Ma reggel korábban keltem a szokásosnál, azért mert vár rám egy roppant nehéz dolgozat és előtte még át akartam nézni. Kerestem valami zenét ugyanis én minden készülődésemhez kapcsolok valami jó számot. A választásom Arctic Monkey-Why'd You Only Me When You're High-ra esett. Halkan énekeltem, mert lehet Nanny még alszik, közben felvettem kedvenc fekete farmerem és hozzá egy krémszínű kötött pulcsit. Éppen fésültem a hajamat, mikor Nanny felsikított. Ledobtam a fésűt a mosdó kagyló szelére és lerohantam a lépcsőn, ahogy csak bírtam.
-Mi történt? Jól vagy? - kérdeztem ijedten.
- Igen jól vagyok, csak azt hittem egy kibaszott nagy szeder van a csapba, és mikor ki akartam szedni elkezdet mozogni. Belenéztem a lefolyóba és megmozdult, észrevettem, hogy az egy nagy fekete bogár és megijedtem. Tudod mennyire írtozók a bogaraktól.
- Hogy veled mindig történik valami vicces dolog- mondtam miközben a hasamat fogva nevettem.
- Ne röhögcsélj, hanem inkább szedd ki a lefolyóból azt a mutánst. - válaszolta és kiment a nappaliba. - Már most elegem van a mai napból.
Próbáltam levegőhöz jutni, de annyira nevettem, hogy már majdnem bepisiltem. Mikor összeszedtem magam fogtam egy szalvétát és kiszedtem a bogarat a csapból.Kidobtam a kukába. Utána mosolyogva ettem meg reggelire a joghurtomat, és azon gondolkoztam ilyenek csak Nannyval történhetnek. Végeztem a reggelim elpusztításával, elmosogattam a kanalt és a poharat kidobtam a szemétbe.
- Megmentettelek a mutáns szörnytől. Ma korábban végzek és elmehetünk Doris-nak szülinapi ajándékot venni a plázába. - mondtam miközben felvettem a kabátom.
- Köszönöm Kincsem, nélküled nem lennék sehol. Szép napot! - felelte és folytatta kedvenc sorozata nézését.
Kiléptem az ajtón, és megéreztem a reggeli friss levegőt, amit imádok. Elővettem a Puskin Anyegin-jét és sétálás közben olvastam. Jevgenyij Anyegin nem lesz a kedvenc szereplőm az biztos. Megöli egykori barátját és elmenekül. Mikor Tatjana szerelmes levelet ír neki visszautasítja, de a történet végén végül észbe kap, hogy még is kell neki a lány. De Tatjana akkor már rég férjnél van. Nagyon felidegesített a könyv, folytattam volna, de már láttam a suli kapuját így elraktam. Beléptem második otthonom ajtóján és megéreztem a büféből áradó mennyei illatokat. Szerencsére órák előtt még nincs nagy sor ezért beálltam, hogy vegyek magamnak valami ennivalót egész napra. Még jó hogy most álltam be, mert az első szünetbe jön mindenki vásárolni, és akkor általában a bejárati ajtónál van a sor. A választásom egy mindenes szendvicsre esett, volt benne sonka, paradicsom, uborka, főtt tojás, saláta, mozzarella szeletek. Ez a kedvenc szendvicsem itt, vettem hozzá egy tejeskávét. Felmentem a suli lépcsőjén a harmadik emeletre. Szerintem ma már nem is kéne tesizem, ez a sok lépcsőzés teljesen kifullasztott. Lehet, hogy, el kéne kezdenem edzeni, ha már ennyitől kikészültem. Beléptem a 46- os terembe ahol a biológia órám lesz. Mivel maradt még 20 percem az óra kezdetéig elővettem a könyvemet és olvasni kezdtem. Becsöngettek és láttam, hogy az egész osztályterem megtelt diákokkal. Az egyik barátnőm, Kate mellet ültem, aki a barátjával telefonált, miközben a tanár belépett az ajtón és odasétált az asztalához.
-Jó reggelt! Remélem felkészültetek a dolgozatra.25 perce lesz mindenkinek a megírásához. Jó munkát! – mondta és már osztotta is ki a lapokat.
Szerencsére minden kérdésre tudtam a választ, hasznos volt rá reggel még időt fordítanom. Kate kipuskázta az egészet és nem bukott le. A mázlista, én egyszer próbáltam meg akkor is beköptek. Épp kicsöngettek, de az osztály fele már kinn is volt a teremből. Összeszedtem a cuccaimat, és már mentem is az ajtó irányába. Kate a folyosón megállított hogy hallottam e a hírt.
YOU ARE READING
Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅
RomanceEgy csütörtöki délután a szokásosnak indult. Mikor ki léptem az iskola kapuján a szomszéd épületből kilépet Ő. Kinézete egyből elcsábított. Jóképű arc. Pipa✔️ Csillogó whiskey színű szem. Pipa✔️ Olyan kidolgozott test, amit eddig csak magazinokban...