James a zárba elfordította a kulcsot. Kinyitotta nekem az ajtót és maga elé engedett. Izgulva beléptem a szobába. Teljes sötétség lepte el a helységet, de volt annyi fény kintről hogy meg tudjak tenni egy lépést befele. James becsukta az ajtót és teljes sötétség lett idebent. Nem láttam hol van így csak ott álldogáltam, hogy történjen már valami. Hallottam lépteit, ahogy felém közeledik, majd elkapja a derekam.
-Kurva életbe! Nem tudok tovább várni! - suttogta bele a nyakamba.
Magához szorított és rácuppant a számra. Először az szám szélét kezdte harapdálni, majd megkereste a nyelvemet. Hangosan felnyögtem ő pedig morgott valamit. Átkozottul jó íze van. Fogalmam sincs, mit csinálok így próbáltam James utánozni és felvenni a ritmust. Fenomenális érzés, ahogy a nyelve az enyémhez simul, de egyben rémisztő. Sose csináltam még ehhez hasonlót, hogy ennyire beengedjek valakit az aurámba. Borostája kicsit szúrta az államat. Épp belejöttem, igaz hogy nem kaptam túlzottan levegőt. Belemarkoltam hajába hogy közelebb húzzam, mire James felmordult és elhúzódott tőlem. Megérintettem az ajkam és csak most fogtam fel hogy megtörtént életem első csókja, ami eszméletlen volt. Nagyon boldog voltam, de James elrontotta az örömöm.
- Nem szabadott volna ezt csinálnunk. - jelenti ki a sötétségbe.
- Mért nem? - suttogtam és karba tettem a kezem.
- Erről akartam beszélni veled. - felkapcsolta a villanyt.
Hunyorogtam kicsit, mert hirtelen ért ez a nagy világosság. Körbenéztem és nem hittem a szememnek. Egy csodaszép könyvtár középén álltunk. Padlótól Plafonig könyvespolcok, amik roskadásig tele vannak pakolva. Csak álltam ott bambán és felfogtam hol is vagyok. Sokkal nagyobb, mint a sulinak a könyvtára. James kuncogott és mellém lépet.
- Ide szoktam jönni, ha ki akarok kapcsolódni ebből a világból és elbújni máshova.
- Gyönyörű! - ámuldoztam.
- Az.
Láttam miközben mondja rám nézett. Rám mondta. Belepirultam a bókba és mosolyogva néztük egymást.
-Gyere, menjünk oda azt asztalhoz mondani szeretnék valamit. - odavezetett a székhez ő pedig leült az asztal túloldalára.
Nagyon izgultam, hogy mit fog mondani, ezért elkezdem remegtetni a lábam. Az asztal tele van borítva papírral. James gyorsa összeszedte és berakta a fiókba, hogy ne lássam.
-Sokat gondolkodtam ezen... - szünetet tartott és a szemembe nézett. – nos... én szeretnélek anyagilag támogatni, testi szívességért cserébe.
Egyáltalán nem értettem milyen üzletet akar, velem köti. Testi szívességért, anyagi támogatás...
- Bocsi, de egyáltalán nem értem mit szeretnél mondani. - zavarodottan néztem rá.
- Szeretnélek, pénzel támogatni, és te cserébe nekem adod magad.
Ránéztem a combomra, ami még most is remegett. Megértettem mit akar. Fizet nekem azért, hogy kielégítsem szexuális igényeit. Mért pont engem választott? Nulla tapasztalatom van ilyen téren. A sugar daddy-m akar lenni! Még mindig nem fogtam fel, hogy ilyet kér tőlem. Félve rápillantottam és láttam, hogy hátradőlt a szék támlájára és várja a válaszomat.
- Ööö... mért pont engem szeretnél Ööö... - felnéztem a mennyezetre.
- Sugar baby-nek?- kérdezte az asztalra könyökölve.
- Nos, igen, nevezhetjük így is. Tapasztaltabb nőt is választhatnál, aki tudja, hogy mit csinál. Tudom, hogy működik a szex, de az első csókom is kb. 5 perce történt. Lelkileg nem készültem fel arra, hogy elveszítsem a szüzességem. 3 napja ismerkedtünk meg, nem szeretnék egy idegennel hancúrozni. Mindig is arra vágytam, hogy irtózatosan szerelmes vagyok abba a férfiba, aki majd megbecstelenít. Még csak nem is ismerlek... - fakadtam ki.
YOU ARE READING
Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅
RomanceEgy csütörtöki délután a szokásosnak indult. Mikor ki léptem az iskola kapuján a szomszéd épületből kilépet Ő. Kinézete egyből elcsábított. Jóképű arc. Pipa✔️ Csillogó whiskey színű szem. Pipa✔️ Olyan kidolgozott test, amit eddig csak magazinokban...