22.Please Stop

439 21 27
                                    

Είχαμε ήδη ετοιμαστει και ήμασταν ήδη στο δρόμο για το σπίτι του Alex , χαίρομαι που ο Cris δέχτηκε να μας πάει με το αυτοκινητό του μιας και του Alex το είχε η μητέρα του .

Κατα τη διάρκεια της διαδρομής ο Cris ήταν πολύ ευγενικός και ομιλητικός σε εμένα αλλά και στον Alex , χωρίς τον Ian οι δυό τους τα πάνε πολύ καλά και γιατί όχι; Ετσι κι αλλιώς είναι κάτι σαν αδέρφια . "Λοιπόν Alison , πως σου φαίνεται το πανεπιστήμιο ;"με ρώτησε ο αδερφός του αγοριού μου .

"Είναι πολύ ωραία , λίγο η δουλειά με δυσκολεύει με τις ώρες αλλά όλα τα άλλα καλά , έπεσα και σε καλή συγκάτοικο"είπα και η αλήθεια είναι ότι η Ellen είναι πολύ βολικός άνθρωπος και συννενοούμαστε για σχεδόν τα πάντα για την εστία .

"Είναι πολύ καλή κοπέλα, κρίμα που έχει αδερφό τον Ian και την ζαλίζει"γέλασε και ο Alex κοίταξε έξω από το παράθυρο .

"Γιατί τι κάνει;"ρώτησα πηγαίνοντας πιο κοντά στο κάθισμα του .

"Ο γνωστός Ian"είπε ο Cris και ο Alex γέλασε ειρωνικά .

Φτάσαμε μετά από λίγες ώρες στο σπίτι του Alex και του Cris και απλά έμεινα εντυπωσιασμένη , δεν θυμίζει καθόλου το σπίτι που έμενε κόντα μας στο New Haven. Αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο και με περισσότερες ανέσεις, νομίζω ο κήπος του είναι μεγαλύτερος απο ολόκληρο το σπίτι που έμενα με την μητέρα μου . "Δεν μου είπες ότι το σπίτι σου είναι παλάτι "είπε και γέλασε .

"Εγώ έτσι το βρήκα"γέλασε πιάνοντας το χέρι μου , "Έχω πολύ καιρό να το κάνω αυτό"είπε σφίγγοντας χέρι μου και χαμογέλασα ασυναίσθητα , όπως κάθε φορά που είμαι μαζί του .

Όταν είμαι μαζί του απλά είμαι ευτυχισμένη , είναι όλα τόσο ωραία .

Μπήκαμε στο μεγάλο σπίτι και είχα μείνει άφωνη , όλα ήταν τέλεια διακοσμημένα . Μία από τις υπαλλήλους πήρε πανωφόρια μας και μας πρόσφερε ένα ποτήρι κρασί . Τα πράγματα ήταν όλα στην εντέλεια και άρχισα να νιώθω τελείως ξένη με όλο αυτό μιας και δεν έχω παρευρεθεί ποτέ ξανά σε κάτι παρόμοιο .

"Alex! Cris!" άκουσα μια γνωστή φωνή και κατάλαβα πως ήταν η μητέρα του Alex, πήρα μια βαθιά ανάσα και γύρισα προς το μέρος της . Χαιρέτησε πρώτα τα παιδιά της και ύστερα το βλέμμα της έπεσε πάνω μου . Με κοίταξε περίεργα και υπέθεσα πως θα προσπαθεί να με θυμηθεί μιας και έχω αλλάξει και δεν μοιάζω πια σαν ένα δεκαεφτάχρονο κορίτσι . "Alison;"έμεινε έκπληκτη .

"Γεια σας"χαμογέλασα και με αγκάλιασε για λίγα δευτερόλεπτα , "Alison? Τι κανείς εδώ ;"ρώτησε .

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now