Σήκωσα το κεφάλι μου τρομαγμένα και αντίκρισα το αγόρι μου , το ύφος του ήταν περίεργο σχεδόν θυμωμένο . Το χέρι του Ian έφυγε από πάνω μου αργά και ένα ελαφρύ μειδίαμα ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο του ήταν τόσο εκνευριστικό να τον βλέπω να χαίρεται με τον τρόμο μου .
"Είσαι καλά;"με ρώτησε ο Alex και ξεφύσησα από αν ανακούφιση , δεν ήταν σίγουρα η κατάλληλη στιγμή να μάθει κάτι , όχι μπροστά σε όλους .
"Ναι , απλά έχω λίγο πονοκέφαλο"είπα και κοίταξα τον βροχερό καιρό έξω από το παράθυρο .
"Θες να πας να ξαπλώσεις λίγο ; Έτσι κι αλλιώς δεν έχει σταματήσει η βροχή για να φύγετε"μου είπε η μητέρα του Ian ενώ η μητέρα του Alex συμφώνησε .
Έγνεψα καταφατικά το κεφάλι μου και σηκώθηκα από το τραπέζι ζητώντας συγγνώμη , άρχισα να ανεβαίνω γρήγορα τις σκάλες μέχρι που ένα χέρι με τράβηξε . "Είσαι σίγουρα καλά ;"με ρώτησε το αγόρι μου και έγνεψα καταφατικά .
"Ναι δεν είναι κάτι θα περάσει"είπα και τον αγκάλιασα ξαφνιάζοντας τον , έμεινα για άνετα λεπτά στην αγκαλιά του , ήταν ένας τρόπος να του ζητήσω συγγνώμη για όλα αυτά μέχρι να του το πω ευθέως .
Έσφιξε τα χέρια του γύρω μου και έκλεισα τα μάτια μου , ίσως να μην με ξανά αγκαλιάσει αφού μάθει την αλήθεια . "Πήγαινε να ξαπλώσεις και όταν σταματήσει η βροχή φεύγουμε"μου είπε χαϊδεύοντας το πρόσωπο μου και φιλώντας με . Μερικά βαριά βήματα ακούστηκαν πίσω μας ενώ φιλιόμασταν , είδα τον Ian να περνάει από δίπλα μας προσπάθησα να σταματήσω το φίλι μου με τον Alex αλλά αυτός με φίλησε ακόμα πιο έντονα , κολλώντας με στη κουπαστή .
"Πάω να ξαπλώσω"σταμάτησα ενώ ο Ian είχε απομακρυνθεί ήδη από το οπτικό μας πεδίο . Ο Alex έγνεψε καταφατικά και προχώρησα προς το δωματιό μου . Μπήκα μέσα και ξάπλωσα κατευθείαν στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι . Νομίζω πως αν μπορούσα να περιγράψω τι γίντε στο κεφάλι θα ήταν απλά μια λέξη . Χαος .
Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνετε με εμένα και τον Ian, είναι σαν να μην μπορώ να σταματήσω αυτό που συμβαίνει , θέλω αλλά δεν μπορώ . Είναι κάτι πρωτόγνορό αυτό που υπάρχει μεταξύ μας , δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά υπάρχει και δεν μπορώ να το διώξω από το μυαλό μου με τίποτα . "Με σκέφτεσαι πριγκίπισσα;"άκουσα την πόρτα να ανοίγει και τινάχτηκα στον αέρα .
"Φύγε Ian"είπα κοτώντας τα δαχτυλά μου ενώ είχα κουλουριαστεί στο κρεβάτι .
"Πως ήταν πριν το φιλί του Ιούδα;"με ρώτησε και τον κοίταξα , προσπαθεί να με κάνει να νιώσω άσχημα ακόμα και τώρα , αλήθεια δεν τον πιστεύω τι διάλο θέλει;
YOU ARE READING
Bad boy in college
Teen Fiction«Φυγε»είπε ψυχρά «Νόμιζα , χθες είπες»άρχισα να λέω αλλά η φωνή μου κόπηκε «Τράβηξε πολυ όλο αυτό το παιχνιδάκι»είπε και έδειξε ανάμεσα μας «Παιχνίδι ; Παιχνίδι ημουν για εσένα; »είπα και καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα μάγουλα μο...