Filippo's pov
-"Θέλω να σου ζητήσω μια χάρη" λέω στην Μελίνα όσο την έχω στην αγκαλιά μου και καθόμαστε στο παγκάκι, βλέποντας τη θέα.
Πρώτη μέρα της σχέσης μας...
-"Πες μου" απαντάει με τη γλυκιά φωνή της και χαϊδεύει το στέρνο μου, μια κίνηση που με χαλαρώνει. Όταν είναι τόσο γλυκιά και αυθόρμητη νιώθω να την ερωτεύομαι περισσότερο.
-"Θελω η σχέση μας να μείνει κρυφή" της λέω λιγάκι αγχωμένος, αφού δεν ξέρω την αντίδρασή της. Βέβαια, φυσικό είναι να μην αντιδράσει και με τον καλύτερο τρόπο.
-"Τι; Γιατι;" απορεί τσαντισμένη και φεύγει από την αγκαλιά μου. Οκευ, το πράγμα άρχισε να σοβαρεύει από την πρώτη κιόλας μέρα της σχέσης μας.
-"Εχω λόγο Μελίνα. Κυρίως για να προστατεύσω εσένα" προσπαθώ όσο μπορώ να κρυφτώ. Δεν πρέπει να μάθει αυτό που είμαι, θα με μισήσει.
-"Τι λόγο έχεις Φίλιππε;" ρωτάει στον ίδιο τόνο με πριν, όμως δεν παίρνει απάντηση από μένα.
-"Καταλαβα" ψελλίζει και αμέσως σηκώνεται από το παγκάκι. Καλά τι έπαθε;
-"Ει, τι έπαθες;" της λέω πλέον όταν έχω φτάσει κοντά της και κρατάω χαλαρά το μπράτσο της.
-"Άσε με Φίλιππε. Αυτή η σχέση είναι λάθος εφόσον ντρέπεσαι να κυκλοφορείς μαζί μου"
-"Τι μαλακιες είναι αυτές που λες; Συνελθε" φωνάζω στο πρόσωπό της και νιώθω πως αν τα χέρια της δεν ήταν φυλακισμένα στο κράτημα μου, τώρα θα με χτυπούσε με όλη της τη δύναμη.
-"Να συνέλθω; Εσύ είσαι αυτός που δεν θέλει να μαθευτεί η σχέση μας. Αλλά σωστά, γιατί να θες; Ποιος θα ήθελε να τα έχει με μια κοπέλα που μέχρι πριν λίγους μήνες δεν είχε παρέες, ήταν αντικοινωνική και αδύναμη σαν χαρακτήρας;" αρχίζει το δικό της παραλήρημα και σφίγγω περισσότερο το κράτημα μου.
-"Σταματα να μιλάς έτσι για τον εαυτό σου γαμώτο. Ο μόνος λόγος που δε θέλω να μαθευτεί είναι σχέση μας ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΩ" φωνάζω όσο περισσότερο μπορώ για να με καταλάβει. Δεν θέλω να της πω την αλήθεια.
-"Αντε πάλι. Από τι να με προστατέψεις Φίλιππε; Δεν κινδυνεύω" ακούω την απάντηση της και το στραβό χαμόγελο μου παίρνει θέση στο πρόσωπό μου.
-"Και μονο που είσαι μαζί μου κινδυνεύεις Μελίνα" της απαντάω και φαίνεται να ηρεμεί.
YOU ARE READING
My bad boy
RomanceΈρωτας... Μια λέξη τόσο μικρή, έξι γράμματα και ενα συναίσθημα που δύσκολα το ξεπερνάει κάνεις. Η Μελίνα, μια δεκαεπτάχρονη κοπέλα και μαθήτρια της Τρίτης Λυκείου, μετακομίζει από την Νέα Υόρκη στην Αθήνα. Είναι μια όμορφη και γλυκιά κοπέλα που έχει...