29.Remind me

335 18 21
                                    

Ένιωσα το βάρος του Koll να φεύγει από πάνω μου και έπεσα μπροστά, τα μάτια μου είχαν θολώσει από τα δάκρυα και προσπάθησα να δω ποιος ή γιατί σταμάτησε . "Πας καλά ; Τι διάολο κάνεις ;"είδα τον Ian να πιάνει τον Koll από την μπλούζα .

"Εσύ πήρες εγώ γιατί όχι;"είπε ο Koll και το στομάχι μου δέθηκε κόμπος τι ξέρει που έμαθε για εμένα και τον Ian ;

"Κόψε ρε μαλάκα γαμώ την πουτάνα μου !"τον κόλλησε στον τοίχο και τρόμαξα , δεν ήθελα να του κάνει κακό , θα έβρισκε τον μπελά του . Ο Koll τον έπσρωξε και ο Ian ανταπέδωσε με αποτέλεσμα να αρχίσουν να τσακόνονται , ο Cris και αλλά άτομα που το κατάλαβαν δίπλα μας έσπευσαν να βοηθήσουν για να τους χωρίσουν . Έμεινα κοκαλωμένη στην θέση μου , πως καταλήξαμε εδώ ; αναρωτηθήκα.

"Τι έγινε Ian θα έχουμε τα ίδια με την Sofia; Ούτε αυτή άφηνες να ακουμπάμε"είπε και ο Ian πήγε να του ορμήσει ξανά .

"Φτάνει , είμαι καλά άστον να φύγει"έπιασα το στήθος του για να τον σταματήσω, πήγε να συνεχίσει αλλά επέμεινα κοιτώντας τον στα μάτια "Σταμάτα"είπα και χαμήλωσε το βλέμμα του προς εμένα , κοίταξε μια αυτόν και μια εμένα και σταμάτησε . Το στήθος του πήγαινε γρήγορα αλλά κατάλαβα πως προσπαθούσε να ηρεμήσει . Δεν σταμάτησε να με κοιτά μέχρι που ο ρυθμός των αναπνοών του άρχισε να ελαττώνεται.

"Τι έγινε;"έτρεξε ο Alex προς το μέρος μου σπρώχντοντας όποιον έμπαινε μπροστα του , με τράβηξε μακριά από τον Ian και σκούπισε τα δακρυά μου . "Τι της έκανες;"επιτέθηκε στον Ian.

"Τίποτα , δεν φταίει ο Ian"τον ενημέρωσα , "Ο Koll, πήγε ... Ήθελε"προσπάθησα να πω ενώ όλοι με κοιτούσαν , τα μάτια του Alex άνοιξαν διάπλατα και έπιασε τον Koll.

"Να και ο δεύτερος"αναφώνησε γέλωντας , "Μα πόσους σωματοφύλακες έχεις τέλος πάντων;"με ειρωνεύτηκε .

"Αν ξανά μιλήσεις θα σου σπάσω τα δόντια"ήρθε ο Ian πίσω μου ακουμπώντας το στήθος του στην πλάτη μου ενώ ο Alex βρισκόταν μπροστα κρατώντας τον Alex.

"Θα είσαι είκοσι μέτρα μακριά της"τον έσπρωξε ο Alex και ήρθε κοντά μου .

Ένας μεγαλόσωμος άνδρας ήρθε προς το μέρος μας κοιτώντας μας περίεργα "Πρέπει να σας ζητήσω να φύγετε , δεν μπορείτε να δημιουργείται φασαρία στο μαγαζί"είπε μας είπε και τον ακολουθήσαμε έξω .

Βγήκαμε όλοι έξω από το κλαμπ και κοιταχτήκαμε περίεργα "Μην σε ξανά δώ κοντά της"είπε ο Alex τραβώντας με για να φύγουμε .

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now