13.fejezet

5.3K 116 14
                                    

- Lizzy! Hova raktad a számlákat? - kiabálta Nanny a földszintről.

Becsuktam a könyvemet és lementem a konyhába. Ahogy beléptem az ajtón hatalmas káosz fogadott. Az összes számla nagy halomba szanaszét hevert az étkező asztalon. Nanny észre se vette, hogy ott vagyok mögötte, annyira kereste az ebben a hónapban be nem fizető számlákat.

- Nanny nyugodj meg, ma reggel már befizettem őket. - kezdtem összeszedni a nagy papír kupacot és visszatenni a helyére.

- És miből, mert az erre félretett pénz még ott van a borítékban. - mondta mire a kezem megállt a levegőbe.

- Mondtam, hogy Janettel van munkahelyünk. Amit kerestem abból kifizettem. Én is szeretnék beszállni a családi kasszába. - tettem vissza az utolsó számlát is a kosárba.

Nem szeretek hazudni Nannynek, de most rögtönöznöm kellett valamit. Szerintem sose fogom elmondani neki hogy a pénz Jamestől, van. Eszembe jutott az első szeretkezésünk és éreztem, hogy elpirulok. Gyorsan megfordultam és töltöttem magamnak jeges teát.

-Ahh rettentően meleg van. Tegnap este lefekvés előtt kinyitottam az ablakot, de öt perc múlva csukhattam is be, mert a macskák az ablak alatta szexeltek. Csak egyszer akarok aludni nyitott ablaknál erre a macskák nyivákolnak.

Kuncogva leraktam a poharamat és leültem egy székre. Még csak június eleje van, de meglehet sülni idebent. Mi lesz később?

- Megkérem Katet hogy menjünk el a tengerpartra, mert ezt a meleget csak víz közelébe lehet kibírni. - legyeztem magam a kezemmel.

- Jól van, drágám menjetek csak, én addig összeszerelem a ventilátort. - nézet a sarokban lévő dobozra.

Visszamentem a szobámba és felkaptam a telefonomat az éjjeli szekrényről és kikerestem Kate számát.

- Szia Kate. Marhára meleg van, nincsen kedved elmenni Janettel és velem a tengerpartra.

- Szia, csodás ötlet. Itt a kanapén haldoklom. Nem is hívhattál volna jobbkor. Fél óra múlva érted megyek.

- Rendben. Szia!

Bontottam a vonalat és Janettet is felhívtam. Összepakoltam a táskámat, felvettem a bikinim és rá egy virágos egybe ruhát. Dudálást hallottam és kinéztem az ablakon. Kate már a házunk előtt állt. Leszaladtam a lépcsőn, majd elköszöntem Nannytől. Ahogy kiléptem az ajtón majdnem meggyulladtam annyira forrón süt a nap. Odafutottam Kate kocsijához és gyorsan beültem. Mázli hogy légkondis autója van. Továbbgurultunk hogy Janetet is felvettük majd indultunk is a part felé.

- Lányok meg tudnánk állni a kisboltnál? Venni akarok sört. - szólt Janet a hátsó ülésről.

- Nem is tudunk venni, még kiskorúak vagyunk! – mondtam a rádiót babrálva.

- Majd beküldök egy felnőttet és majd ő megveszi nekünk. - állította biztosan.

Ha ő mondja biztosan így van.

- Na végre egy normális zene! - kiáltottam boldogan.

- Hangosítsd csak feljebb csajszi!

Csak úgy üvöltött a hangszóróból CRMNL- A Little Bit Dangerous. Végig énekeltük az utat a boltig. Lehalkítottam a zenét mikor Kate beállt a parkolóba. Egy férfi és egy nő nagyokat nevetve beszélget a bejárat előtt. Közelebb értünk és pont akkor búcsúzol arcon puszilták egymást. A férfi a bolt felé indult. Mikor megfordult teljesen lesokkolódtam. James tartott a bolt felé.

-Na ő tökéletes lesz nekünk! - kiáltott fel Janet és egyből kipattant a kocsiból még mielőtt tiltakoztam volna.

Kate is kiszállt és Janettel odarohantak hozzá. James körülnézett és megpillantott a kocsiba. Rám kacsintott és visszafordult a barátnőimhez. Kezemmel mutattam, hogy ne menjen be nekünk sörért, de pimaszul rám mosolygott, mondott valamit Janetnek és elindult az ajtó felé. Miután James bement a boltba a lányok felemelt hüvelykujjal mutatták, hogy sikeres volt a küldetés. Legyeztem magam a kezemmel annyira meleg van az autóba. Nem kéne féltékenynek lennem, amiért láttam Jamest azzal a csajjal. Mégis idegesít, hogy egy másik nő puszilgatta. Pedig igazából nem is mondtuk ki hangosan, hogy járunk. Lehet, hogy más nőket is megfektet? Ha legközelebb találkozunk, akkor tuti számon kérem ezt rajta. Pár perccel később James kijött kezében a söreinkkel. Janet kifizette és a visszaindultak az autóhoz. Kate beült és rám nézett.

Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅Where stories live. Discover now