Biliyorum epeydir size bölüm atamıyorum ve bunda inanınki benim hiçbir suçum yok :(
Şöyle ki ; telefonum bozuldu.
Şuanda nasıl yazdığımı soracak olursanız da babamın tlfnunu aldım bölüm atmak için :)
Bu bölümde bana yardımcı olmak için yorumlarla oyları eşit tutabilir misiniz??
Çok mutlu olurum. "Ve mutlu olmaya ihtiyacım var"
İyi okumlar size .d
" Çok takmayıp değiştirdim
"
-Kalksana birader.
Yanımdan gelen sesle ezgiye döndüm. Ne yapmaya çalışıyordu acaba
-Anlamadım
- Kalk diyorum bir daha tekrar etmemi ister misin.!
-Neden kalkayım?
-Rahatsız oluyorum çünkü.
-Rahatsız oluyorsan başka yere otur,ben burada iyiyim.
Yanımda esen rüzgarların şiddeti artıyordu. Bu demek oluyordu ki birazdan kavga çıkacaktı. Acilen müdehale etmem lazımdı.
-Sakin mi olsak hı ?
-Sen karışma nur.
-Ya saçmalama zaten yeni geldin, ilk günümüz böyle ziyan mı olsun ?
Dedim üzgün çıkartmaya çalıştığım sesle.
Benim üzüldüğümü zannedip;-Tamam ya . dedi sakin tutmaya çalıştığı suratıyla.
Tiyatro izler gibi oturmuş bizi izleyen beyefendi* sonunda ağzını açıp;
-Ne oldu minik kedi kükrüyordun az önce ?
Yeni yatışmış ortamı tekrardan alevlendirmek için gayette güzel bir adım atmıştı!
Ben burda kavga çıkmasın diye uğraşıyorum adam tutmuş yeniden kızıştırıyordu ortalığı.
Aslında genel olarak bakınca adamın yaptığı bir şey yoktu sadece yanıma oturmuş ağzını bile açmamıştı .
Ezgi yer değiştirmek isteyince adamla konuşacak sanmıştım bende.
Ama sonrasında suçu vardı. Rahatsız olan birinin yanında oturmak doğru olmazdı yani ne diye kalkmıyorsa.
Üstüne bir de bu konuşma stili cidden insanı çileden çıkarırdı.
-Bir sussan mı sen acaba,
dedim dişlerimin arasından.-Muahttabım sen değilsin.
-nE !
-Eee Ezgicim ne diyorduk ha en son sen minik kedi kükremeni yapıyordun . dedi sinsi gülüşüyle.
-Sen kendini ne sanıyorsun !
-Ovvv bir miktar kulak tırmalayıcı bir miktar da sevimsiz.Tam ilgi alanım*
Daha fazla ortalık karışmasın diye ezgiyi kolundan çekip karşıdaki bölüme çektim. Benim kendini çekmemi beklemediğinden bu daha bir kolay olmuştu.
-Nuur! Dedi uyarır bir tonda.
-Efendim canııım. Tatlı tatlı sonunu uzatıp en masum yüz ifademi kullandım.
Biliyordum ki bana kıyamazdı.
-Offff,Dedi bıkkınlıkla . İstediğim tepkiyi vermesiyle sırıttım.
Eski oturduğumuz yeri göremeyecek en kuytu duran köşeye yerleştik.
Bu kız gerçekten belaya selam veriyordu her seferinde ama bir türlü akıllanma denen şey yoktu.
-Neden tartıştın şimdi o adamla ?
Dedim merak kokan sesimle.- Boşver ya geçti gitti,
deyip elini salladı. Şuanlık beni geçiştirmesine izin verecektim, nasıl olsa gelip anlatacaktı .
Bir iki tane kokteyl içtikten sonra sıkılıp kalkmaya karar verdik.
Telefonumu çıkarıp taksiyi aradım ama uzakta olduğunu yarım saate ancak gelebileceğini söylemesiyle bir 5 dakika daha durup ayağa kalktık.
Kapıdan çıkıp ağır adımlarla karşıdan karşıya geçmeye başladık.
-Nuuuur
Her zamanki gibi soru soracağını anlayınca başımı ona çevirip sadece mmmm' diye ses çıkardım.
- Baksana acaba buralarda kiralık ev var mıdır sence ?
Sorduğu soruyla merakla bakan bakışlarımı ona çevirdim.
- Neden sordun?
-Acaba bana burada bir ev mi tutsak diye düşündüm hem sende gelir kalırsın, olmaz mı?
Ezginin ailesi maddi bakımdan bayağı iyilerdi . Ezgi zengin bir ailenin tek çocuğuydu. Bu yüzden ne dese tamam deyip ,gönlünü kırmamaya çalışıyorlardı.
-Bilmem kuzum nasıl istersen öyle yap ama okul sıkıntı olmaz mı?
Özel bir okulda okuyor aynı zamanda dersleri de fena değildi ama burada sadece benim için kalmak istediğini sanmıyordum.
-Yok ya zaten evde babamlar biraz tartışıyorlar. Benim biraz uzaklaşmam hem onlara hemde bana iyi gelecektir.
-Hmmm iyi bir fikir gibi görünüyor ama yine de sen bilirsin.
-O zaman tamam kalıyorum. Yarın bizimkileri arayıp haber veririm. Zaten kredi kartımda yeterince para da var .
Dedi mutlulukla. Bende sevinmiştim.
-Bana da iyi geleceksin aslında ,epeydir tekim.
Dediğim şeyle ilk başta biraz kızarsada sonra mutlulukla sarıldık birbirimize.
Biraz sonra gelen taksiyle eve dönmeye başladık .
....
Eve geldiğimizi fark edince cüzdanımdan ücreti çıkarıp taksiciye uzattım,ve ezgiyi dürtüm.
Gözlerini yavaşça açıp benimle beraber indi sakince arabadan.
-Nur çok uykum var deyip,
kedi gibi iyice sırnaştı.-Geldik olduk.
Hava ilerleyen saatlerde soğumuştu . Ufaktan bir titreme geçti üzerimden.
Eve gelince çantamdan anahtarı kilide soktum ama ben daha çevirmeden kapı elimden kayıp açıldı.
Yazım hatam varsa kusura bakmayın❤
İyi okumalar '
Oy vermeden geçmeyelim mümkünse. :] :]
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuytu Köşe
Teen FictionBuradan nasıl çıkacağımı düşünürken, ensemde hissettiğim nefesle anlık bir titreme sardı bedenimi; korkuyordum. En son barda sevdayla bilmem kaçıncı vodkalarımızı içtigimizi ,dans etmek için barın ortasına doğru ilerlediğimizi hatırlıyordum sonrası...