Bu bölümü bana destek olan tüm okuyucularıma ithafen yazıyorum❤
Lütfen hayalet okuyucu olmayın oylarınız ve yorumlarınız benim için çok değerli :3
Kapı daha ben çevirmeden açılmış ve karşımıza haydut kılıklı üvey abi bozuntusu dikilmişti.
- Niye geç kaldınız?
-Sana ne
- Sana sormadım Nur!
-Kusura bakma abiciğim geç kaldık *
dedi ezgi iğneleyici bir tondaSinirden dişlerini sıktığı o kadar belliydi ki istemsizce yüzümde hınzır bir gülümseme oluştu.
Ezgi de az değildi hani, onu nerden vurabileceğini iyi biliyordu.
-Abi derken*
Siniri sesine yansımış ama yine de bağırmadan sorabilmişti.
-Abim yaşındasın ne diyeyim başka dedi ezgi de.
-Abi deme!
Deyip nihayet kapıdan çekilip odasına doğru adımladı.
Barut gibiydi. Ben demiş olsam bir ton küfür ve dayak yerdim ama konu ezgi olunca içindeki şeytana hakim olabiliyordu demek*
Daha fazla ayakta dikilmeyi kesip bizde benim odama doğru adımladık.
Ezgi kendini hızla yatağa atınca yüzümü bir gülücük kapladı.Hiç değişmeyecekti cidden . Küçükkende yorulunca huysuzlaşır ve kendini yatağa atardı.
-Nur sakın ağzını açma kıyafetlerimle uyumayı planlıyorum.
-Peki peki bu seferlik tamam.
Rahatlamış bir şekilde yatakta ağzı aşağı dönüp ayaklarıyla pikeyi üstüne çekmesine ufak bir kıkırtı bırakıp üstünü örttüm.
-Sen uyumayacak mısın?
- Biraz ders çalışmam lazım ,malum beni sevip koruyan bir aileye tamamen sahip değilim , dedim bıkkınlıkla.
-Mmmm ta-maaaaa-mmmm
Harfleri uzatıp ilgilenmediğini belli etti.
Üzerimi değiştirmek için dolabımın önüne geldim. İlkbahar ayında olduğumuz için havalar artık ılımaya başlamıştı.
Bende buna dayanarak altıma dizimin biraz üzerinde biten siyah bol bir şort üzerimeyse kısa kol salaş şotumla aynı renk bir t-shirt geçirdim.
Üzerimi değiştirmem bitince de çantamdan kalem ,silgi ve uçluğumu aldım.
Masamın başına geçip geometri test kitabımı açıp kaldığım yerden soru çözmeye devam ettim ...
Artık dikkatim dağılmaya başlayınca kitabın kapağını kapattım ve uzun süre test kitabına bakmaktan ağrıyan gözlerimi ovaladım.
Gelen bildirim sesiyle masamın diğer ucuna bıraktığım telefonu elime aldım.
Mesajlara baktığımda tanımadığım bir numaradan olduğunu fark ettim.
1 yeni mesaj *
~ 05***********37: Bebeğim
~Nur :Kimsin?
~ 05***********37:Ne yapıyordun ?
~Nur : Sana kim olduğunu sordum*
~05***********37: Birisi....
~Nur :Git başımdan birde seninle uğraşmayayım .
~05***********37: Kalbimi kırıyorsun ama. :(
~Nur: Umrumda değil siktir git başımdan.
~05***********37: ):
~Nur: Seninle uğraşmayacağım...
~05***********37: Ama nedeeennnn
*Bu kişiye mesaj gönderemezsin*
~05***********37: Şaka mı bu ???
*Bu kişiye mesaj gönderemezsin*
~05***********37: Cidden yaa :(
*Bu kişiye mesaj gönderemezsin*
~05***********37: İyi ben konuşmanın bir yolunu bulurum.
*Bu kişiye mesaj gönderemezsin*
.....
Bir de ananim olsun dedim. ehehehhehehe
Merak ettikleriniz için buyrunuz.
:)
İyi geceler tatlı rüyalar benim minnoş ve güzel kalpli küçük pıtırcıklarım.❤
Yeni bölümde görüşmek üzere bAyS :3 :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuytu Köşe
Teen FictionBuradan nasıl çıkacağımı düşünürken, ensemde hissettiğim nefesle anlık bir titreme sardı bedenimi; korkuyordum. En son barda sevdayla bilmem kaçıncı vodkalarımızı içtigimizi ,dans etmek için barın ortasına doğru ilerlediğimizi hatırlıyordum sonrası...