Ebbe a kicsi liftbe James csábító illatától elgyengültek a lábaim. Miután a kávézóban megettünk a sütiket azt javasolta, hogy jöjjünk fel hozzá, és foglaljuk el magunkat valamivel. Félve, de rábólintottam. Lift csengője ragadott ki bambulásomból. James megfogta a kezem és az ajtó felé húzott. Akkor sem engedett el mikor kinyitotta az ajtót. Néma csöndben a háló szoba felé igyekeztünk. Szerencsére Susant nem láttam, így remélem nincsen a házban. Izgulva elengedtem és leültem a bevetett ágyra, míg James a kanapéra.
- Mi szeretnél csinálni? - hajammal játszadoztam.
- Nekem van pár ötletem. - kacsintott rám, amitől majdnem elolvadtam. – Persze, csak ha szeretnéd. – felállt és leült mellém az ágyra.
- Igen, szeretném... csak... még sosem tettem ilyet és izgulok. - sütöttem le a szemem. James megfogta a kezem, amivel épp a nadrágomat piszkáltam és hüvelyk ujjával, körkörös mozdulattal simogatott.
- Nyugodj meg, semmi olyan dologra nem foglak kényszeríteni, ami kellemetlen lenne neked. - elmosolyodott majd közelebb hajolt és megcsókolt.
Lefektetett és rám hajolva elkezdte simogatni a combom belsejét a puncimhoz elég közel. Nyaka köré kulcsoltam a kezemet és közelebb húztam magamhoz mire felnyögött. Megfogta a pólóm alját és felfelé húzta, hogy levegye rólam. Nem ellenkeztem, közben dobogott a torkomban a szívem. Kibújtatott belőle, majd a nyakamat apró csókokkal halmozta el. Melltartóm oldalrésze menten végigsimította kezét. Mikor a kapocs részénél járt elhúzódott és rám nézett. Tudtam mit akar így rábólintottam, hogy nyugodtan megszabadíthat csipkés ruhadarabomtól. Maga mögé dobta és ujjával simogatta a bimbómat.
- Kicsi... - suttogtam.
- Nem, tökéletesen beleillik a számba. - nyelvével beszívta a mellemet.
Nyelvével a bal mellemet nyalogatta, míg a másikat a kezével izgatta, mire az megkeményedett. Puha ajka és szúrós borostája, ahogy a mellemmel érintkezik nedvessé tett odalent. Hirtelen James a foga közé szorította a bimbómat és megharapta. Jóleső fájdalom végigszaladt a testemen, amire felnyögtem és James arcát meg jobban a mellemre nyomtam. A hasamat puszilgatta, lefele míg el nem ért a nadrágomhoz. Kigombolta és levette rólam, de a bugyim még érintetlen maradt. Felállt és levette a pólóját. Megcsodáltam izmos felsőtestét, elmosolyodott és csípőre tette a kezét. Értettem a célzást, az ágy szélére húzódtam. Ujjamat beakasztottam az övtartójába és közelebb húztam magamhoz. Kicsatoltam az övét, majd kigomboltam a farmert és a bokájáig rántottam. Basszus... Nincs rajta alsónadrág! Férfiasságának méretétől elkerekedett a szemem és nyeltem egy nagyot. Összeszedtem a bátorságom és rántottam egy-kettő kemény farkán, mire felmordult.
-Szeretném, ha bevennéd a szádba! Nem kell, az egészet csak amennyit bírsz. - biztatott.
Megfogtam a tövénél és makkjáról lenyaltam a sós elő váladékot. Feléig bekaptam majd visszahúztam a fejemet. Nyelvemmel makkját addig masszíroztam, míg James hangosan káromkodni kezdett és megmarkolta a hajamat. Csípőjét önkéntelenül előrelökte, kemény farka kitöltötte a számat. Olyan mélyen a számba vettem amennyire csak bírtam.
-Hmm... kurva jól csinálod! - mondta elfojtott hangon.
Gyorsabbra vettem a ritmust, mire James izmai összehúzódtak és az erőtől az arcom is behorpadt.
-Mindjárt elmegyek! - nyögte majd morgott az orra alatt.
Hirtelen a számat sós-kesernyés sperma árasztotta el. Gyorsan lenyeltem, nem pazarolva egy cseppet sem. Fel sem merült bennem az, hogy kiköpjem. Farka cuppanó hang kíséretében kint is volt a számból. Bódultan nézett rám mintha minden erő kiszállt volna belőle. Hüvelyk ujjával a számat végigtörölte.
YOU ARE READING
Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅
RomanceEgy csütörtöki délután a szokásosnak indult. Mikor ki léptem az iskola kapuján a szomszéd épületből kilépet Ő. Kinézete egyből elcsábított. Jóképű arc. Pipa✔️ Csillogó whiskey színű szem. Pipa✔️ Olyan kidolgozott test, amit eddig csak magazinokban...