9. Tessa?

469 18 10
                                    

Έπιασε το μπράτσο μου και με έφερε κοντά στο πρόσωπό του , "έχεις πολύ θράσος, το ξέρεις?"είπε και έβγαζε καπνούς από τα αυτιά , "θα μας δείρεις κι όλας?" υπερασπίστηκα τον εαυτό μου , "τώρα συνήλθε ο καρπός μου θα μου σακατέψεις και το μπράτσο?"ρώτησα προσπαθώντας να μετακινήσω το χέρι μου .

Με άφησε κατευθείαν και μπήκε ξανά στο δωμάτιο του . "πάμε?"με ρώτησε ο ξάδερφος μου και έγνεψα καταφατικά . Πήγαμε ξανά στο κέντρο της πόλης που δεν είναι πολύ μακριά από την πανεπιστημιούπολη , κάνα με βόλτα και μου έδειξε μερικά από τα μέρη που του αρέσει να συχνάζει και φτάσαμε στην αδυναμία μου , αμάξια . Σταμάτησα μπροστά από μια βιτρίνα "θεέ μου μόλις μαζέψω χρήματα σίγουρα θα αγοράσω ένα"αναφώνησα.

"από δω αποκλείεται , το πιο φθηνό αυτοκίνητο εδώ είναι όλοι οι μισθοί ενός 6μήνου και των δύό μας"γέλασε  και σχημάτισα ένα α με το στόμα μου . Σύννεφα άρχιζαν να καλύπτουν τον ζεστό ήλιο που απλωνόταν στην πλατεία και ακόμα δεν είχαμε πιει τους καφέδες μας . "θα βρέξει" αναφώνησα κοιτώντας τον ουρανό και ο Ben κοίταξε το κινητό του . "μέρα που βρήκα να πάω το αυτοκίνητο για πλύσιμο"γκρίνιαξε

"ίσως να ξεκινήσουμε για τη στάση γιατί θα γίνουμε μούσκεμα"του είπα και έγνεψε καταφατικά , πληρώσαμε ενώ οι σταγόνες της βροχής άρχισαν να πέφτουν πάνω στις κοντομάνικες μπλούζες μας . Ο καιρός εδώ πάντα είναι σαν την διάθεση της μητέρας μου δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου έρθει στο κεφάλι .

Μπήκαμε στην στάση την ώρα που το λεωφορείο έφευγε , "γαμώτο"φώναξε ο Ben και έπιασε το κινητό του "τι κάνεις?"ρώτησα

"θα πάρω τον Ian , όλο και κάπου εδώ κοντά θα είναι αυτός"πληκτρολόγησε τον αριθμό στο κινητό του αλλά δεν απάντησε πότε . "σιγά ρε φίλε!" άκουσα μια γνώριμη φωνή να ουρλιάζει και γύρισα να κοιτάξω καλύτερα . "Tessa?"κοίταξα καλά την κοπέλα με τα ωραία ξανθά μαλλιά και γαλανά μάτια , "Alison ?!"ούρλιαξε και με αγκάλιασε .

"θεέ μου τι κάνεις εσύ εδώ ?"σχεδόν συγκινήθηκα , "νόμιζα πως ήσουν Ελλάδα "είπα και είχαμε γίνει όλοι μαζί μούσκεμα αλλά προχωρήσαμε και πάλι στο υπόστεγο της στάσης . "ούτε ένα τηλέφωνο εδώ και δύο ευδομάδες, ούτε ένα"παραπονέθηκα .

"συγγνώμη που διακόπτω το ριγιουνιον αλλά μήπως έχεις αυτοκίνητο και μπορείς να πετάξεις μέχρι τη Πανεπιστημιούπολη?"ρώτησε ο ξάδερφος μου . Μπήκαμε στο αυτοκίνητο της φίλης μου . "ούτε ένα"της θύμισα την συζήτηση πριν μας διακόψει ο Ben.

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now