Μετά από ένα διήμερο γεμάτο κόσμο σε ένα μόνο σπίτι, το γεγονός ότι ξυπνάω μόνη μου στην εστία μου με χαροποιεί ιδιαίτερα . Τα βλέφαρα μου ήταν πολύ βαριά και με δυσκολία τα άνοιξα , το φως του ήλιου που έμπαινε στο δωμάτιο δεν μου άφησε άλλη πιθανότητα για να ξανά κοιμηθώ. Με το που στάθηκα όρθια το κινητό μου χτύπησε μια φορά ειδοποιώντας με ότι έχω μήνυμα .
Κοίταξα την οθόνη του κινητού μου και είδα το όνομα του Alex "Στον ύπνο του με έβλεπε ;"αναφώνησα και άνοιξα το μήνυμα .
Alex:
Καλημέρα , ελπίζω να μην είσαι θυμωμένη από χθες...
Η αλήθεια είναι πως στη αρχή ήμουν αρκετά θυμωμένη , πίστευα πως ήμουν ένα άτομο που εμπιστευόταν , που θα ήθελε να μοιραστεί κάτι τόσο σημαντικό . Αλλά μετά κατάλαβα πως για αυτόν δεν ήταν τόσο ευχάριστο , αλλά το έκανε μόνο για την μητέρα του .
Δεν θέλω να τσακωθούμε για κάτι τέτοιο και πιστεύω πως με το χρόνο θα έχουμε πάλι την εμπιστοσύνη που είχαμε πριν κάποιο καιρό . Θέλω να είναι καλά γιατί ξέρω ότι θέλει και αυτός το ίδιο για εμένα , το έχει δείξει ότι με νοιάζεται , μου είπε σ' αγαπώ . Το ότι του είπα και εγώ με έχει βάλει σε φριχτές σκέψεις ... Όχι αν το εννοούσα, αυτό ξέρω πως είναι αλήθεια , αλλά πάντα πίστευα και ήμουν της γνώμης ότι δεν γίνετε να λες σ'αγαπώ με κάποιον και να φιλάς κάποιον άλλον , είναι απλά ψέματα .
Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν σταμάτησα να αγαπώ τον Alex , ακόμα και όταν χάσαμε τελείως επαφή δεν μπορούσα να σβήσω ότι είχαμε περάσει μαζί αλλά μπόρεσα και φίλησα τον Ian, πως εξηγείται αυτό ;
Πήγα να απαντήσω στον Alex αλλά ένα άλλο μήνυμα από την Paige εμφανίστηκε μπροστά μου
Paige:
Έλα λίγο πιο νωρίς πνίγομαι στην δουλειά και δεν έχει έρθει ο Ian
Έφτασα στην καφετέρια και κατάλαβα γιατί ακριβώς μιλούσε πριν η Paige, "Μα καλά δεν ειδοποίησε ότι θα αργήσει ,πως υποτίθεται ότι θα σερβίρεις και θα φτιάχνεις ταυτόχρονα;"μπήκα μέσα σχεδόν τρεχοντας φορώντας την ποδιά του Ian μιας και θα αναλάμβανα το πόστο του .
"Λες και είναι η πρώτη φορά "αναφώνησε στέλνοντας στην οθόνη μου ένα γεμάτο χαρτί με παραγγελίες , τα χέρια μου είχαν σχεδόν πάρει φωτιά απόν τη ταχύτητα που έφτιαχνα τα ροφήματα , ήμουν σίγουρη πως τα περισσότερα δεν πινόντουσαν αλλά ελπίζω να δείξουν κατανόηση .
YOU ARE READING
Bad boy in college
Teen Fiction«Φυγε»είπε ψυχρά «Νόμιζα , χθες είπες»άρχισα να λέω αλλά η φωνή μου κόπηκε «Τράβηξε πολυ όλο αυτό το παιχνιδάκι»είπε και έδειξε ανάμεσα μας «Παιχνίδι ; Παιχνίδι ημουν για εσένα; »είπα και καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα μάγουλα μο...