok kararmış ve arzu dolu bakıyordu.
Eminimki benim gözlerimdeki korkuyu görebiliyordu.
-Korkuyor musun ?
-...
Yine bir şey söylemeyip başımı salladım.
-Korkma, deyip yüzümü şefkatle okşadı.
Aldığım cesaretle yerimde yükseldim ve ellerimi yanaklarına koyup kendime çekip dudaklarını ürkek ama bir o kadar da istekli bir şekilde öpmeye başladım.
Yaptığım hareketle önce şaşırsa da sonra o da hırsla karşılık verdi.
Yavaş yavaş dudaklarını kaydırıp açıkta olan göğsüme indi.
Öpe öpe tomurcuğa geldi ve hafuf ısırıp yüzüme baktı.
Belim yay gibi gerilirken ağzımdan büyük bir inleme kaçtı.
Bunun üzerine emir verir gibi;-Gözlerime bak, Dedi.
Kapanan gözlerimi aralamamla gözlerimden bakışını çekmeyip gözümün içine baka baka göğsümü ağzına alıp emmeye başladı.
Bakmaya dayanamayıp başım yastığa düştü.
O ustaca emip yalarken ben yerimde resmen kıvranıyordum.
Elinin biriyle göğsümü sıkarken diğeriyle de altımdaki eşofmanı çıkartıp attı.
Şuan bulunduğumuz şekilden değil de altımdaki Calven Klein baskılı kilotumu görmüş olmasından utanmıştım.
Sessizce;
-Calven Klein ha , diyip kendince tebessüm etti.
Daha fazla oyalanmak istemez gibi iç çamaşırımı bir çırpıda çıkarıp köşeye fırlattı..
Yaptıgı şeyle hayrete düştüm.
Ama o bir saniye beklemeden parmaklarını işkence eder gibi yavaşça tenimde gezdiriyordu.
Buna daha alışamamışken dudaklarını kasıklarıma bastırdı.
Dudağının değdiği yer alev alır gibi oldu.
Bu hisle kafamı daha çok bastırdım yastığa.
Ama bu sefer de günah yerime değen diliyle belim yay gibi gerildi ve derin bir inleme bahşettim.
Ben inlemekten deliye dönerken o daha çok yalıyor arada emiyordu.
Kendimi çok tuhaf hissetmeye başladım, onun beni emen dilini unuttum.
Ve sanki bulutlara yükselir gibi oldum.Ve ardından daha çok geçmeden yere çakılmış gibi hissettim.
Sanırım az önce ağzına boşalmıştım.
Iğğy ben bunu nasıl yaptığını anlamazken o benim menilerimi yutmuş muydu?
Ardından birden üzerime çöken uykuyla kendimi tutamayıp gözlerimi kapattım.Uykuya dalmadan önce duyduğum duyduğum son ses fısıldayarak;
-İyi uykular güzelim.
Dediğiydi.
.....
Bir bölümü daha bitirdik arkadaşlar. 💗
Buraya kadar geldiyseniz hayrınıza şu yıldıza dokunun be ablalar abiler 💜
Hedeflerim var lütfen ❤
İyi akşamlar şimdiden ve bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🌼
💛Kendinize iyi bakın 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuytu Köşe
Teen FictionBuradan nasıl çıkacağımı düşünürken, ensemde hissettiğim nefesle anlık bir titreme sardı bedenimi; korkuyordum. En son barda sevdayla bilmem kaçıncı vodkalarımızı içtigimizi ,dans etmek için barın ortasına doğru ilerlediğimizi hatırlıyordum sonrası...