الحلقة الثالثة عشر ....💔
محاكمة شيطان الحب
بقلم/ دنيا رشاد أمام ( دونآ)جمعتنا المصلحة ...وستفرقنا ايضا المصلحة ياعزيزتي ...
سهير بخوف من نظرات جوو لها ...انت بتبصلي كده ليه انا قد ولدتك ...
عامر بضحكة استهزاء ...ولدتي ايه انا امي اشرف منك بس متخافيش انا مش هابص لواحدة ذايك انا مهمتي محددة وهاقضيها وهامشي ..
سهير بخوف وقلق ...مهمة ايه الي انت هاتقضيها وتمشي ...
عامر ....اهدي اهدي هاقولك ...المهمة الي انا جاي فيها اني اسلمك لعزرائيل ...
سهير وهي تضع يدها علي فهما من الصدمة ....عايز تموتني ياجوو
عامر ...اه تحبي تموتي ازاي ؟!
سهير بخوف تملك منها ومن قلبها ...انا ممكن اعمل الي انت عايزه بس متقتلنيش انا عندي فلوس كتييير ..
عامر بضحك ...ههههه انا عرفت هاموتك ازاي متخافيش مش هاتحسي بحاجة خالص ....
قرب عامر من سهير ببطئ وهي ترجع للخلف تحاول أن تحمي نفسها من عامر الذي يريد ان يقتلها ....
مسكت سهير احدي الزهريات الموجودة بالغرفة والقتها علي عامر حتي تصيبه وتستطيع أن تهرب منه ولاكن لامفر لم تاتي الزهرية به ....
ضحك عامر بشر ومسك السكين الموضوع بجانب الفاكهة وغرزها في قلب سهير دون رحمة أو شفقة ومن هذه حتي تأخذه رحمة أو شفقة علي هذه السيدة التي دمرت حياة أشخاص بسبب حقدها وحسدها علي غيرها ولكن مع كل هذا فهي إنسانة تستحق الا تموت هذه الموته البشعة ...
لم يكتفي عامر بطعنها مرة واحدة بل عذبها ببطيء وهو يخرج السكين من جسدها وطعنها في مكان آخر حتي يودي بحياتها للابد ...عامر بضحكة شريرة ...الف مبروك عليكي الراحة بس ماظنش انك هاتبقي مرتاحة اصل الي ذيك هايكون في جهنم هههههه متخافيش هاشرفك انا وماركو واسلام بعد عمر طويل اصل مافيش مكان هايجمعنا غير جهنم مااحنا نفس العينه الزبالة الي ملناش عزيز ولا غالي اهم حاجة عندنا الفلوس والأملاك ....
لم يكتفي عامر بقتلها بل اشعل النيران في جثتها داخل الغرفة ...
عامر ...باي باي سهير كنت نادلة اوي
ولع عامر في جثت سهير وهرب الي خارج الفندق دون أن يعرف احد ...
بعد أقل من دقيقة كان جميع من في الفندق هائجين بسبب النيران الخارجة من غرفة سهير وأجهزة الأنظار التي تملئ المكان ...
اخرج الأمن كل من في الفندق وجاءت الشرطة والاسعاف والمطافي ولكن كانت جثت سهير تفحمت من البنزين والنيران التي أكلت جسمها وقلبها الاسود ...
مصطفي ...الجثة تتنقل المشرحة والتقرير يبقي عندي في ٢٤ ساعة ...
وكل العاملين في الفندق يبقو عندي في القسم وكاميرات الفندق تتفرغ ...
أنت تقرأ
محاكمة شيطان الحب (الجزء الثاني من رواية عشقني شيطان )
Gizem / Gerilimالرواية هي الجزء الثاني من رواية عشقني شيطان