Ez után a meglepő megjegyzés után muszáj voltam kimenni a mosdóba, hogy egy kicsit lenyugodjak. Megmostam a kezem majd utána a mosdókagylóra támaszkodva nagy levegőt vettem. Remélem nem fog utánam jönni ide is az a nő, mint a bulin. Már csak az kéne, hogy valami ennél abszurdabb is kiderüljön... például, hogy gyerekük is van. Megigazítottam a hajam és visszamentem az asztalunkhoz. Már kihozták az ételt és James aggódó tekintettel ül felette. Leültem a helyemre, a randi partnerem felemelte a fejét és rám nézet.
- Ne haragudj... nem így terveztem ezt az estét. - mondta logó orral.
- Semmi baj. Ha már az ex-feleségednél tartunk mondanom, kell valamit. – töröltem bele izzadt tenyerem a ruhámba. - Mikor az irodádba voltunk azon a bulin és egy időre eltűntél akkor elmentem mosdóba és bejött az ex-feleséged. Nagyon rossz dolgokat mondott rólad. Nyilván nem hittem el neki, mert nem ilyennek ismerlek. Vagyis remélem!
James tenyere ökölbe szorult az asztalon.
-Miket mondott rólam?- kérdezte határozottan, amitől egy kicsit megrémültem. - Ne haragudj... elég bajt okozott már nekem ez a nő, nem kell, hogy a mi kapcsolatunkat is tönkre tegye. - mondta megnyugodva.
Meg mindig erősen ökölbe volt a keze így rátettem az enyémet hogy megpuhítsam.
-Azt mondta nekem, hogy mindent megdöngetsz, ami él és mozog... - suttogtam.
James összeráncolta a szemöldökét és láttam, hogy felmegy benne a pumpa.
- Az a rohadt kur ... - fogta vissza magát. - Hogy mer ilyet terjeszteni rólam miközben Ő lépet félre minden jött ment palival! Több faszt fogott, mint kilincset!- szinte már kiabált. A közelben lévő asztaloknál ülő vendégek mind minket néztek.
- Kérlek, nyugodj le... mindenki minket néz. Majd máshol megbeszéljük. Együnk mielőtt még kihűl az étel. - fogtam meg a villámat.
Nem szólt semmit, hanem bosszúsan elkezdett enni. Amint megkóstoltam az ennivalómat egyből táncra perdűltek az ízlelő bimbóim a mennyi ételtől. James is egyből megenyhült a mennyei táplálék által. Hála az Istennek! Még jó hogy nem kezdett el balhézni. A vacsora további része csendesen telt. James kifizette a számlát és kézen fogva kimentünk az autóhoz. Halvány mosollyal kinyitotta nekem az ajtón és beültem. Gyorsan megkerülte a kocsit és beült mellém. Bűnbánóan rám nézet majd a fülem mögé tört egy kósza tincset.
- Nagyon sajnálom, ami ma történt. Nem így akartam eltölteni veled ezt az estét. - simogatta meg az arcom.
- Semmi baj, még nincs vége az estének...- biztatóan rámosolyogtam.
- Köszönöm. - odahajolt hozzám és gyengéden megcsókol. Visszahúzódik, majd beindítja a motort. – Úgyis terveztem ma estére még valamit. - kacsintott rám.
Bekapcsolta a rádiót és egymásra néztünk. OneRepublic-Love Runs Out szólalt meg. James feltekerte a hangerőt és együtt tomboltunk a hangos zenére. Kifáradva dőltem hátra az ülésre. James arcára néztem és láttam, hogy féloldalas mosollyal az utat figyeli. Reménnyel tölt el, talán elfelejti az étteremben történteket. Mire vége lett a zenének észrevettem, hogy James háza előtt parkoltunk le. Felmentünk a lakásához és kinyitotta nekem az ajtót. Beléptem és váratlan sötétség fogadott. Csak az utca fényei szűrődtek be a tágas ablakokon.
- Gyere, mennyünk fel a hálóba! Ott van a meglepetés. - mondta mögöttem.
Egy szó nélkül megfogtam a kezét és felvezetett a lépcsőn. Közben azon imádkoztam nehogy megbotoljak egy lépcsőfokba s elessek. Az nagyon kínos lenne. Ma már épp elégszer borultam. Egyszer csak a lépcső tetejére értünk, amit észre se vettem. Az ajtó be volt csukva és James pimaszul rám mosolygott.
YOU ARE READING
Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅
RomanceEgy csütörtöki délután a szokásosnak indult. Mikor ki léptem az iskola kapuján a szomszéd épületből kilépet Ő. Kinézete egyből elcsábított. Jóképű arc. Pipa✔️ Csillogó whiskey színű szem. Pipa✔️ Olyan kidolgozott test, amit eddig csak magazinokban...