Yanlış Anlaşılma^

1.7K 79 24
                                    

Medya: Nasip olmaz mı beeee :(

Yeni bölümle karşı karşıyayız. Yorum atmıyorsunuz beni üzüyorsunuz babe ):

Bende diyordum neden benim anonimim yok (!)

Gerçekten bir de mesajına ciddi ciddi cevap vermeye uğramıştım.

Dertsiz başıma (ne kadar dertsizse ) yeni bir dert almış gibi hissetmiştim.

Neyse deyip yatağıma doğru adımladım.
Dizimi yatağa koymuştum ki ezginin telefonuna bildirim sesi geldi.

Annesinden mesaj gelmiştir diye aldırmayıp yatağa girdim.

Ama ardı ardına bildirim sesi gelmeye devam edince merakla yerimden kalktım ve komidinin üzerindeki telefonuna uzandım.

Birbirimizin telefonunu kurcalamaktan çekinmediğimiz için elime alıp gelen mesaja üstten baktım.

-Whatsapp'tan 1 kişiden 10 yeni mesaj

Aaaaa kişisinden 10 yeni mesaj

-Engelledi beni be
-Kendimi o kadar kötü hissettim ki
-Bak ben Nur'u gerçekten seviyorum ama bu yaptığı cidden ayıp.
Açılmamış 7 yeni mesaj*

Bu ne demek oluyordu bana mesaj atan kişiyi ezgi tanıyor muydu.

Ne dönüyordu şuan kafam almaz olmuştu.
Telefon elimde transa girmiş gibi gözüküyordum eminim.

Biraz sonra ezginin;

-Yaağ kimmiş gece gece ,dedi.

Ama ben hala ezginin ne amaçla numaramı ona verdiğini anlamaya çalışıyordum.

Cevap gelmediğini anlamış olacak ki ;

hafif dağılmış saçlarıyla kafasını kaldırıp hala transtan çıkamamış olan bana bakıyordu.

-Nur sana dedim.

-...

-Kızım ses versene ya.

-...

Hiç bir tepki veremiyordum. Elimdeki telefonu fark etmiş olacak ki

-Annem mi aradı, ne dedi?

Hala sesin gelmemesinden olsa gerek elimde tuttuğum telefonunu bir çırpıda aldı.

-Siktir!

Ettiği küfürle transta kalfığım müddet sona ermişti.

-Nur bak açıklayabilirim.

-Neyi, tanımadığım birine numaramı vermeni mi yoksa bana gevşek gevşek mesaj atmasına bişey dememeni mi hangisini?

Kısık ama hiçte nazik olmayan ses tonumla sormuştum bunları.

-Bak inanki göründüğü gibi değil.

Dedi yine aynı hızla. Ama benim sabır kotam şimdiden dolmuştu bile.

-Zırvalamayı bırakta açıkla artık!

Dedim yükselmeye başlayan ses tonumu evdekilerin uyuduğu aklıma gelince sona doğru kısmış cevap vermesini bekliyordum.

-Özür dilerim gerçekten. Canını sıkacağını düşünmemiştim.

Ağzımdan çıkan hah'la sertçe cevap verdim.

-Ezgi numaramı kimseye vermemek için kaç takla attığımı en iyi sen biliyorsun ne bu şimdi şaka felan mı ? Eğer öyleyse güldürmedi.!

-Ya bak biliyorum canım benim gel otur şöyle de açıklayayım.

Yumuşak ses tonuna karşın yüzümde tek bir mimik oynatmadan yatağa oturdum. Ve (çok kıymetli!) açıklaması için ona döndüm.

-O kişi emirdi .

Anlamazca suratına bakmaya devam ettim.

-Hani şu geçen yaz yanımda gelen bizden 2 yaş küçük olan kuzenim emir.

Hafızamı zorlayıp hatırlamaya çalıştım.

Evet geçen senenin yazında ezgi, emir denen kuzeniyle beraber gelmişti ve yaklaşık 1 hafta boyunca bizde kalmışlardı.

-Nasıl yani? Baştan anlat bir b*k anlamadım.

-Ya geçen seneden beri beni gördüğü her yerde yalvarıyordu senin numaranı vermem için. Sanırım senden istemiş ama küçük adam bu sene olmaz seneye gel mi ne demişsin bu da tabi sinirlenmiş öyle dedin diye isteyememiş bidaha da bana da o kadar ısrar etti ama vermemiştim neyse bu beni buraya gelmeden önce flörtümle öpüşürken basınca mecbur kaldım. Anneme söyleyecekti annemi biliyorsun nur Deliye dönerdi.

Konuşmasını kesmeden dinleyince o kadar çıkıştığım için kendime kızmıştım ama neyseydi.

-Bana neden söylemedin.

Dedim sorgular bir biçimde .

-Ya kızım hem geleli kaç gün oldu ki hemde aklımda kalmamış.

Anlayışla başımı salladım.

-Neyse sabah konuşuruz geri kalanını yorgunum zaten, dedi ve der demez tekrardan yatağa sokuldu.

Onun yatağa yatmasıyla uyku için ölen gözlerime daha fazla direnemedim ve bende yanına doğru kıvrıldım.

Alarmımı da kurup aptal çocuğun engelini kaldırdım ve E" diye kaydettim.

Yatmadan önce son kez iyi geceler dileyip uykunun huzurlu kollarına kendimi bıraktım.





Hello yazarınız geldi ❤

Bir oy bir yorum hadi abiler ablalar😂


Kuytu KöşeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin