2. fejezet

7.6K 191 20
                                    

Mikor odaért az asztalom mellé egyből megéreztem fűszeres parfümjének illatát.

- Szia! Szabad ez a hely?- kérdezte megfeszülve.

- Helló! ÖÖÖ... Persze!- válaszoltam idegesen.

Lerakta kávéját az asztalomra, és csöndben leült velem szembe lévő székre, de végig éreztem fürkésző tekintetét.

Egy percig mindketten bámultuk a poharunkat, hogy ne kelljen tudomást venni a másik jelenlététről. Mikor megköszörülte torkát rápillantottam, mert egy kicsit megijedtem. Rekedt hangon hozzám szólt.

- Láttalak nemrég, fél tucat könyv ott csüngött a karodon, nem sok ez egy ilyen kicsi lánynak?

- Szeretem a könyveket.

- Én is nagyon szeretek olvasni, bár a munkám mellet nem jut rá olyan sok időm. Mikor késő este hazaérek, általában vacsorázok, lefürdök, és már dőlök is be az ágyba annyira fáradt vagyok. Reggel meg megint kelhetek korán. Mik a kedvenceid?

- Igazából én ilyen vegyes felvágott vagyok. Minden műfajban szoktam olvasni, de a kedvenceim a klasszikusok és a kötelezők. Nagyon szeretem Jane Austent.

- Mit dolgozol?- kérdeztem kíváncsian.

- Ügyvéd vagyok. Az enyém a Night ügyvédi iroda a suliddal szembe.

- Húúú valahonnan nagyon ismerős ez a név. Mr. Night... - mondtam gondolkodva.

- Igen, de szólíts csak Jamesnek. - válaszolta miközben rám kacsintott.- Az én nevemet már tudod, de én még nem tudom a tiédet. - mondta és könyökét az asztalra tette.

- Elizabeth Grey-nek hívnak. - feleltem mosolyogva.

Nagyon jól éreztem magam vele. Sötétedésig beszélgettünk a kávézóba, de nekem még rengeteg leckém volt, így sajnos el kellet búcsúznunk. Haza akart vinni, de visszautasítottam, még nem ismerem annyira, hogy megbízzak benne. Mi van, ha elrabol! Illemtudóan elutasítottam ajánlatát, de kitudja, mikor láthatom újra, lehet, hogy soha. Annyira fel voltam dobva hazafele mentet, hogy miközben hallgattam Bebe Rehax-I Got You elkezdtem a járdán táncolni. Épp befordultam az utcánkba és a fülhallgatómban meghallottam Miley Cyrus-WTF Do I Know-t. Kénytelen voltam énekelni, és nem érdekelt, ha valaki meghallja. Pont vége lett a dalnak mikor a házunk verandájára léptem. Kinyitottam a bejárati ajtót és elraktam a fülesem a zsebembe.

- Szia! Megjöttem!- mondtam miközben vettem le a cipőmet.

- Szia Lizzy! Hogy- hogy ilyen sokára értél haza?- kérdezte megdöbbenve. - Nagyon aggódtam.

- Sajnálom, beültem a kávézóba olvasni és elszaladt az idő. - nem akartam elmondani neki, nem hiszem, hogy találkozom vele még valaha.

- Semmi baj szívem, csak már majdnem mentem a rendőrsége. - mondta viccesen.

- Naaa mi volt a pilatesen? Sikerült a küldetés?

- Ohh nagyon is! Épp Doris-sal beszélgettünk róla mikor belépett a torna szobába. Minden gyakorlatot rajtam mutatott be, de mikor elment, hogy másnak is segítsen belecsíptem abba a fincsi fenekébe. Megfordult és láttam rajta hogy elpirult, de csak rákacsintottam és folytattam a mozdulatsort.

- Ohh te szent Mária! Nanny jó hogy nem csináltál több kellemetlen dolgot.

- Kiscsillagom még nem vagyok öreg és igen is csinálhatok illetlen dolgokat. De óra végén közölte velem hogy homoszexuális, így meg végképp nem lehet köztünk semmi. Hát sajnálom, pedig úgy kényeztettem volna egy kicsit a szertárban.

- Most felmegyek a szobámba megírni a leckét, és próbálom elfelejteni ezt a beszélgetés, ami az előbb történt. - mondtam miközben fel mentem a lépcsőn.

- Jól van babám. Aztán majd gyere vacsizni és közben nézhetjük az Ellenállhatatlan kísértés (Too hot too handle) - Felelte izgatottan.

- Jó jó . - válaszoltam, miközben a szobám felé tartottam.

Próbáltam gyorsan megírni a házimat, de zenét hallgattam közbe és elkezdtem énekelni így elterelődött a figyelmem James-re. Pakoltam be a táskámba és Bella Thorne-Lonely dalszövege ment a fejembe. Arra lettem figyelmes, hogy Nanny kiabál lentről. Azt hallottam, hogy valakinek pattanásos a háta. Lementem a konyhába, és próbáltam értelmezni az előbb hallottakat.

- Kinek pattanásos a háta?- kérdeztem értelmetlenül.

- Mi? Azt mondtam kérsz-e fetás salátát. Karácsonyra hallókészüléket kapsz tőlem az fix.-mondta nevetve. - Szóval kérsz fetás salátát?

- Igen kérnék szépen. De gyere gyorsan, mert kezdődik az Ellenállhatatlan kísértés(Too hot too handle) mondtam sürgetve.

Csendben ettünk és néztük a sorozatunkat, amit imádunk. Próbáltam emészteni az imént befalt salátámat erre nagyi egy akkora galambot eleresztett, hogy berezgett a kanapé.

- Ez igen... Turmix - mondta nagyi nevetve.

- Jujj Nanny legalább bent tarthattad volna, míg kimegyek. - mondtam szégyenkezve.

- Aranyom, nem tudok mit kezdeni ezzel a helyzettel. – felelte miközben az undorodott arckifejezésemen nevetett.

Mikor vége lett az epizódnak jó északát kívántam nagyinak és elmentem zuhanyozni. Megborotválkoztam, de a kérdés az, hogy minek, mert rajtam kívül senki nem látja. Felvettem kedvenc Hello Kitty-s pizsamámat, azután fogat mostam és bebújtam az ágyamba. Nézem a szobám plafonját lefekvés előtt, és ábrándoztam Jamesről. Mikor leült mellém a kávézóba hirtelen megállt az idő. Ahogy ott beszélgettünk és nevettünk egymás viccein felpezsdítő érzés volt. Visszaemlékeztem, hogy nézett ki, milyen jó volt az illata, de annyira álmos voltam, hogy egyből elszenderedtem.

James

-Azt akarom, hogy újra elélvezz! - mondtam miközben a bárpultos csaj haját húztam.

Miután elköszöntem Lizzytől annyira felizgultam, hogy nem bírtam magammal és elmentem a legközelebbi bárba hogy igyak valami. A bárpultos csaj nagyon rám mozdult és úgy gondoltam jót tenne mindkettőnknek, ha megdugnám. A méregdrága hangfalamból megszólalt The Weeknd-Often miközben a csaj hátára élveztem. Ki mentem a fürdőbe hozni egy darab papírtörlőt, hogy letörölje magáról az nemrégiben oda lőtt ondómat. Mikor végzet, összeszedte ruháit, amit letéptem róla még a kalandunk kezdetekor.

- Nagyon élveztem, ha máskor is ki akarod engedni a gőzt, akkor nyugodtan hívj fel! - mondta szempillája rebegtetésének közben.

- Rendben - Válaszoltam, de már ki is ment a bejárati ajtómon.

Megmosakodtam és befeküdtem az ágyamba. Nem tudtam sokat aludni, mert egész éjjel Lizzy-re gondoltam. Mi a franc... James kezdesz elpuhulni. Végül a sok forgolódás után bedobtam a szunyát. 

Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅Where stories live. Discover now