Melina's pov
-"Αντε ρε παιδί μου τόση ώρα. Που ήσουν;" με ρωτάει αμέσως ο Φίλιππος μόλις μπω στο αυτοκίνητο του.
-"Μιλούσα με τα παιδιά" απαντάω και ακούστηκα πολύ αδιάφορη, αν και δεν το ήθελα.
Ξεκινάει να οδηγεί με σταθερή ταχύτητα και εγώ κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Μαύρα σύννεφα σκεπάζουν σιγά σιγά τον ουρανό και σίγουρα θα βρέξει. Μμμ, τέλεια.
-"Θα βρέξει" με ενημερώνει και του γνεφω θετικά.
-"Θες να πάμε σπίτι μου να κάτσουμε;" μου προτείνει και γυρίζω να τον κοιτάξω.-"Έχω διάβασμα" του απαντάω και δείχνει να απογοητευεται. Σταματάει το αυτοκίνητο του έξω από το σπίτι μου και βγάζω τη ζώνη μου. Στρέφω το βλέμμα μου πάνω του και του χαμογελάω ζεστα.
-"Θα βρεθούμε το βράδυ;" με ρωτάει ενθουσιασμενος και θέλω να γελάσω με την παιδικότητα του.
-"Θα έρθει η Βαλια σπίτι μου"
-"Πφ, εντάξει. Τα λέμε αύριο" μου λέει απογοητευμένα και σκύβει το κεφάλι του. Γιατί έγινε τόσο ψυχρός;
-"Ει, τι έπαθες τώρα;" του λέω τρυφερά και χαϊδεύω το μάγουλο του.
-"Τίποτα" απαντάει απότομα και τραβιέται από το χάδι μου.
-"Φίλιππε" του λέω σοβαρά και εκείνος ξεφυσαει.
-"Τι να έπαθα ρε Μελίνα; Δεν μου έχεις δώσει καθόλου σημασία όλη μέρα. Θέλω να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί, ζητάω πολλά;" καταλαβαίνω το παράπονό του από τον τόνο της φωνής του. Κι όμως είναι αλήθεια, σήμερα δεν μιλήσαμε πολύ.
-"Συγγνώμη" ψελλίζω και σκύβω το κεφάλι μου. Ξέρω ότι έχει δίκιο.
-"Τέλος πάντων, τα λέμε αύριο" απαντάει κοφτά και κοιτάζει τον δρόμο μπροστά του, ενώ περιμένει να βγω από το αυτοκίνητο, όμως εγώ δεν κάνω καμία κίνηση για να φύγω.
-"Εδώ θα κατασκηνωσεις;" ρωτάει απότομα και σφίγγει λίγο παραπάνω το τιμόνι στο χέρι του.Δεν αφήνω να περάσει άλλος χρόνος και πιάνω στα χέρια μου το πρόσωπό του, φιλώντας τον στα ζουμερά του χείλη. Καταλαβαίνω πως δεν περίμενε μια τέτοια κίνηση από μένα, αφού δεν ανταπικριθηκε αμεσως. Πήγα να σταματήσω το φιλί μας, όμως με τράβηξε από τη μέση, δείχνοντας μου πως θέλει να το συνεχίσουμε.
Δεν αρνήθηκα, το χρειάζομαι το φιλί του.
-"Πως το κάνεις αυτό γαμωτο" ψιθυρίζει μόλις σταματήσουμε το φιλί μας και τα πρόσωπά μας είναι ακόμα κοντά.
YOU ARE READING
My bad boy
RomanceΈρωτας... Μια λέξη τόσο μικρή, έξι γράμματα και ενα συναίσθημα που δύσκολα το ξεπερνάει κάνεις. Η Μελίνα, μια δεκαεπτάχρονη κοπέλα και μαθήτρια της Τρίτης Λυκείου, μετακομίζει από την Νέα Υόρκη στην Αθήνα. Είναι μια όμορφη και γλυκιά κοπέλα που έχει...