Chapter Two

126 13 9
                                    

Melina's pov

Το κουδούνι χτυπάει και η πρώτη μέρα στο σχολείο φτάνει στο τέλος της. Να πω την αλήθεια την περίμενα λίγο πιο ενδιαφέρουσα, όμως δεν μπορώ να πω πως πέρασα άσχημα. Αν εξαιρέσουμε βέβαια το ότι δεν έκανα κανέναν φίλο και το περιστατικό με τον Φίλιππο, όλα πήγαν καλά.

Κατεβαίνω αργά τα σκαλιά και κατευθύνομαι στις τουαλέτες. Ανοίγω την πόρτα και κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπό μου, εφόσον έχω ελάχιστο πονοκέφαλο.

Ξεφυσαω και πηγαίνω προς την πόρτα, όμως ένας περίεργος ήχος με σταματάει από το να βγω έξω. Πλησιάζω δειλά την πόρτα από όπου ακούστηκε ο θόρυβος και την ανοίγω διστακτικά. Βρίσκω μια κοπέλα να κάθεται κάτω και να κλαίει. Τρομάζει στην αρχή, όμως μετά δείχνει να χαλαρώνει.

-"Εισαι καλα" ρωτάω με γλυκιά φωνή και εκείνη συνεχίζει να κλαίει.
-"Θελεις να σε βοηθήσω σε κάτι;"ρωτάω ευγενικά.

-"Καινούργια είσαι;" με ρωτάει και εγώ της γνεφω θετικά.

-"Τι έχεις; Ίσως να μπορώ να σε βοηθήσω" της λέω και της χαϊδεύω απαλά τον ώμο της.

-"Λυπάμαι, αλλά δεν μπορείς να βοηθήσεις"

-"Μα γιατι;"

-"Εγινε κάτι με ένα παιδι"

-"Τι σου έκανε;"

-"Με έριξε στο κρεβάτι για ένα βράδυ και τώρα λέει πως δεν με θέλει. Ήθελε απλά να περάσει την ώρα επειδή είχε καιρό να το κάνει με κάποια, ενώ εμένα πραγματικά μ αρέσει"

Γιατί να το κάνει αυτό κάποιος σε ένα κορίτσι; Σε κανέναν δεν αξίζει αυτό.

-"Μην ανησυχείς, θα περάσουν ολα Παρεμπιπτόντως, με λένε Μελίνα"

-"Βαλια, χάρηκα" μου απαντάει και σκουπίσει τα δάκρυα από τα μάτια της.
-"Πρεπει να φύγω συγγνώμη, θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε και σε ευχαριστώ" μου λέει ευγενικά και σηκώνεται από το πάτωμα.

-"Και εγώ χάρηκα, ίσως μιλήσουμε αύριο"

-"Θα χαρώ πολύ, καλή συνέχεια" μου απαντάει και ύστερα βγαίνει από τις τουαλέτες.
-"Εμ, να σε ρωτήσω" μου λέει λίγο πριν βγει από τις τουαλέτες.

-"Ναι πες μου"

-"Μηπως θέλεις να ανταλλάξουμε αριθμούς και να κανονίσουμε κάτι για σήμερα;"

Οκευ, μόλις έκανα μια καινούργια φίλη υποθέτω. Ίσως τελικά η πρώτη μέρα να μην πήγε τόσο άσχημα όσο φανταζόμουν.

My bad boy Where stories live. Discover now