O 5 dní
Dnes je prvého septembra a to znamená že dnes ideme konečne na Rokfort.
„Dobre ráno!" zvolala som.
„Dobré Crystal." povedala rozospato Ginny. Herm odtrhla zrak od knihy.
„Á vy už ste hore. Super, môžeme ísť na raňajky." vybrali sme do kuchyne. Na raňajky som si dala ovsené vločky, obliekla som si zvonové modré nohavice a fialové tričko k tomu som si obula biele tenisky. Urobila som si vysoký drdol a do učí som si dala kruhové náušnice.
„Crystal vezmi si kufor a poď dole!“ zhúkol po mne Ron. Vzala som kufor a začala ho ťahať ku schodom.
„Daj ja ti ho vezmem.“ ponúkol sa Fred, podala som mu kufor a ja som vzala Kiwi
Premiestnili sme sa na stanicu King's Cross. Keď som uvidela rodičov a so Cedom sme sa rozbehli za nimi.„Ahojte!“ pozdravili sme sa.
„Ako bolo u Weasleyovcov?“ spýtala sa mama.
„Super.“ povedala som. Rodičia nás odprevadili na nástupište 9 3/4.
„Ahojte. Budete nám veľmi chýbať. A žiadne hlúposti, hlavne ty Crys. Daj na ňu pozor Ced.“ povedal otec.
„Oci veď mám štrnásť! Viem na seba dať pozor a nepotrebujem ochranku ani pestúnku.“ povedala som.
„A nepraj si nás ak nám ešte raz príde list ako si doriadila Malfoya.“ povedala výstražné mama.
„Ale mami stalo sa to len 3 krát a on si začal.“ povedala som detinsky. „A navyše žiadny list by ste nedostali ak by Malfoy nebol baba a nepovedal to Snapeovy aj McGonagallovej.“ povedala som urazene.
„Dobre tak ahojte máme vás radi a píšte nám listy.“ povedala mama.
„Okey a dajte mi pozor na Lolu a kŕmte ju. Ďakujem.“ povedala som a nastúpila do vlaku. Začala som sa prechádzať po vlaku a hľadať naše kúpe keď som do niekoho narazila a spadla som na zem.
„Prepáč.“ povedala som a snažila sa postaviť.
„Dávaj pozor kadiaľ chodíš Diggoryová.“ povedal hlas a ja som hneď vedela komu patrí.
„Malfoy.“ povedala som.
„Aj ja ťa rád vidím.“ povedal a žmurkol na mňa. „Inak ako sa máš?“ spýtal sa.
„Čo chceš?“ vyštekla som.
„Nič. Snažím sa byť priateľský. “
„To určite.“ odvrkla som.
„Čo ti je kráska?“ spýtal sa a ja som skoro spadla na zadok.
„Ako si ma to nazval?!“ vykríkla som.
„Kráska.“ zopakoval a ja som mu celou silou strelila facku a rozbehla som sa za babami. Fred tam chvala Merlinovi nebol lebo, keby sa to dozvedel asi by Malfoya roztrhal v zuboch.
„Ahojte! Neuveríte čo sa mi stalo.“ povedala som.
„Rozprávaj,“ vyzvala ma Ginny.
„No keď som sa rozlúčila s našimi nastúpila som do vlaku a hľadala vás. Cestou som do niekoho narazila. A zhodou okolností bol ten niekto Malfoy. Najprv bol ku mne milí a potom mi povedal kráska.“
„A čo si urobila?“ prerušila ma Ginny.
„No najprv som sa ho opýtala čo povedal a zopakoval to. A potom som mu vlepila a rozbehla sa za vami.“ povedala som.
YOU ARE READING
Neopätovaná nenávisť (HP FF)
FanfictionCrystal Diggoryovej ako 11 ročnej prišiel list z Rokfortu. Budúcnosť si dopredu naplánovala sa a však v štvrtej triede sa stane tragédia ktorá ju poznačí na celý život. Jej brata zabijú Voldemortový vystúpenci a on povstane. Crystal je zlomená a vri...