34. Dad

368 21 11
                                    

Οι ακτίνες του ηλίου άρχισαν να πέφτουν ασταμάτητα στο πρόσωπο μου κάνοντας με να ξυπνήσω όσο και αν το σώμα μου μου έλεγε να κοιμηθώ λίγο ακόμα .

Έτριψα τα μάτια μου ανοίγοντας τα αργά για να συνηθίσω το φως . Είδα ένα γυμνασμένο , γεμάτο τατουάζ χέρι να βρίσκεται γύρω από τη μέση μου και τα γεγονότα από το χθεσινό βράδυ πέρασαν στιγμιαία από μπροστά μου .

"Όχι γαμωτο"απομακρύνθηκα από τον άνδρα που κοιμόταν δίπλα μου προσπαθώντας να μαζέψω τα ρούχα μου από το πάτωμα .

"Για ποιο γαμημενο λόγο χοροπηδάς πάνω στο κρεβάτι πρωί πρωί;"αναφώνησε ο Ian δίπλα μου προσπαθώντας να ξυπνήσει . 

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά και το στομάχι μου δέθηκε κόμπος , δεν ήμουν προετοιμασμένη , δεν ήξερα τι να κάνω αν θα έπρεπε να πω κάτι , έτσι τον άφησα να κοιτά την γυμνή μου πλάτη όσο εγώ προσπαθούσα να μην φρικαρω . "Έγινε κάτι με την μητέρα σου ;"με ρώτησε και κατευθείαν έπιασα το κινητό μου να δω αν υπάρχουν νεότερα .

"Δεν με έχει πάρει τηλέφωνο, δεν θα έχει ξυπνήσει ακόμα"ξεφύσησα και άκουσα τον Ian να ξαπλώνει πάλι πίσω στο κρεβάτι .

Κοίταξα την μπλούζα μου που βρισκόταν λίγα μέτρα μακριά από το κρεβάτι . Τύλιξα το σώμα μου με το σεντόνι μου βρισκόταν πάνω στο κρεβάτι και έπιασα την μπλούζα μου .

Το χαχανητό του Ian με έκανε να γυρίσω και να ζητήσω εξηγήσεις . "Παίζουμε σε αυτές τις ταινίες που ξυπνάνε το επόμενο πρωί και τυλίγονται με τις κουβέρτες λες και δεν είδαν το προηγούμενο βράδυ ο ένας τον άλλον γυμνό ;"συνέχισε να γελάει και σηκώθηκε όρθιος .

Για καλή μου τύχη φορούσε το εσώρουχο του αλλά δεν έπαυε να είναι είναι ημίγυμνος μπροστά μου .  Γύρισα κατευθείαν από την άλλη ώστε να μην τον κοιτάω "Εγώ θα πάω στην μητέρα μου ,  όταν φύγεις  άσε τα κλειδιά στην γλάστρα δίπλα στο παράθυρο"αναφώνησα πηγαίνοντας στο μπάνιο .

Άφησα το νερό να τρέχει πάνω μου προσπαθώντας να διώξω κάθε συναίσθημα που είχα . Τον φόβο για την μητέρα μου , τις τύψεις που έχω για χθες το βράδυ και το κυριότερο πως θα αντιμετοπίσω και θα πείσω τον Ian να μην αναφέρει τίποτα σε κανέναν , τουλάχιστον πριν το πω εγώ .

Βγήκα από το μπάνιο αφού είχα ντυθεί πιάνοντας τα μαλλιά μου μια κοτσίδα για να φύγω όσο πιο γρήγορα μπορώ . Είδα τον Ian να στέκεται μπροστά μου με διαφορετικά ρούχα από ότι χθες το βράδυ .

Bad boy in collegeWhere stories live. Discover now