Melina's pov
Μπαίνω στο δωμάτιό μου και κλειδώνω την πόρτα πίσω μου. Πετάω όπου βρω την τσάντα μου και πέφτω με δύναμη στο κρεβάτι μου, καλύπτοντας το πρόσωπό μου με τα χέρια μου.
Τι έκανα; Τι έγινε; Τι είπα;
Ο Φίλιππος ξέρει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Ο Φίλιππος ξέρει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Ο Φίλιππος ξέρει ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Ρεζίλι, ρεζίλι, ρεζίλι.
Γιατί το είπα; Γιατί είμαι τόσο ηλιθια γαμωτο; Τώρα θα κάθεται και θα χαίρεται που με έκανε να τον ερωτευτώ, ίσως με κοροϊδεύει, δεν ξέρω. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο για να ξέρω πως να το διαχειριστώ, όμως είναι δύσκολο.
Έχω ανάγκη να μείνω λίγο μόνη μου, μακριά από όλους κι από όλα. Αργά το βράδυ θα πάω στην παραλία μας... να σκεφτώ... να τον σκεφτώ.
Δάκρυα τρέχουν στα μάτια μου χωρίς να το καταλάβω. Τι στο καλό; Τι μου συμβαίνει; Αυτό θεωρείται ερωτική απογοήτευση; Ή απλά κλαίω που είμαι ερωτευμένη χωρίς ανταπόκριση;
Νιώθω το κεφάλι μου να πάει να σπάσει. Λογικό μου φαίνεται κιόλας. Τόσο κλάμα ούτε κι όταν γεννήθηκα δεν θα έριξα.
Ξεφυσαω και σκουπίσω τα δακρυσμένα μάτια μου. Η μάσκαρα απλώνεται στα χέρια μου και σίγουρα έχω λερωθει και στο πρόσωπο. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου σιγά σιγά και πηγαίνω στην ντουλάπα μου. Βγάζω μια πετσέτα και τις ζεστές πιτζάμες μου και κατευθύνομαι προς το μπάνιο του δωματίου μου.
Μπαίνω στη μπανιέρα αφού βγάλω τα ρούχα μου και αφήνω το καυτό νερό να πέσει πάνω στο σώμα μου τα δάκρυα μου έγιναν ένα με το νερό και πλέον δεν φαίνεται αν κλαίω ή όχι.
Το μπάνιο μου κράτησε περίπου μιάμιση ώρα. Ναι, όταν μπαίνω στο μπάνιο ξεχνάω να βγω. Φοράω τις ζεστές, χειμωνιάτικες πιτζάμες μου και πηγαίνω κατευθείαν να ξαπλώσω κάτω από τη ζέστη την κουβέρτα μου.
Κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Σύννεφα σκέπασαν τον ουρανό και έβαλε λίγο ψυχρά. Ο Νοέμβρης κοντεύει να φτάσει στο τέλος του και σειρά έχει ο Δεκέμβρης. Τελευταίος μήνας του χρόνου. Περίεργη χρόνια η φετινή. Άλλαξα χώρα, απέκτησα φίλους, άλλαξα εμφάνιση, συνήθειες και χαρακτήρα. Πόσα μπορούν να γίνουν τελικά μέσα σε τρεις μήνες...;
Πιάνω τα ακουστικά από το κομοδίνο μου και τα βάζω στα αυτιά μου. Πιάνω και το κινητό μου και βάζω ένα τυχαίο τραγούδι να παίξει. Κοιτάζω το ταβάνι και νιώθω ξανά τα μάτια μου να βουρκωνουν. Κλείνω τα μάτια μου σφιχτά, με σκοπό να αποτρέψω τα δάκρυα να κυλήσουν από τα μάτια μου.
VOUS LISEZ
My bad boy
Roman d'amourΈρωτας... Μια λέξη τόσο μικρή, έξι γράμματα και ενα συναίσθημα που δύσκολα το ξεπερνάει κάνεις. Η Μελίνα, μια δεκαεπτάχρονη κοπέλα και μαθήτρια της Τρίτης Λυκείου, μετακομίζει από την Νέα Υόρκη στην Αθήνα. Είναι μια όμορφη και γλυκιά κοπέλα που έχει...