Ráno
„Crystal, mama ťa volá na raňajky.“ bez zaklopanie mi vtrhol do izby Ron, čím ma prebral z polospánku
„Nevieš klopať? Čo keby som bola nahá?!“ zdvihla som hlavu a ešte viac som sa zababušila do periny.
„To asi ťažko, Ginny ťa bola budiť pred pol hodinu a som si istý, že pokiaľ nad tebou niekto nestojí. ty nevstaneš.“ vzal moju perinu za konce a ťahal ju zo mňa, ja som si nohy omotala okolo periny ako koala okolo stromu a odhodlane som držala svoju perinu najsilnejšie ako sa mi dalo. No Ron bol silnejší a perinu zo mňa strhol. Potom dupol nohou že mám vstať, lebo on pavučiny vymetať nebude, ešte by ho náhodou zožral záchodový pavúk. Nakoniec som vstala a v pyžame sa dotrepala na raňajky, kde boli všetci oblečený a nachystaný na upravovanie.
Po raňajkách som sa Ronovi stihla posťažovať že si nemám čo obliecť, aby som si nové veci nezašpinila, Ron neváhal a hodil mi jeho tepláky so slovami:
„Vezmi si ich, mne sú už aj tak malé malé, snáď ti budú dobré.“
„Ďakujem,“ Ron odišiel z mojej izby a nechal ma sa prezliecť.
Celý deň sme spolu s nimi a Ginny bez čarov museli upravovať Siriusov dom.Tesne poobede som sa rozhodla, že keď tu môžem upratovať, môžem sa tu aj svojvoľne prechádzať.
Na druhom poschodí som zablúdila do izby s nástenným gobelínom rodiny Blackovcov. Prechádzala som popri ňom a očami behala po menách. Phineas Nigullus Black & Ursula Flint. Pollux & Irma, Cygnus & Druela a od nich viedli tri čiary, Bellatrix & Rudolphus Lestrang. Pozrela som sa vedľa, vypálená miesto, prešla som po ňom prstom.„Andromeda Tonksová. Moja sesternica. Tonksovej mama. Jej rodina to urobila keď si vzala muklorodeného.“ vzdychol si Sirius. „Tu som bol ja,“ ukázal na ďalšie vypálené miesto. „Matka to spravila keď som ušiel z domu. Mal som šestnásť. Šiel som k Potterovcom.“ povedal sklesle. „Môj brat Regulus, ten rodičov nikdy nesklamal.“ pohľadom som prešla na jeho meno a meno vedľa, Anne Selwyn a zamrzla som v pohybe.
„To je-“
„Tvoja teta Anne, áno. Vždy si bola blízka s Regulusom, aj keď nechodila do Slizolinu. Umrel takmer dva roky po ich svadbe. Chúďatko Ann. Znášala to ťažko.“
„Mrzí ma to, Pán Black.“
„To nič, nemohla si o tom vedieť. A volaj ma prosím Sirius, sme rodina, hádam mi nebudeš vravieť Pán Black a tiež sa pritom oslovení cítim nesmierne staro.“
„Takže som rodina aj s Dracom Malfoyom?“ vypadlo zo mňa bez premýšľania.
„Teoreticky áno, aj keď nie pokrvná. Prečo?“
„Len tak mi to napadlo. Nemalo to určitý dôvod.“ snažila som sa zakryť svoju nervozitu a strach, či ma z niečoho nepodozrieva. Niežeby mi vadilo že niekto vie o mojom vzťahu s Dracom, no stále sme sa snažili byť čo najmenej nápadní, hlavne preto aby ma jeho otec nezavadakedavroval a jeho nevydedil. Vraj by to bola škoda, pretože mi chce raz ukázať Manor.
„Aha, tak poďme teda na obed.“ vytrhol ma Sirius z myšlienok.
„Áno, som za.“ zišli sme po schodom kde na mňa s úsmevom mávala Ginny.
„Crystal! Crystal! Prišiel ti list. Pozrime sa kto ti písal;“
„Ja sa pozrie, Ginny. Áno?"
„Áno, prepáč.“
„No tak ja vás nechám, dievčatá.“ povedal Sirius, odišiel do kuchyne a nechal nás s Ginny sedieť na schodisku.
„Pozrieš sa kto ti píše?“ opýtala sa.
VOUS LISEZ
Neopätovaná nenávisť (HP FF)
FanfictionCrystal Diggoryovej ako 11 ročnej prišiel list z Rokfortu. Budúcnosť si dopredu naplánovala sa a však v štvrtej triede sa stane tragédia ktorá ju poznačí na celý život. Jej brata zabijú Voldemortový vystúpenci a on povstane. Crystal je zlomená a vri...