Vzali sme si kufre a premiestnili sme sa do brlohu.„Dobrý deň! Ahojte!“ pozdravila som sa a Ginny ma zaviedla do izby kde už čakala Herm.
„Ahoj!“ pozdravila som sa a objala ju. „Chcela by som sa s vami porozprávať.“ povedala som vážne.
„O čom?“ spýtala sa Herm.
„Pamätáte sa na metlobalový zápas?“
„Áno.“ povedali.
„Stretli sme Malfoyovcov. Prikývli. Pamätáte si čo povedal Draco?“
„Sme tu na pozvanie samotného ministra mágie?“ spýtala sa Ginny.
„Nie toto nemyslím.“ povedala som.
„Zabavte sa pokiaľ to ide.“ povedala Herm.
„Áno. Varoval nás. Ale prečo?“ spýtala som sa.
„Je to jasné! vykríkla Herm. Páčiš sa mu.“ povedala no v tom vtrhol do izby Fred.
„Nevieš klopať?" zakričala Ginny.
„Komu sa Crys páči?“ spýtal sa.
„Nikomu.“ skríkla Herm.
„Neklam počul som vás.“
„Tak asi si počul zle.“ povedala Ginn.
„Vyklop to meno lebo rozbijem hubu každému kto sa na ňu pozrie!
„Ron!“ vykríkla Herm prvé meno ktoré jej napadlo. Fred sa rozbehol za Ronom a my sme ho nasledovali. Zrazu mu dal päsťou do nosa a Ronovi začal krvácať nos.
„Čo robíš? Šibe ti?“ zhúkol Ron.
„Páči sa ti Crys?“
„Nie! Sme LEN kamoši.“ Slovo len pre istotu zdôraznil.
„Určite? Lebo ak nie tak to nemusí skončiť len pri krvácaní z nosa!“ zhúkol a my tri sme sa začali rehotať.
„Niekto nám tu žiarli!“ skríkla Ginny.
„Ja nežiarlim!“ obhajoval sa.
„Ale žiarliš!“ vykríkla Herm.
„Večera!“ povedala pani Weasleyová. Na večeru som si dala kura zo šalátom.
„Ďakujem.“ povedala som a išla sa postaviť od stola.
„A dezert si nedáš?“ spýtala sa pani Weasleyová.
„Nie ďakujem.“ odpovedala som a išla hore schodmi. O chvíľu za mnou prišiel Fred. Pobozkal ma, bozk som mu oplácala.
„Ehhm Ehmm.“ vyrušil nás Ced. „Čo robíte?“
„Neruš nás Diggory.“ povedal Fred. Presne som vedela čo myslí tým, Čo robíte? Veď mám len 14 čo si ten o mne myslí?
„No tak ja už pôjdem. Dobrú noc Ced! Pá láska!“ pozdravila som sa.
„Dobrú noc!“ odzdravili ma zborovo a ja som sa vybrala do mojej izby.
Ľahla som si na posteľ a rozmýšľala prečo nás Draco vtedy varoval.
Podľa Herm sa mu páčim. Ale to je blbosť má predsa na výber oveľa krajšie ako som ja. Zrazu ani neviem ako som zaspala.Hermiona POV
Keď sme s Ginny prišli do izby Crys už spala.„Tak ma napadlo Ginny ozaj čo si myslíš o teórii že Dracovi sa páči Crys?“ spýtala som sa.
YOU ARE READING
Neopätovaná nenávisť (HP FF)
FanfictionCrystal Diggoryovej ako 11 ročnej prišiel list z Rokfortu. Budúcnosť si dopredu naplánovala sa a však v štvrtej triede sa stane tragédia ktorá ju poznačí na celý život. Jej brata zabijú Voldemortový vystúpenci a on povstane. Crystal je zlomená a vri...