10. Narodeniny

181 7 1
                                    

Venujem: Na pamiatku Jamesa a Lily Potterovcov 🥺

P.S. viem že kapitola je trochu mimo dátumu, dúfam že to nevadí.

Dnes je už jedenásty september a to znamená že mám narodeniny.

„Všetko najlepšie Crys!“ popriali mi baby a dali darčeky. Od Herm som dostala náušnice v Chrabromilských farbách a od Ginny orieškovú čokoládu, moju obľúbenú.

Rýchlo som si urobila hygiénu a obliekla si hábit a náušnice v tvare čiernych hviezdičiek. Prišla som do klubovne.

„Všetko najlepšie Crystal.“ zaželali mi a ešte som dostala nejaké sladkosti. Potom sme sa vybrali do veľkej siene.

„Všetko najlepšie Crys.“ prišiel mi popriať Ced a niaky jeho kamoši.

„Ďakujem.“

„Po škole sa stav u nás.“

„Dobre prídem. Povedala som a sadla si za stôl. Nabrala som si koláč a párky.“

„Aha sovia pošta!“ zakričal niaky prvák. Zrazu pri mne pristála Kiwi s balíčkom.

„Ďakujem. povedala som a dala jej z rožku.“

„Čo ti prišlo?“ spýtal sa Ron a ja som otvorila krabicu. Ako prvé som vzala pohladnicu a tam stálo.

Milá Crys !
Všetko najlepšie k tvojim narodeninám. Veľa šťastia, zdravia a lásky. Máme ťa veľmi radi.
                       
                           mama a otec

Potom som otvorila krabičku a tam bol zlatý prstienok s bielim ligotavým kamienkom a odkaz.

Crys tento prsteň sa v našej rodine dedí už generácie. Dostáva sa na 14 narodeniny.
Takže ho prosím opatruj.

                                   S láskou otec

„Pekný.“ nastokla som si ho na prsteník.                                

„Čo si dostala?“

„Prsteň, podľa toho čo je tu napísané sa v našej rodiny dedí už generácie.“

„Aha to je super.“
Potom k nám prišla niaka cudzia sova a zhodila mi ďalší malý balíček. Ja som to otvorila a vytiahla papier.

Milá Diggorryová
Všetko najlepšie k Tvojim štrnástim narodeninám Ti praje D.M.

Potom som otvorila krabičku.
Bola tam tá zlatá retiazka s červenou ružou čo sa mi páčila v obchode so šperkami. Dúfam že je to zlato je falošné, lebo ak do mňa ten Magor toľko investoval možno je v ňom kliatba.
Ale ako to vedel?

„Kto ti po poslal?“ spýtala sa Herm.

„Debil Magor junior. Mohla si si ju preveriť, možno ju zaklial.“  Hermiona potichu zašepkala nejaké mne neznáme zaklínadlo.

„Čistý.“

„Si si istá?“ prikývla. „Asi sa mu budem musieť ísť poďakovať, že?“ spýtala som sa a pripla si retiazku.

„No mala by si.“

„Tak idem.“ povedala som a rýchlo dojedla posledný kúsok koláča. Vyčarovala som pergamen a naň napísala:

Stretneme sa dnes o 17:00 na astronomickej veži.
P.S. nikomu o tom nevrav.
                                            C.D.

Neopätovaná nenávisť (HP FF)Where stories live. Discover now