9. fejezet

6.4K 165 3
                                    

Arra keltem, hogy James a használt levegőjét az arcomba fújja. Mivel le van húzva a redőny, nem tudom hogy világos van e odakint. Keze a derekamat szorosan átöleli, fenekem pedig reggeli merevedéséhez ér. Óvatosan kibújtam szorításából nehogy felébresszem. Felkaptam a telefonom, hogy megnézzem mennyi az idő, 9:47-et mutat. WC-zés közben korogni kezdett a gyomrom így ideje lemenni a konyhába reggelit készíteni. Remélem, James szereti a rántottát, mert most azt fogok készíteni.

 Kis időbe telt mire rátaláltam a tojásra. Az összes polcot átkutattam mire megtaláltam. Felszeleteltem sonkát, egy kis gombát és sajtot reszeltem a felvert tojásba. Belecsúsztattam két szelet kenyeret a kenyérpirítóba. Felhevült serpenyőbe beletettem a tojást és hagytam, hogy egy kicsit megsüljön. Kerestem uborkát meg paradicsomot emellett avokádót is találtam, aminek nagyon örülök ugyanis Nanny-val ritkán veszünk. Elővettem egy vágódeszkát és egy kést, amivel felszeleteltem a zöldségeket, de előtte gyorsan megkevertem a serpenyőben lévő rántottát. Szeletelés közben önfeledten énekeltem halkan Lana Del Rey- Young and Beautiful.

- Nem is tudtam, hogy ilyen gyönyörű hangod van. – mondta James mögöttem, mire felsikítottam. – Bocsi, nem akartalak megijeszteni. – kuncogva odajött mellém.

- Épp rántottát készítek reggelire. Remélem, megfelel? –mosolyogtam.

- Hmm... A pólómban reggel énekelve rántottát készítesz...Nagyon is megfelel. - megfogta a fenekemet, hogy magához húzzon és erőteljesen megcsókolt. – Készítek addig kávét magunknak.

- Remek ötlet, öt perc és végzek. – gyorsan felszeleteltem a maradék zöldséget és meghintettem sóval.

Csinos kitálaltam a rántottát és köré a pirítóst meg a zöldségeket. James elé raktam a tányért, aki épp a telefonján nézett valamit.

- Köszönöm, csodásan néz ki. - felszúrt villájára egy darabot.

- Nagyon szívesen ez a legkevesebb, amit tehetek, amiért itt töltöttem a hétvégét. - kortyoltam bele tejeskávémba.

Reggelinket eleinte csöndben fogyasztottuk el. Rá akartam szúrni a villámra egy olíva bogyót, de az hirtelen megcsúszót és kiröpült a tányéromból, ami nyíl egyenesen James homlokára csapódott. Júj de kínos! Most azt hiszi, enni se tudok normálisan. Nem mertem ránézni és tányéromra szegeztem a tekintetemet. Kis idő múlva felpillantottam Jamesre, és felfelé görbült szája sarka, rámosolyogtam.

-Szívemet örömmel tölti el, hogy ilyen adakozó vagy ma reggel. – mondta.

Rám mosolygott én pedig kuncogni kezdem mire ő nyitott szájjal röhögött. Nem bírtam megállni és én is hangosan nevettem.

-Nee meg fogok fulladni! - takartam el kezemmel a szememet hogy le tudjak nyugodni.

Szép lassan abbahagytuk. Csend borult a szobára és tovább falatoztunk. Felálltam, összeszedtem a mosatlant, amit aztán mosogatni kezdtem.

- Mért nem teszed be a mosogató gépbe? – kérdezte az asztalnál ülve James.

- Ááá ez csak pár dolog. Gyorsabb lesz, ha én elmosom és nem is fogyaszt így annyi vizet. - naná hogy van mosogató gépe. Megszokásból elkezdem elmosogatni majd eltörölgetni.

- Mit szeretnél most csinálni?- hátulról megölelt és belecsókolt a nyakamba.

- Eldőlni. – nevettem el magam.

- Akkor menjünk, a kanapéra azt javaslom.

- Nagyszerű ötlet. –mentem a nappali felé és lehuppantam a kanapénak a heverő részére. James mellém feküdt és átkarolt.

Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅Where stories live. Discover now