13.OH MY GOD!

416 17 9
                                    

Πήγα στην εστία μου και είδα την Ellen να κάθετε στο κρεβάτι της κοιτώντας τον τοίχο απέναντι της , "όλα καλά ;"ρώτησα και χαμογέλασε γνέφοντας καταφατικά . Άλλαξα και έβαλα τα ρούχα για τον ύπνο και ξάπλωσα εξουθενωμένη στο κρεβάτι μου  και έκλεισα τα μάτια αφήνοντας να με πάρει ο ύπνος . 

Δυνατά χτυπήματα  από τη πόρτα με έκαναν να τιναχτώ από τον ύπνο μου το ίδιο και της φίλης μου στο δίπλα κρεβάτι "τι σκατά;"ρώτησα και σηκώθηκα να ανοίξω την πόρτα . Είδα τον Ian να σωριάζεται στο πάτωμα σχεδόν πάνω στα πόδια μου . "Χριστέ μου"ακούστηκε η φωνή της Ellen σε συγχρονισμό με τη δική μου  . Βοήθησα την αδερφή του να τον σηκώσουμε και τον βάλαμε στο δικό μου κρεβάτι που ήταν πιο κοντά στην πόρτα . Έβηξε φτύνοντας λίγο αίμα να πέσει στα σεντόνια . "Τι έγινε πάλι γαμώτο;"ρώτησε η Ellen προσπαθώντας να του βγάλει την μπλούζα για να δει που έχει χτυπήσει . Μου έκανε νόημα να βοηθήσω και δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς . 

"Σιγά !"μας φώναξε καθώς τον σηκώσαμε , η Ellen τράβηξε γρήγορα την μπλούζα του και εγώ τον άφησα να πέσει πάλι στο στρώμα . Τα τατουάζ έκρυβαν πολλά μέρη του κορμιού του όποτε δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε εύκολα που είχε χτυπήσει . Η περιοχή των πλευρών ήταν κόκκινη και πολλά σημάδια απλωνόντουσαν πάνω του . Το χείλος του ήταν σκισμένο και οι αρθρώσεις του πατωμένες . "νοσοκομείο"πήγα να πω αλλά φώναξαν αρνητικά και οι δύο όποτε επέλεξα να μην το ξαναπροτείνω . 

"Ποιος σε χτύπησε;"τον ρώτησα αλλά δεν πήρα απάντηση . Πήγαν να πάρω  το κουτί πρώτον βοηθειών  από το μπάνιο ώστε να σκουπίσουμε το αίμα και να απολυμάνουμε τις πληγές . "Πήγαινε να πλυθείς  αναλαμβάνω εγώ εδώ"της είπα βλέποντάς την έτοιμη να κλάψει και τα χέρια της να τρέμουν . 

"Βοήθησε με να σε ανεβάσω πιο πάνω στο κρεβάτι είσαι σαν υπρήρωας"του είπα έβαλε το ένα του χέρι στο σβέρκο μου και με το άλλο στηρίχθηκε στο στρώμα "ένα , δύο, τρία"είπα και τον ανέβασα μέχρι τα μαξιλάρια και τον άφησα. Το κεφάλι του είχε πλακώσει το χέρι μου και όταν πήγα να φύγω με τράβηξε πάλι κάτω . 

"Μπορείς να σηκώσεις λίγο το κεφάλι σου;"ρώτησα αλλά δεν πήρα απάντηση , " ξέρω ότι με ακούς"είπα ξανά και άνοιξε τα μάτια του , το ένα ήταν πρησμένο και το μπλέ της ίριδας του ξεχώριζε από το κόκκινο που ήταν το δέρμα του . Το άλλο μάτι με κοίταξε κανονικά ενώ εμφανίστηκε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό του . 

"Αν θέλω"είπε και έτριξα τα δόντια μου προσπαθώντας να μην τον χτυπήσω και τα κάνω χειρότερα 

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now