"Τι διάολο ήταν αυτό!"γονάτισα κάτω μιας και τα πόδια μου είχα κοπεί σε όλη τη διάρκειά της συνομιλίας του με αυτούς τους άνδρες . "Σου μιλάω γαμώτο. Που έχεις μπλέξει"είπα και έκατσα στο πάτωμα χωρίς να πιστέψω ότι αυτό έγινε στην πραγματικότητα η σε κάποιο αστυνομικό βιβλίο .
"Σήκω πάνω"είπε και έπιασα το κεφάλι μου , "σήκω πάνω!"μου είπε κάνοντας το αυτός , με έπιασε από τα μπράτσα και με ανέβασε πάνω . Με έσυρε προς το δωματιάκι "θα πας σπίτι σου σαν να μην έγινε τίποτα , δεν μιλάς στην αδερφή μου , στον Ben σε κανέναν"μου είπε και έπιασα την τσάντα μου .
"Πρέπει να φύγω"είπα μπερδεμένη και χαμένη στις σκέψεις μου , άνοιξα το χερούλι της πόρτας αλλά την έκλεισε με δύναμη έτοιμος να την σπάσει . "Δεν θα το πεις σε κανέναν!"έμεινε κολλημένος στην πόρτα .
"Δεν θα το πω , άσε με να πάω σπίτι"είπα βουρκωμένη και έφυγε από τη μέση
"Για το καλό τους μην το πεις"άκουσα να λέει και έγνεψα καταφατικά , πήγα να ανοίξω την πόρτα αλλά δεν τα κατάφερα, ξαναπροσπάθησα αλλά τίποτα .
"Τι έκανες;"ρώτησα και ήρθε προς το μέρος μου
"Δεν έκανα κάτι"προσπαθώντας να ανοίξει και αυτός την πόρτα , "διάολε άνοιξε!"την τράβηξε αλλά τίποτα . Πέταξα τα πράγματα μου κάτω και έκατσα στον μικρό μαύρο καναπέ παρακαλώντας να πάω κάποια στιγμή σπίτι . "Γαμήδι!!"την κλότσησε
"Σταμάτα !Κόλλησε άσε την "είπα και έπιασε το κεφάλι του , άρχισα να ψάχνω το κινητό μου αλλά δεν ήταν πουθενά .
"Ξέχασα το κινητό μου έξω πάρε κάποιον τηλέφωνο"είπα αγανακτώντας
"Το δικό μου είναι στο μπαρ"είπε και ξάπλωσα με δύναμη στον καναπέ . Είμαι κουρασμένη , τα πόδια μου τρέμουν , θέλω να βάλω τα κλάματα με όλο αυτό που έγινε πριν και χωρίς να φτάνουν όλα αυτά είμαι κλειδωμένη σε ένα μικρό δωμάτιο με κάποιον που κατα πάσα πιθανότητα πουλάει ναρκωτικά και καπνίζει αυτή τη στιγμή σαν φουγάρο σε ένα μικρό δωμάτιο με ένα μικρό παράθυρο στο μπάνιο .
Ξαφνικά η ανάσα μου άρχισε να κόβεται , τα χέρια μου έτρεμαν και ένιωθα πως ανέπνεα όλο τον καπνό από το τσιγάρο και ναι με είχε πιάσει κρίση πανικού . Τα πάντα σκοτείνιασαν και έβαλα ένα mute σε ότι γινόταν γύρω μου ενώ το μόνο που καταλάβαινα είναι μερικές διάσπαρτες λέξης .
"Έλα , τώρα σύνελθε"ένιωσα κάτι υγρό στο πρόσωπό μου και κατάλαβα πω ήμουν στο μπάνιο και ο Ian με έλουζε με νερό . "Μην πάθεις τίποτα και πρέπει να εξηγώ στο Ben"είπε δίνοντάς μου μια απαλή σφαλιάρα στο μάγουλο . "Έλα κορίτσι μου !"συνέχισα να δέχομαι τα απαλά χτυπήματα του ενώ η φωνή του ακουγόταν φρικαρισμένη και με το δίκιο του .
ESTÁS LEYENDO
Bad boy in college
Novela Juvenil«Φυγε»είπε ψυχρά «Νόμιζα , χθες είπες»άρχισα να λέω αλλά η φωνή μου κόπηκε «Τράβηξε πολυ όλο αυτό το παιχνιδάκι»είπε και έδειξε ανάμεσα μας «Παιχνίδι ; Παιχνίδι ημουν για εσένα; »είπα και καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα μάγουλα μο...