«Ξυπνά Alison! Έχουμε και οι δυο μάθημα»άνοιξα τα μάτια μου και είδα την συγκάτοικο μου να καταρρέει από το κρεβάτι της .
«Πάντα έτσι ξύπνας εσυ ; Σέρνεσαι στο πάτωμα ;»γέλασα και έτριψα τα μάτια μου ενώ αυτή σύρθηκε ως το μπάνιο .
«Μέχρι τι ώρα έχεις μάθημα ;»με ρώτησε ενώ εγώ έψαχνα ρούχα στην ντουλάπα .
«Μέχρι τις 10 , μετά θα πάω για δουλειά και θα τελειώσω κατά τις 3:00» της είπα ενώ προσπαθούσα να πιάσω τα μαλλιά μου μια κοτσίδα
«Να σου πω , εγώ 3:30 θα πάω να πάρω κάτι πράγματα στα μαγαζιά θες να έρθεις ;»είπε βγαίνοντας από το μπάνιο .
«Ναι γιατί όχι ; Θα περάσεις από την καφετέρια ;»ρωτησα και έγνεψε καταφατικά «θα σε περιμένω»ειπα και μπήκα και εγώ στο μπάνιο .
«Έφυγα έπρεπε να είμαι την τάξη εδώ και πέντε λεπτά»φώναξε όσος έκανα ντουζ . Φόρεσα ένα μαύρο συνολακι και έφυγα γρήγορα από τη εστία μου για να μην αργήσω στο μάθημα . Αποφάσισα να μην κάτσω στην συνηθισμένη μου θέση διπλα στον Ian και στον Chris. Αλλά στην απέναντι πτέρυγα της ίδια γραμμής .
Όσο η καθηγήτρια έγραφε στον πίνακα μπήκε στο μάθημα ο Alex «άργησες»είπε η καθηγήτρια και γύρισε να τον κοιτάξει «α συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια»είπε η καθηγήτρια , «έχει χάρη που θέλω να φύγετε μια ώρα αρχύτερα από εδώ»του είπε . Ο Alex χαμογέλασε , έκατσε στην άλλη πτέρυγα και μια θέση ποιο πάνω από ότι εγώ .
Άρχισα να γράφω το κατεβατό που προσπαθεί να γράψει από πριν η καθηγήτρια στο πίνακα , μέχρι που μπούκαραν μέσα οι συνηθισμένοι αργοπορημένοι αυτή τη φορά . «Ξανά τα ίδια παιδιά ; Νόμιζα πως πέρυσι το είχαμε τακτοποιήσει αυτό το θέμα και με εσάς και εμένα εσένα νεαρέ» κοίταξε και τον Alex , σταύρωσε τα χέρια της και μου φάνηκε τόσος άστειο όλο αυτό , όπως στο λύκειο «Σου φαίνεται αστείο εσένα ;» Μου απευθύνθηκε .
«Λογικό δεν είναι να γελάει έτσι όπως κάνεις Jasmine; Ούτε στο λύκειο δεν μας κατσαδίαζαν έτσι»είπε ο Ian και με κοίταξε «αφήστε λοιπόν την κοπέλα να γελάσει» είπε κλείνοντας μου το μάτι , ο Alex παρατηρούσε όλοι τη συζήτηση, δαγκώνοντας το χείλος του , φαινόταν θυμωμένος αλλά δεν ξέρω γιατί . Ο Ian με τον Cris έκατσα. στην συνηθισμένη τους θέση .
«Δεν θα μου μιλάς στον ενικό νεαρέ μου» ούρλιαξε άλλη μια φορά η καθηγήτρια βγάζοντας καπνούς από τα αυτιά αλλά ο Ian κούνησε το κεφάλι του γελώντας. «γράφετε τώρα!»είπε σε όλη την τάξη κάτσε πίσω στην υπερυψωμένη έδρα , φαινόταν τόσο μικρή μπροστά στην τεράστια αίθουσα .
ESTÁS LEYENDO
Bad boy in college
Novela Juvenil«Φυγε»είπε ψυχρά «Νόμιζα , χθες είπες»άρχισα να λέω αλλά η φωνή μου κόπηκε «Τράβηξε πολυ όλο αυτό το παιχνιδάκι»είπε και έδειξε ανάμεσα μας «Παιχνίδι ; Παιχνίδι ημουν για εσένα; »είπα και καυτά δάκρυα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα μάγουλα μο...