24. When I touch you...

435 16 13
                                    

"Γιατί να έχω τύψεις εσύ με φίλησες"είπα ψέματα , είχα πάρα πολλές αλλά δεν ήθελα του το δείξω , δεν ήθελα να του δείξω κανένα συναίσθημα , όλα τα γυρνάει εναντίον μου και αυτό με κάνει ευάλωτη απέναντι του . Το να νομίζει πως έχω πανικοβληθεί δεν θα μου κάνει καθόλου καλό και το να ξέρει τι γίνετε στο κεφάλι μου είναι το λιγότερο που θέλω να μάθει αυτή τη στιγμή . Γέλασε δυνατά μιας και ξέραμε και οι δύο πως ανταπέδωσα αλλά για δευτερόλπετα .

"Μην με ξανά ενοχλήσεις"είπα προσπαθώντας να φύγω από τη κουζίνα , το χέρι του με τράβηξε με δύναμη προς τα πίσω και με κόλλησε στον τοίχο δίπλα στον πάγκο , έφερε κοντά το πρόσωπο του στο δικό μου και με κοίταξε στα μάτια , προσπάθησα να κατεβάσω τον βλέμμα μου αλλά έπιασε το πιγούνι μου για να μπορέσω να τον κοιτάξω στα μάτια  .

Είναι τόσο απολύτως και επιβλητικός και το καταλαβαίνω μόνο και μόνο από τις κινήσεις του , με τρομάζει αυτή η κατάσταση , με τρομάζει αυτός...

"Δεν θα πάρεις το τσάι σου ;"μου είπα και τον κοίταξα θυμωμένα , το χέρι του έμεινε πάνω στο πιγούνι μου αλλά όχι με τον ήρεμο ή ρομαντικό τρόπο . Ήμουν σίγουρη πως θα ήταν  κόκκινο για λίγα λεπτά .

"Μπορείς να το πιεις εσύ"είπα και γέλασε γλείφοντας τα χείλη του. Η καρδιά μου άρχισε πάλι να χτυπά δυνατά και νομίζω πλέον είχε καταλάβει ότι ασκεί μεγάλη  επιρροή πάνω μου και το μισώ αυτό .  Έβαλε τα χέρια του στην μέση  μου και σήκωσε ελάχιστα την μπλούζα μου . "Σ' αρέσει να φοράς την μπλούζα του ενώ σε αγγίζω ;"ρώτησε και το χέρι μου προσγειώθηκε με δύναμη στο μάγουλο του .

"Σκάσε"είπα κοιτάζοντας τον στα μάτια , έμοιαζε θυμωμένος από την κίνηση μου μιας και τα ρουθούνια του είχαν ανοίξει διάπλατα , έβαλε το χέρι του στο λαιμό μου και άρχισα να πανικοβάλλομαι ενώ αυτός πλησίασε κοντά μου φιλώντας με και κολλώντας με όλη πάνω στον τοίχο . Η πίεση από το σώμα του στο δικό μου ήταν μεγάλη , ένιωθα κάθε εκατοστό του κορμιού του και δεν μπορούσα με τίποτα να τον διώξω από πάνω μου .

Σήκωσε τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου πιάνοντας τα με το ένα του χέρι αφήνοντας το άλλο ελεύθερο να αγγίξει το σώμα μου  , προσπάθησα να αντισταθώ αλλά ήταν απλά αδύνατο δεν κουνιόταν ούτε εκατοστό εκτός από τα χείλη μου . Άφησε τα χέρια μου να πέσουν ανάμεσα μας και έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο μου πιέζοντας τα στόματα μας .

Σταμάτησε απότομα το φιλί φεύγωντας από πάνω μου κάνοντας με να πέσω ελάχιστα μπροστά από την ξαφνική αλλαγή πίεσης . Πήρε τα τσιγάρα του από το πάγκο δίπλα μας και έφυγε χωρίς καν να με κοιτάξει . Κόλλησα το σώμα στον τοίχο και κύλησα στο πάτωμα βάζοντας τα χέρια μου στο κεφάλι μου .

Bad boy in collegeOnde histórias criam vida. Descubra agora