12. Beuxtanons a Durmstrang

173 8 0
                                    

Od mojich narodenín prešiel už vyše mesiac a to znamená že dnes prídu žiaci z Beuxtanonsu a Durmstrangu.
Už sa teším. A ešte musím prebrať so Cedricom jeho účasť. Nechcem aby tam šiel. Bojím sa oňho.

„Dobré ráno!“ vykríkla som a Herm rukou ukázala že mám byť ticho lebo všetci ešte spia.

„Crys spi ešte je sobota.“ povedala Levender zatiaľ čo Herm si čítala knihu.

„Ale nie hocijaká! Dnes prídu študenti z Beuxtanonsu a Durmstrangu!“

„No super! Preto sa akože nemôžeme vyspať?“ spýtala sa Parvati.

„Dobre vy kľudne spite, ale keď neuvidíte tých pekných chlapcov čo sem prídu tak sa nesťažuje.“ baby hneď vstali z posteli a trielili do kúpeľne.

„Čo myslíš mám si obliecť toto alebo toto?“ spýtal sa Levender a ja som nad ňou pokrútila hlavou.

O chvíľu za nami prišla s tou istou otázkou Parvati. „Mňa z nich raz už naozaj porazí.“
Potom som sa rýchlo umyla a obliekla si biely rolák červenú sukňu a telové silónky. K tomu som si dala ešte čierne náušnice a vyrazili sme von.

Snažili sme sa dostať dopredu aby sme videli.
„Nabok!“ zakričala som na niekoho predomnou.
Zrazu som zbadala Noaha.

„Poď sem.“ naznačil mi perami a ukázal na miesto vedľa seba.

„Choď!“ strčila do mňa Herm ja som sa vybrala za Noahom. Cestou som si všimla že ho Draco prepaľoval nenávistným pohľadom.

„Ahoj! Prečo sa na mňa ten Slizolinčan tak pozerá?“ pozrel sa na Draca. Hneď ako som sa otočila sklopil zrak.

„To nerieš. Počkať, ty ho nepoznáš?“ vyvalila som na neho oči. Pokrútil hlavou.
„Vážne? Pamätáš na toho Slizolinčana s ružovými vlasmi?“

„Ten ktorého volali plameniačik, cukrová vata alebo niečo podobné?“

„Áno, tak to je on.“

„Jáj, a kto mu to vlastne spravil? Ja som počul že niaka bláznivá Chrabromilčanka preto že sa chcela pomstiť.“

„Hej, ak ma považuješ za bláznivú Chrabromilčanku tak hej.“ povedala som s neutrálnym výrazom.

„Prepáč ja som to tak nemyslel.“ ospravedlnil sa mi keď vtom začali všetci vykrikovať a ukazovať na miesto odkiaľ sa vynorila niaka loď. Počkať! Loď!

„Už sú tu.“ povedal Noah a ukázal na loď z ktorej vystúpili niaky žiaci z Durmstrangu.

„Tý sú určite z Durmstrangu.“ mudrovala som a pritom som zakopla o vlastnú nohu našťastie ma Noah chytil.

„Si v poriadku?“ zisťoval. Merlin, aký je pozorný. Vtom som si všimla že Malfoy po nás zase zazerá alebo skôr zabíja Noaha pohľadom.

Rýchlo som sa odstúpila od Noaha a hrala sa že sa nič nestalo. Malfoya to však nepresvedčilo. Veď koho by hej? Tak sprostý zase nieje.

Počuli sme ako loď priplávala k brehu a s buchnutím mostíka sa von vyrútili divný týpci v hrubých teplých kožuchoch.

„U nich musí byť asi poriadna zima.“ poznamenala som s náznakom pobavenia.

„To teda. Vraj sú zo Severu.“

„Aha! Aha! Pozri! Hore!“ začal do mňa drgať niaky prvák.

„Čo je krpec?“ spýtal sa Noah. Drgla som ho do ramena.

„Pozri Noah to je koč!“ povedala  som uchvátene.

Neopätovaná nenávisť (HP FF)Where stories live. Discover now