Kapitolu venujem na počesť Alana Rickmana, ktorý bude v našich srdciach NAVŽDY 🖤
Nech odpočíva v pokoji 🕯️Akurát som si spokojne vykračovala na hodinu starostlivosti o zázračné tvory, keď som došla pred Hagridovu chalupu na moje veľké prekvapenie tam nestál Hagrid, ale staršia čarodejnica s nakrátko ostrihanými vlasmi.
„Krumplová?“
„Grumplová,“ opravila ma Herm ktorá s ňou ešte pred chvíľou očividne viedla rozhovor.
„To je jedno, kde je Hagrid?“ divila som sa. Ron s Harrym sa očividne o niečom hádali s Dracom. „Čo-“ nestihla som dopovedať a Hermiona mi vtisla do ruky noviny s otvoreným článkom. Kedže bol dlhý tak som ho len prebehla očami a zastala na slovách: „Zaútočil na mňa hippogriff a môjho priateľa Vincenta Crabba nebezpečne pohrýzol červoplaz,“ tvrdí štvrták Draco Malfoy, „Všetci Hagrida nenávidíme ale veľmi sa bojíme niečo povedať.“ a potom ešte niečo s obrom, to som nevydržala a vybrala sa za Dracom ktorý sa o niečom hádal s Ronom a Harrym.
„Tak toto si vážne pokazil Draco Lucius Malfoy.“ predseda som pomedzi zuby a hodila po ňom noviny „Mimochodom červoplazy nemajú zuby, vymleté jelita,“ neodpustila som si v záchvate hnevu.
„Ahoj, Crystal!“ privítal ma Draco.
Dievčatá poďte sem, chlapci ustúpte. Jednorožce preferujú dievčenské ruky.“ povedala profesorka Grumplová.
„Skamal si ma.“ povedala som vyčítavo a vybrala sa za Grumplovou, k jednorožcovi.
„Ako sa to dozvedela? Skeeterová.“ spýtala som sa po hodine.
„No vieš, vravel to madam Maxime. Na plese. Videli sme ich.“ povedal previnilo Harry.
„Vy ste ich špehovali.“
„Len sme ich náhodou počuli.“
„Myslíš si že Skeeterka sedela v nejakom kríku a počúvala ich.“
„Nedivila by som sa, to sa na ňu podobá.“ súhlasila som s Hermionou.
„A kde je vlastne Hagrid?“ boli sme mu aj klopať na chalupu ale celý týždeň sa nám vyhýbal a ako ja Dracovi, ktorí my posielal cez hodiny lístky, ktoré som ešte v priebehu hodiny automaticky pálila. Mal si tri krát rozmyslieť čo povie, čo vlastne čakal, že sa mu po zverejnení toho článku hodím okolo krku? Dokonca sa na snažil pár krát zastaviť keď sme sa stretli ale niekto ma vždy na šťastie zachránil.
„Prečo sa nám vyhýba?“ spýtal sa Harry na čo som odpovedal len nadvihnutými plecami.
V polke januára sa malo ísť zase do Rokvilleu, nemala som ani najmenšiu chuť tam ísť.„Vidíš Harry, nemohol by si mať taký prístup ako Crys?! Mohol by si voľnú klubovňu využiť na vylúčenie toho vajca!“ neveriacky sa do neho oborila Hermiona.
„Nie, možno uvidíme Hagrida a budeme sa s ním môcť porozprávať.“ protestoval.
„Choďte, ja tu ale ostávam.“ prehlásila som rozhodne a sadla si do kresla s čokoládou ktorú som dostala od..... Draca, samozrejme od koho iného. Mala som chuť ju vyšmariť von zavretým okom, ale bola taká dobrá že som jednoducho nemohla.
„A doneste mi nejakú čokoládu šmarila som po nich 4 galeóny.“„Jasné, Dráčik ťa už bezásobude čokoládou?“ povedal sarkasticky Ron.
„To nebola téma na debatu, ale príkaz, Ron.“ uškrnula som sa.
„Týmto tempom budeš mať o mesiac o 10 kíl viac, mala by si sa mu prestať vyhýbať, ubližuješ tým nie len jemu ale aj sebe.“ povedala starostlivo Hermiona.
YOU ARE READING
Neopätovaná nenávisť (HP FF)
FanfictionCrystal Diggoryovej ako 11 ročnej prišiel list z Rokfortu. Budúcnosť si dopredu naplánovala sa a však v štvrtej triede sa stane tragédia ktorá ju poznačí na celý život. Jej brata zabijú Voldemortový vystúpenci a on povstane. Crystal je zlomená a vri...