Najviac mi liezla na nervy Umbrigová a jej inšpekcie na takmer každej hodine. Bolo to niečo hrozné takmer na nevydržanie. Niektorí učitelia no síce zvládali bravúrne, no iní ani nie. Každopádne som si všimla, že už má nervy na Umbridgeovú takmer každý.
„Crystal, nepôjdeme do Rokvilleu spolu?“
„Nie, prepáč. Už som dohodnutá s niekým iným. Dúfam, že sa nehneváš, Draco.“
„Smiem hádať?“
„Nech sa páči.“ povedala som a podala Filchovi povolenie navštíviť Rokville, z minulého roka, keďže naši sa rozhodli, že tento rok by som tam podľa ich názoru chodiť nemala. Takže idem na tajnáša, no ukazovať Dracovi tajné chodby mi prišlo až príliš riskantné, ešte riskantnejšie ako oklamať Filcha, za čo ma môžu pokojne vyhodiť. Draco mu podal svoje a znudene prehovoril.
„Grangerová, Pottrík a Weasley.“
„No, áno. Nebolo to až také náročné. Kľudne choď a niekým iným, alebo sa môžeme stretnúť neskôr, o pol hodiny neskôr, zatiaľ budem s nimi. Myslím, že to nie je až také dôležité.“
„Nie, pokojne stráv čas s priateľmi, mne to neprekáža,“ povedal, no nevyzeral, že by mu to neprekážalo.
„Uvidíme sa o trištvrte hodiny pri medových labkách! Pá! Mám ťa rada!“ venovala som mu bozk na líce a nasledovala Hermionu, Rona a Harryho, ktorý si to namierili ku krčme U kančej hlavy, keď sme vošli dnu, nezaobišla som sa bez zhnuseného pohľadu a pravdivej, ale nepotrebnej poznámky.
„Úprimne, vyzerá to tu strašne...“ zašepkala som, pričom som pohľadom prechádzala cez veľmi špinavú miestnosť a potom po čarodejníkoch s prekrytými tvárami. Napokon som vzala všetkú odvahu a napriek divné mu pocitu som prešla k pultu spolu s Harrym, Ronom a Hermionou.
„Čo chcete?“ zavrčal barman hneď ako sme zastali pred pultom.
„Štyri datelinové pivá."
„Tri, pre mňa čaj.“ opravila som Hermionu. Muž sa zohol a vytiahol štyri špinavé fľašky a tersol ich o pult.
„Čaj neponúkame,“ odvrkol. „Deväť siklov,“ povedal mrzuto, akoby bol otrávený tým, že ho o to žiadame.
„Ja zaplatím,“ ponúkol sa Harry a podal mu peniaze, zatiaľ čo my sme si vzali ďatelinové pivo.
„Ten asi svoju prácu moc nemusí,“ ticho som podotkla, keď sme zašli ďalej, aby ma nemohol počuť. Sadli sme si k najodlahľejšiemu stolu a Ron prehovoril:
„Myslím, že tu, by ti predali čokoľvek. Vždy som chcel ochutnať ohnivú whisky.“
„Podľa mňa, by ti ju Fred a George...“
„Ronald! Si prefekt!“ zahriakla ho Hermiona a nenechala ma ani dokončiť vetu.
„Zohnali, keby si chcel,“ dokončila som vetu a hodila som na Hermionu namrzený pohľad.„A kto všetko sa to má s nami stretnúť?“ spýtal sa Harry.
„Len pár ľudí. Pozri už idú!“ ako sa ukázalo, to Hermionine, "len pár ľudí", bolo trochu viac ľudí. Najprv vošli Neville, Dean a Levender, za nimi Padma so svojím dvojčaťom Parvati, ďalej na moje prekvapenie Cho-Krava Changová-všetci vieme ako to pokračovalo.
„Prečo si ju pozvala?" opýtala som sa Hermiony, no keďže všetci mlčali, došlo mi, že som jediná komu Cho a jej chichotajúca kamarátka vadia. Ďalej vošla Luna, tesne za ňou Katie Bellová, Alicia Spinnetová, Angelina Johnsonová, Colin a Dennis Creeveyovci, Ernie MacMillan, Justin Finch-Flatchley, Hannah Abottová, nejaké ďalšia dievča z bifľomoru, Anthony Goldstein, Michael Corner a Terry Boot, za ním Ginny, ktorú som hneď zakývala, ona sa na mňa usmiala a odkývala späť. Potom vošiel nejaký bifľomorský chlapec a posledný boli Fred a George s Leem.
YOU ARE READING
Neopätovaná nenávisť (HP FF)
FanfictionCrystal Diggoryovej ako 11 ročnej prišiel list z Rokfortu. Budúcnosť si dopredu naplánovala sa a však v štvrtej triede sa stane tragédia ktorá ju poznačí na celý život. Jej brata zabijú Voldemortový vystúpenci a on povstane. Crystal je zlomená a vri...