Τον κοιτάξαμε και οι δυο κάπως έκπληκτοι , ο Ian είχε μείνει να τον κοιτάει χωρίς να αφήσει τα χέρια μου ενώ προσπαθούσα να τα απελευθέρωσω. "Όλα καλά ;"με ρώτησε και τον παρατήρησα καλύτερα , μου θυμίζει κάτι πολύ έντονο αλλά δεν καταλαβαίνω τι .
"Klaus, παρατάμε"είπε ο Ian και φάνηκε να τον γνωρίσει αρκετά καλά .
"Γιατί την ενοχλείς ;"τον ρώτησε και ο άνδρας που μου κρατούσε τα χέρια τα σήκωσε ψηλά αφήνοντας με επιτέλους ελεύθερη .Έπιασα κατευθείαν τους καρπούς μου μιας και με πονούσαν ακόμα, "Ολα καλά απλά είχαμε μια διαφωνία"είπα και έσκυψα το κεφάλι μου ,"πρέπει να φύγω θα με ψάχνουν"είπα ξανά και έφυγα σχεδόν τρέχοντας προς τα μέσα .
Θεέ μου τι έγινε μόλις τώρα ; Τι έκανα ; Δεν πιστεύω ότι το άφησα να κάνει κάτι τέτοιο ενώ ήμουν με τον Alex , μπορεί να ήταν λιγότερο από δυό λεπτά αλλά δεν παύει να είναι απιστία γαμώτο . Με μισώ για αυτό απλά ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου , με είχε εγκλωβίσει με τα χέρια αλλά και τα χείλη του . Το χειρότερο ήταν πως αυτή τη φορά υπήρξε κάτι διαφορετικό, κάτι που με τρομάζει περισσότερο από ολά τα άλλα .
Δεν ξέρω αν πρέπει να το πω στον Alex , αν το πω τελείωσε ότι έχουμε και με το δίκιο του , δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω γαμώτο δεν θέλω να τον χάσω είναι ότι καλύτερο έχω αυτή τη στιγμή στη ζωή μου . Του αξίζει να ξέρει όμως , εγώ θα ήθελα να ξέρω αν έκανε πότε κάτι τέτοιο αλλά όλα είναι τόσο χάλια, θα τον πληγώσω και δεν θέλω και το πιο σημαντικό δεν θέλω να τον χάσω από τη ζωή μου ."Που ήσουν ; Σε έψαχνα"ένιωσα ένα άγγιγμα στην πλάτη μου και τινάχτηκα . Γύρισα την πλάτη μου και είδα τον Alex να με κοιτάει σίγουρα πιο ήρεμος από πριν.
"Είχα πάει μια βόλτα στον κήπο αλλά μπήκα γιατί έκανε κρύο"είπα χωρίς να τον κοιτάω στα μάτια . Δεν μπορούσα να τον κοιτάξω απλά με κατέκλυζαν οι τύψεις και ο φόβος να μάθει κάτι , αν είναι να το μάθει ας το μάθει από έμενα καλύτερα .
"Ήρθες πάνω στην ώρα θα βγάλει ομίλία ο Nik"γέλασε κρατώντας την μέση μου και ξεφύσησα . Οι γονείς του κάλεσαν όλο το κόσμο μέσα στο σπίτι για να μιλήσουν , σιγά σιγά άρχισαν να μαζέυονται όλοι και μαζί και αυτούς ο Ian με τον άνδρα που μας μίλησε πριν . Κατευθείαν κοίταξα αλλού προσέχοντας τι λέει ο πατριός του Alex .
"Σας ευχαριστώ όλους που βρεθήκατε εδώ και μάλιστα με αυτό το καιρό . Αλλά ένα μεγάλο ευχαριστώ θα ήθελα να πω στον David Aderson και την οικογενιά του ,δεν θα τα καταφέρναμε χωρίς την δική σου βοήθεια"είπε και όλοι κοιτάξαμε προς το μέρος που καθόταν οικογένεια , λίγα μέτρα μακριά μας . Το βλέμμα μου έπεσε κατευθείαν στον Ian και του Ian στο δικό μου , κατάλαβα πως από τις πιο άβολες στιγμές της ζωή μου τις έχω ζήσει με αυτόν και αυτο το βλέμμα σήμερα μπήκε στην κορυφή της λίστας . Ενιωσα τα λεπτά να περνάνε βασανιστηκά αργά καθώς με κοιτούσε , οι πεταλούδες στο στομάχι μου άρχισαν ξανά και κατέβασα το κεφάλι μου στο πάτωμα ξεφυσώνοτας , αλλά ακόμα ένιωθα το βλέμμα του πάνω μου να με καίει .
YOU ARE READING
Bad boy in college
Teen Fiction«Φυγε»είπε ψυχρά «Νόμιζα , χθες είπες»άρχισα να λέω αλλά η φωνή μου κόπηκε «Τράβηξε πολυ όλο αυτό το παιχνιδάκι»είπε και έδειξε ανάμεσα μας «Παιχνίδι ; Παιχνίδι ημουν για εσένα; »είπα και καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα μάγουλα μο...