11.BÖLÜM "YÜZLEŞME"

15.9K 295 57
                                    


Azerin ağzından fütursuzca çıkıp beni korku kuyularına iterek üzerime toprak atıp diri diri gömmekle tehdit eden sözcüklerden sonra ne yapacağımı bilmez halde öylece kalakaldım.

Duyduklarımın şaşkınlığıyla gözlerim irice açıldı, ağzım " o" şeklini aldı. Birşeyler söylemek için dudaklarımı hareketlendirmek istedim ama dudaklarım bağımsızlığını ilan etmiş vaziyette kıpırtısızdı.

Azerin eliyse kuşağımı çözmeye devam ediyordu. Bir şeyler yapmalıydım, bir şekilde içinde bulunduğum bu utanç durumdan kurtulmalıydım.

O an aklıma gelen ilk şeyi yaparak, eğilip Azer in kolunun altından sıvışarak kapıya doğru koştum. Odaya girerken kapıyı açtığı için rahatça odadan çıktım.

Arkamdan işittiğim sert ve sinirli ayak seslerinden anladığım kadarıyla peşimden geliyordu. İlerde gördüğüm giyinme odasına girerek hızla kapıyı kapatıp kilitledim.

Giyinme odası olduğu için anahtar kapının üzerinde duruyordu. Nefesim sıklaşmış nefes nefese kalmıştım, elimi korkuyla sarsılıp hızla göğüs kafesimi tekmeleyen kalbimin üzerine koyarak derin nefesler alıp kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

Kapıya inen sert yumruklar ve tekmeler az önce bin bir çabayla düzene soktuğum nefesimi yeniden sıklaştırdı, ritmini düzenlediğim kalbim yine eskisi gibi göğüs kafesime tekme ve yumruklarını geçiriyordu.

" AÇ ŞU KAPIYI. YOKSA BEN AÇMASINI BİLİRİM. "

Bağırarak sıraladığı sözcükler beni daha fazla korkutmaya başladı.

Bir süre sonra kapıdan kilit sesi geldi ve kapı sonuna kadar açıldı.
Azer kaçmama fırsat vermeden, yüzüme attığı sert tokatla bedenim dengesini yitirip yere yığıldı.

Yanağıma attığı tokat her zamanki attığı tokatlar gibi değildi. Ben hayatımda böyle sert bir tokat yememiştim. Yanağım sanki iğneler batırılıyor gibi sızlamaya başladı. Elim tokat attığı yanağımı buldu. Elime gelen ıslaklıkla dudağımın ve kaşımın patladığını anladım.

Gözlerimden izinsizce firar eden damlalar parke zeminde bir göl oluşturdu. Azer hiç umursamadan saçlarımı kökünden koparmak istercesine saçlarıma asıldı ve sertçe çekmeye başladı.

" ULAN MADEM BİRLİKTE OLMAK İSTEMİYORSUN NEDEN MESAJLARA CEVAP VERDİN . NEDEN BENİMLE O GÜN O EVE GELDİN. AMACIN YATMAK DEĞİL MİYDİ? CEVAP VER. "

Bana merhamet etmesi ve saçlarımı bırakması için kendimi açıklamaya çalıştım.

" O gün oraya geldim çünkü başka çarem yoktu. Lütfen bırak saçımı çok acıyor. "

" NE DEMEK BAŞKA ÇAREM YOKTU. TEHDİTMİ ETTİM LAN BEN SENİ. KAFANA SİLAH MI DAYADIM. CEVAP VER BANA. "

" Hayır tehdit etmedin. Sa-sade - ce abimden ku - kurtulmak i - için paraya ihtiyacım va-vardı. Başka ça-çarem yoktu. Kimse bana i - iş
vermedi. Ben de kabul et - etmek zorunda kaldım. Lütfen bı - bırak saçımı ço - çok acıyor. "

Korkudan ve acıdan kelimeleri heceleyerek zorla çıkarmıştım dudaklarımdan.

" NEDEN ABİNDEN KURTULMAN GEREKİYOR. "

" Çünkü abim beni dövüyordu bana işkence ediyordu . Ben artık dayanamadım ondan kurtulmak istedim. "

" ANNEN BABAN YOKMU. "

" Öldüler. "

Birden saçımı bıraktı ve ağzından okkalı bir küfür savurdu. Sanırım bana merhamet etmişti.

KANLI VİSAL ~ TARUMAR ~ (Zoraki Aşk) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin