Dokunma bana !

5.4K 184 38
                                    

Arkadaşlar yeni bölümle yine sizinleyim 😁
Beni özlediniz biliyorum skkwoahs
Neyse geçen okuduğunuz bölümde üzülmüştük bu bölümde toparlayacağız. "İnşallah"😊




" Sonunda sakinleşmiş bayağı da toparlamıştım.  Mehmet;

-Daha iyi misin eve gidelim mi ?

Bu düşünceli tavrı ağlamaktan yorulmuş yüzme ufak bir tebessüm kondurmama neden oldu.
Bu güzel  kalbi insanı o kadar iyi hissettiriyordu ki .

-Yok teşekkür ederim destek olduğun için,dedim yüzümdeki tebessümü silmeden .

-O nasıl söz güzelim ben hep senin yanındayım emin ol hepte olacağım. 

-İyiki varsın be koca bebeğim. Dedim.

-Asıl sen iyiki varsın kuzum, en kötü anlarımda kimse arkamda durdun şimdi seni yalnız bırakmam.

Mehmet benim bu hayatta edinebileceğim en iyi dosttu.
Hic bir zaman verdiğim kararları sorgulamamış, her türlü arkamda durmuştu.
Ağladığımda gözümden ikinci damlayı düşürmemişti.

-Hadi gel okulu ekelim , dedi muzipçe .

-Ciddi misin ?

-Normalde derslerinden asla ayrılmazsın biliyorum ama bu seferlik benim için ek ,dedi.

Ovvv onlar yavru köpek bakışları mı. Bunu yapmasa tamamdi ama.

-Peki ama birdaha asla !

Dedim uyarır gibi. İşaret parmağını sallayıp;

-Aslaaa , dedi.

.....

Okuldan çıkmıs sahile gelmiştik. Ayakkabılarımızı çıkarmış kumda yürüyorduk sessizce.
Ve aramızdaki sessizliği bozmaya karar verdim.

-Okula naklimi isteyeceğim derken ciddi olduğunu düşünmüyordum.

Dedim ve başımı ona çevirdim.

-Ben ne zaman sana şaka yaptım güzelim?

-E tamam yapmadın da keşke ordaki okulu bırakmasaydın. Düzenini bozdun o kadar.

-Birincisi pişman değilim ikincisi de düzenim bozulmuştu artık. Hem burdaki yurda yazıldım .

-E o zamn sen nasıl  bizde kalacaksın ki ?

-Yarın geleceğim sanıyorlardı ondan, bife sizde yatıya kalamam dedi sırıtarak.

-Neden ki ? Dedim merakla

-E sen ceza aldın ya birde ben gelirsem Ali amca iyice sinirler de ondan. Hem otelde ida ayırdım zaten.

Şimdi anlaşılmıştı işin aslı.  Biraz daha yürüdükten sonra eve geçmeye karar verdim.

Bana evin kapısına kadar  eşlik etmiş sonra da yoluna devam etmişti.
Kapıyı çaldım.
Ama açan yoktu.

Bir daha çaldım ama yine açan olmayınca hatırladım babamların işe gittiğinden kastı ,kaçamak tatildi.

Kenarda duran çiçeğin yanındaki taşı kaldırıp yedek anahtarı aldım.
Kapıyı açtım.
Montumu asıp odama geçtim. Mehmetle yürüdüğümüzden olsa gerek çok yorgundum.

Üzerimi değiştim ,  babamlar evde olmadığına göre o psikopat da evde olmazdı bugün.

Ona güvenerek saten geceliğimi giyip kendimi yatağa attım.
Nasıl bir yorgunluksa yatar yatmaz uyku bastırmış 5 dakika sonra da uyuya kalmıştım.

Gecenin bir yarısı çalan kapıyla pardon kırmak istenir gibi vurulmasıyla uyandım.
Komidinin üzerinden telefonu alıp saate bakınca 2.20 olduğunu gördüm.
Bu saatte kim gelirdi ki ?

Gözlerimi ovuşturarak yataktan kalktım ve salonun ışığını açıp kapıya yöneldim.

Kapıyı açınca karşımda gördüğüm darmadağın ilkerle anında uykuyu üzerimden attım. Tam kapıyı suratına kapatıyordum ki ;

-Lü-tfen ya-rdım et diye seslendi.

Ne kadar beni öldürmek için firsat kolluyor olsa da o bir insandı.

Haline acıyıp kapıyı açtım ve içeri girmesine izin verdim.
  Ama bu yaptığımın iyi bir fikir olmadığını kapıyı kapatırken üzerime gelen ilkerle anlamam gerekti. Kapıyı kapatmadan;

-N-noluyor?
Kekeleyerek sorduğum soruya yarım ağız gülerek;

-Ne kadar safsın ama seeen .
Dedi ve üzerime resmen saldırdı. Ama bu sefer öldürmek için değildi....

Üzerimdeki saten geceliğin omzunu yırtmış yırttığı yerden öpmeye başlamıştı.

Çığlık atıp  üzerimden atmaya çalıştım ama lanet olsun ki güçsüz kollarım bir  işe yaramıyordu.

Ağlıyor bir yandan da bırak diye yalvarıyordum. 

-Dokunma do-dokunma lü-lütfen !

Dedim itmeye çalışarak. Ama olmuyordu.
Bir sonraki hedefi göğüslerimin olduğu yere gelmiş orayı da tek hamlede yırtmıştı.

Attığım çığlıkların haddi hesabı yoktu. Ama ne yazıkki evimiz mahallenin dışındaydı ve biri gelene kadar benim ölümümün hükmünü verecekti.

Ben ağlayarak habire dokunma diyordum ama duymuyor gibi vücudumun ücra köşelerine dokunmaya çalışıyordu.

Birden kapı çarparak açılmış, içeriye siyah giyimli birisi girmişti.

Elim ışığa çarptığı için ışık kapanmıştı.

Ayın loş ışığından dolayı yüzünü seçemiyordum.

Üzerimdeki ilkeri altına almış ardı ardına yumruk atıyordu.

Bu manzarayı izlemek istemediğim ve hala korktuğum için gecenin bir köründe  kendimi dışarı atmış.

Hızla yola doğru çıkmıştım. Içerideki kişinin kim olduğunu bilmiyordum ya bana da zarar verseydi diye korkudan titreyerek koşmaya başladım.

..

Taa ki kolumdan biri tutana kadar .



"Arkadaşlar o kadar okunma olup oy verilmemesi canımı sıktı oy sınırı koymaya karar verdim.

Bu bölüme 10+ oy geldikten sonra yeni bölüm atacağım.

Kendinize iyi bakın iyi geceler tatlı rüyalar ❤

Kuytu KöşeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin