الحلقة الثامنة ....💔
#محاكمة_شيطان_الحب🖤
#الجزء_الثاني_من_عشقني_شيطان
#بقلمي_دنيا_رشاد_امام(دونآ)إن كان الموت سيشفي انتقامي منك سأقوم بقتلك حبيبتي ....
فهد وهو يصوب مسدسه بتجاه حور والانتقام فقط الانتقام المسيطر علي فهد ...
عدنان وقد فتح عينيه من الصدمة ومن هول الموقف ...انت هاتعمل ايه ...!!؟
حور وقد أحست ان هذه النهاية وأنها علي حافة الموت فقط تقلق علي أطفالها ...
رعد بصوت جهوري ...فهد انت بتعمل ايه فوق يافهد فوق دي حور ...
فهد والشرار يخرج من عينيه ....بتخونيني ياحور بتخونيني ...!!؟
حور بتعجب.... بخونك انتي مين اصلا علشان اخونك انا اشرف منك ..انت متعنليش اي حاجة ....انت مجرد نقطة سوده في حياتي بحاول امحيها ....
عدنان ....نزل المسدس ده وأتكلم معايا انا... مالكشي دعوة بيها....
فهد بضحكة عالية يفوح منها الشر ....اكلمك انت ...انت مين ...!!؟ دي مراتي اتكلم معاها براحتي ..
عدنان ....بالورقة الي انت مضيتها عليها من غير علمها ...جوزها بأمارة ايه ...في روج بيغتصب مراته ويعذبها ..في زوج يهين كرامتها ...
حور وبدأت تتذكر ماحدث في ذلك اليوم اللعين وتضع يدها علي رأسها حتي تمنع تدفق الأفكار في رأسها وتصرخ بصوت عالي ...لااااااااااااا اسكتو اسكتو انا بكرهك يافهد بكرهك ابعد عني سبني في حالي انت السبب في خراب وتدمير حياتي ..انت شيطان شيطاااااان ..
بدأت حور تقرب من فهد وهي تتحدث حتي وقفت أمامه ومسكت يده التي تحتوي علي المسدس ...اضرب بالنار يافهد اضرب علشان تربحني ..اضرب علشان تكمل انتقامك مني ...مش انا بخونك اقتلني ....علشان تريحني وتستريح عارف انك اكتر شخص بكرهه في حياتي ...كان ممكن تخليني اموت من زمان ليه اتبرعتلي بالكبد ليه ..؟!! علشان اغفر الي انت عملته ولا علشان ايه انطق ...كنت منتظر ايه مني في المقابل ...انت كل حاجة عندي خدتها خدت شركاتي وحياتي حتي حور نفسها اخدتها خلتني بقيت بكره نفسي بقيت بكره حياتي بكره ابص في المراية خليت حياتي سوده ...عارف يعني ايه سوده ...!!؟ حياتي بقيت شبه قلبك كله سواد ..سواد بس ...خلتني بعدت عن اختي وحياتي ..بعدت عن كل حاجة كل حاجة ..
كانت تقول حور هذه الكلمات ودموعها كالشلال وقلبها كالسيف ..كالسكين الحاد كل كلمة تقولها تجرح قلبها وتقطعة الي اجزاء تجعل خلايا قلبها تصرخ وتعترض علي حياتها تجعل قلبها يكاد ينطق ويقول لها لااريد العيش لا اريد أن أظل علي قيد الحياة 🖤. لااريد أن أظل في مكان يوجد فيه هذا الشيطان الذي لم تعلمه الايام معني الانسانية شخص يفتقد للإنسانية ....
ظلت حور تتكلم وهي ممسكة بيد فهد الذي يوجد بها المسدس وتثبته علي قلبها ...
عدنان والدموع تملئ عيناه علي حبيبة قلبه وعلي ماتعانيه ....حور انت قوية خليكي قوية علشان ارغد ورماس وريناد محتاجينك ...
أنت تقرأ
محاكمة شيطان الحب (الجزء الثاني من رواية عشقني شيطان )
Misterio / Suspensoالرواية هي الجزء الثاني من رواية عشقني شيطان