21. Come with me

400 19 17
                                    

Η μηχανή επιτέλους σταμάτησε και αυτό σήμαινε πως είχαμε φτάσει στο πανεπιστήμιο μας , προσπάθησα να κατέβω αλλά τα πόδια μου δεν έφταναν καλά κάτω "αναθεματισμένο ένα εξήντα"αναφώνησα και στηρίχθηκα περισσότερο στην πλάτη του και επιτέλους πάτησα γη.

Αφού πήρε τα πράγματα του από τη θήκη στη μηχανή γύρισε και με κοίταξε και το ίδιο έκανα και εγώ . Περίμενα να πει κάτι αλλά απλά γέλασε "Μπορώ να πάρω το κράνος μου;"ρώτησε σηκώνοντας το φρύδι του .

"Ναι σωστά"είπα τεντώνοντας το χέρι μου για να του το δώσω , τέντωσε και αυτός το δικό του έπιασε τα δαχτυλά μου μαζί με το κράνος και απλά ένιωσα πιο άβολα από ποτέ . "Καληνύχτα"είπα και άρχισα να περπατάω γρήγορα προς το κτήριο με τους κοιτώνες . Ένιωσα βήματα πίσω μου και άρχισα να περπατάω ακόμα πιο γρήγορα αλλά ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου και άρχισα να φωνάζω .

"Ε Είσαι ηλίθια γιατί φωνάζεις;" είπε ο Ian κλεινοντάς μου το στόμα , για λίγα δευτερόλπετα ηρεμησα που είδα το προσωπό του και όχι κάποιου από αυτούς που με έμπλεξε .

"Με τρόμαξες γαμώτο μέσα στο μαύρο σκοτάδι"τον χτύπησα στο στήθος και νομίζω αυτό που πληγώθηκε ήταν το χέρι μου .

"Ξέχασες την τσάντα σου"είπε πετώντας την πάνω μου , μέχρι να την σηκώσω και να μαζέψω ότι έπεσε στο πάτωμα είχε προχωρήσει μπροστά . Πως μπορεί και αλλάζει τόσο γρήγορα η διάθεση του , είναι πιο διπολικός από τους βαριά διπολικούς . Τον άφησα να προχωρήσει λίγο μπροστά και άρχισα να περπατάω και εγώ χωρίς να τον χάσω από τα μάτια μου μιας και ο δρόμος για το κτήριο είναι μικρός αλλά σκοτεινός .

Έφτασα επιτέλους στο κτήριο και ένιωσα μια ασφάλεια οπότε προχώρησα μπροστά από τον Ian για να πάω επιτέλους στην εστία μου . "Ελπίζω να μην μαθευτεί κάτι για σήμερα"τράβηξε το χέρι μου και παραλίγο να ακουμπήσω το προσωπό μου στο δικό του .

"Γιατί τι έγινε σήμερα ;"άκουσα μια φωνή και γυρίσαμε και οι δύο να κοιτάξουμε στην γωνία του διαδρόμου λίγα μέτρα μακριά μας .

"Ben ! Γύρισες"είπα τρέχοντας στο ξαδεφό μου , "Πως είναι η θεία και ο θείος ;"ρώτησα προσπαθώντας να αποσπάσω την προσοχή του από την μικρή κουβέντα μου με τον φίλο του . Ο Ian άρχισε να περπατά μακριά μας με τα χέρια στις τσέπες χωρίς να μας πει τίποτα . Ήξερα πως δεν ήθελε να μάθει ο Ben την αλήθεια αλλά ήταν πολύ ήρεμος για κάτι τόσο σοβαρό .

"Κάτι ρώτησα Ian"έβαλε το χέρι το στο στήθος του σταματώντας τον από το να φύγει. Ο Ian στηρίχθηκε στο τοίχο απέναντι και μας κοίταξε τελέιως αδιάφορα , "τι δεν πρέπει να μαθευτεί;"ρώτησε και κοίταξα το πάτωμα και ένιωσα το βλέμμα του Ian πάνω μου , για λίγα δευτερα επικρατούσε ησυχία και αυτό με τρόμαζε ακόμα περισσότερο .

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now