10. Together

452 18 11
                                    


"το-τον Alex? τον θεο γκόμενο? τον αλείφω με μερέντα πάνω στα έξι θειικά τετραγωνάκια?"είπε  σαστισμένη και εγώ έγνεψα καταφατικά . "ξέρεις είναι και πολύ καλό παιδί εκτός απο τα τετραγωνάκια του"σταύρωσα τα χέρια μου . "δεν είναι αυτό το θέμα μας"φώναξε. 

"ω έλα τώρα στη πρώτη λυκείου τον έλεγες ζαχαρομπεμπέ και πως θέλω εγώ αυτόν και μέσα σε δυό χρόνια έλιωνες στα πατώματα"την μάλωσα .

"να σου θυμίσω πως έβγαινες στην τρίτη και όχι στην πρώτη μαζί του"μου θύμισε και αγανάκτησα δεν τα θυμάται καλά μάλλον "ναι γιατί τότε με πρόσεξε εγώ από τόσο τον ήθελα αλλά τέλος πάντων"ξεφύσησα και ξάπλωσα στο κρεβάτι .

"τέλος πάντων"προσπάθησε να με αποφύγει , όσο  και να την αγαπώ το ότι εκμεταλέβετε τους άλλους απλά για να περνάει καλά δεν μου αρέσει καθόλου . "ίσως να κάνεις παρέα με τον Ian"κούνησα αποδοκιμαστικά το κεφάλι μου. Είναι τόσο ίδιοι στο θέμα του σεξ που με τρομάζει που έχω μια τέτοια φίλη  

"ποιος είναι αυτός ?"ρώτησε και γέλασα. 

"ο πιο μαλάκας άνθρωπος που έχω γνωρίσει στην ζωή μου"θυμήθηκα τις λίγες εβδομάδες που είμαι εδώ και δεν έχω δει τίποτα καλό πάνω του . "τετραγωνάκια έχει?"ρώτησε επέλεξα να μην απαντήσω . 

Μου έστειλε μήνυμα η Ellen ότι γύρισε και πλέον  μπορούσα να πάω στο δωμάτιο μου , το κρεβάτι μου με καλούσε εδώ και ώρα "έφυγα"ανακοίνωσα, λίγο πριν γυρίσω να κλείσω την πόρτα "Tessa? νομίζω 8 ήταν τα τετραγωνάκια "έκλεισα το μάτι στην φίλη μου και την είδα να καταρρέει στο κρεβάτι της . 

"πάλι καλά που ήρθες"είπα στην Ellen μπαίνοντας στο δωμάτιο ενώ αυτή άρχισε να γελάει, "ρόζ?"συνέχισε να γελάει και σταύρωσα τα χέρια μου στο  ήδη  προκλητικό από την μπλούζα στήθος μου , "τέλος πάντων πρέπει να φύγω ήρθα να σου ανοίξω με περιμένουν κάτω οι γονείς μου ."είπε και την είδα ανγχομένη   

"όλα κάλα συμβαίνει κάτι?"την ρώτησα  βλέποντας την να παίζει με τα δάχτυλά της , "θα σου πω όταν γυρίσω"είπε και πήρε τα κλειδιά της και έγνεψα καταφατικά . "α είπα στον αδερφό μου να σου φέρει το κλειδί του για εδώ,  μέχρι να βγάλεις δικό σου"είπε και την ευχαρίστησα . 

Άρχισα  να βγάζω τα ρούχα μου από την ντουλάπα  για να μπω στο ντουζ μέχρι που χτύπησε η πόρτα. Πήρα βαθιά ανάσα και προσπάθησα να αποβάλω την ένταση μιας και θα μου προκαλέσει περισσότερη το άτομο που θα αντικρίσω . Άνοιξα την πόρτα και όπως το περίμενα το υπεροπτικό βλέμμα του Ian συνάντησε το δικό μου, άπλωσα το χέρι μου για να μου δώσει το κλειδί αλλά δεν  μου έκανε την χάρη . "μπορείς μια φορά να κάνεις αυτό που πρέπει"είπα και άρχισε να γελάει, δεν είχα όρεξη να τσακωθώ πάλι μαζί του .

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now