Η καφετέρια άρχισε να αδειάζει και το άγχος μου μεγάλωνε με το κάθε πελάτη που έφευγε . Όταν η καφετέρια θα έκλεινε εγώ έπρεπε να πάω στο πίσω μέρος του μαγαζιού και να δώσω το πακέτο και αλήθεια ο φόβος μου είχε φτάσει στο κόκκινο .
Δεν ξέρω γιατί δέχτηκα γαμωτο αλλά η σκέψη πως με ξέρουν και ίσως να συνεχίσουν να εκβιάζουν τον Ian με εμένα είναι ακόμα χειρότερη ,αυτοί πιστεύουν πως είμαι με τον Ian αλλά αυτός στη πραγματικότητα δεν δίνει δεκάρα για εμένα και αυτό είναι που με τρομάζει περισσότερο .
Καθαρίσαμε γρήγορα τη καφετέρια και κλείδωσαμε την μπροστά πόρτα , πήγαμε στο δωματιάκι και μου έδωσε το πακέτο . Η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά και ο κρύος ιδρώτας δεν άργησε να κάνει την εμφάνιση του .
"Δεν μπορώ , δεν μπορώ να το κάνω"είπα κάνοντας βόλτες στο δωμάτιο , τα χέρια μου είχαν ιδρώσει και νομίζω πως θα ξερνούσα τον πρωινό καφέ μιας και δεν μπορούσα να φάω τίποτα όλη την υπόλοιπη μέρα .
Πως έμπλεξα έτσι γαμώτο , πω τα κατάφερα ; Νομίζω τα άκρα μου έχουν αρχίσει να μουδιάζουν μαζί με το κεφάλι μου , είμαι φοβισμένη , τρομοκρατημένη δεν μπορώ να το κάνω αυτό αλλά αν αρνηθώ ίσως να μπλέξω περισσότερο. Αν το κάνω τώρα θα τελειώσει δεν θα ξανα ενοχλήσουν τον Ian και με την σειρά μου ούτε εμενα . Δεν ξέρω γιατί πιστευουν ότι κάτι τρέχει με εμένα και αυτόν , δε ξέρω γιατί με θεωρούν τόσο σημαντική για αυτόν αλλά δεν είμαι και το τραγικό είναι πως είμαστε απλά δύο ξένοι .
"Έλα εδώ γαμώτο"με έπιασε ενώ συνέχισα να κάνω κύκλους στο δωμάτιο, "θα πας, θα το δώσεις τέλος .Τελειώνει αυτή η ιστορία για εμένα και για εσένα αντίστοιχα"είπε ταρακουνώντας με αλλά δεν έκανε την ψυχολογία μου καλύτερη , το αντίθετο μάλιστα τα λόγια του με έκαναν να νιώσω περισσότερη ανασφάλεια παρά ασφάλεια .
"Πως ξέρω ότι δεν θα μου κάνουν κάτι ; Ότι δεν θα φύγεις με το που έρθουν . Δεν σε εμπιστευομαι Ian γαμώτο"είπα και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου περισσότερο από το φόβο παρά από τα νεύρα .
"Δεν θα σε αφήσω να πάθεις κάτι εντάξει . Είσαι η ξαδέρφη του Ben , δεν θα του έκανα κάτι τέτοιο , δεν είμαι τόσο άρχίδι είναι ο κολλητός μου"είπε γρήγορα και σοβαρά ενώ οι χτύποι τις καρδιά μου άρχισαν να έρχονται στο κανονικό.
Ο Ben είναι ένας καλός λόγος να μείνει.... Απλά πρέπει να ηρεμήσω , θα το δώσω και θα φύγω τι άλλο μπορεί να γίνει; Πολλά είναι η αλήθεια αλλά καλύτερα να μην σκέφτομαι τους πιθανούς τρόπους να μας σκοτώσουν και τους δύο και να μας πετάξουν σε χαντάκια , όχι τίποτα άλλο δεν θέλω η τελετάια μου κατοικία να είναι με αυτόν .
ESTÁS LEYENDO
Bad boy in college
Novela Juvenil«Φυγε»είπε ψυχρά «Νόμιζα , χθες είπες»άρχισα να λέω αλλά η φωνή μου κόπηκε «Τράβηξε πολυ όλο αυτό το παιχνιδάκι»είπε και έδειξε ανάμεσα μας «Παιχνίδι ; Παιχνίδι ημουν για εσένα; »είπα και καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα μάγουλα μο...