10.BÖLÜM "YARIM KALMIŞ İŞ"

17.1K 311 31
                                    

Merhaba canlarım uzun sürdü biliyorum. Ama inanın elimde olmayan bazı nedenlerden ötürüydü. Keyifli okumalar.

İhanet insanın hücrelerine acımasızca sızan ve onu yerle bir etmekle tehdit eden hayat düşmanıydı. Kimimiz en güvendiğimiz arkadaşımızın kimimiz kocamızın kimimizde sevgilimizin ihanetine maruz kalırdık.

Karşımda gördüğüm güzel ve alımlı kızıl saçlı kadında ihanetle sarsılmıştı. Aslında tam olarak böyle denilemezdi çünkü sadece yemek yiyorduk. Ama yinede emin olamadım, sonuçta neredeyse Azer le aramızda bir şeyler olacaktı o gece. Acaba Azer bana o geceyi teklif ederkende, o gece benimleykende sevgili miydiler?

Aklımda onlarca belirsiz soru yanıtını ararken kızıl saçlı kadında bir hareketlilik oldu. Şaşkınlıkla açılan gözleri eski haline dönerken, o şeklini alan dudaklarına sahte bir gülümseme oturttu.

Ardından yavaş ve temkinli adımlarla bize doğru gelmeye başladı. Bakışlarımın istikametini Azere çevirdim ve merakla vereceği tepkiyi gözlemlemeye başladım. Acaba sevgilisine beni kim olarak tanıtacaktı. Dahada önemlisi eğer Azer ve ben o gece birlikteykende sevgiliyseler kıza Azer in onu benimle aldattığını, sevgilisinin nasıl bir hayvan olduğunu söylemeli miydim?

Kız Azere yaklaştı ve sandalyenin arkasından eğilerek Azerin yanağına bir buse kondurdu. Gözlerim şaşkınlıkla yuvalarından fırladı. Nasıl yani ona kim bu kız demeyecek miydi?

" Sana sürpriz yapmak istemiştim sevgilim. Sürprizimi beğendinmi? "

" Emrivakilerden hoşlanmadığımı ve sürprizleri sevmediğimi bildiğin halde mi? "

Azerin sert ve yüksek sesine karşı irkildim. Hem suçluydu hem de güçlü. Kızın ona bağırması hesap sorması gerekirken o kıza bağırıp hesap soruyordu. Kızın yerinde ben olsam, sürpriz yapmak için sevgilimin evine gitsem, onu bir kızla yemek yerken görsem, üstüne birde bana bağırıp evine gelmemden hoşlanmadığını söylese arkama bile bakmadan çekip gider birdaha ne arar nede sorardım.

Kız hiç istifini bozmadan bir sandalye alıp Azerin sandalyesinin dibine koyarak oturdu.

" Burak sana ulaşamamış. Telefonun kapalıymış."

Hala kim olduğumu sormasını bekliyordum.

" Sen yokken mekan baya bir karıştı. Can olay çıkardı. "

Kafasını kaldırdı ve geldiğinden beri ilk defa yüzüme bakarak bir süre yüzümü inceledi. İncelemesini tamamladıktan sonra memnuniyetsizce yüzünü buruşturdu ve Azere döndü.

" Çok susadım. "

Azerin bardağına uzandı ve çekinmeden alarak içindeki suyu içti.

" Yemekler çok lezzetli gözüküyor. Kurt gibi acıktım. "

Yine çekinmeden Azerin tabağındaki dilimlenmiş böreği eline alarak yemeye başladı.

Karşımda yaşananlara şaşırmaktan yüz kaslarımın sızlamaya başladığını hissettiğimde elimi yanaklarıma götürdüm ve yanaklarımı ovaladım. Azer kırmızı görmüş boğa gibi sinirinden mosmor olmuş çatık kaşlarıyla parçalamak ister gibi kıza bakıyordu.

Onun bu halini görünce istemsizce kıkırdadım. İkiside aynı anda öfkeli bakışlarını bana yöneltince yerime sindim.

Azer öfkeli bakışlarını benden alıp ayağa kalktı. Kızın kolundan tutarak bir çırpıda kızı kaldırdı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.

KANLI VİSAL ~ TARUMAR ~ (Zoraki Aşk) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin