15. fejezet

3.7K 115 15
                                    

- Annyira izgulok! - kapaszkodtam James kabátjába.

- Nyugi nem lesz semmi baj. - mondta miközben sétáltunk a házunk felé.

- Légy szíves ne csináljál semmi perverz dolgot! - mondtam.

- Hát az igen nehéz lesz, de megpróbálom. Mikor a közeledben vagyok, megbolondulok, és nem bírok magammal, de igyekszem. – nevetett, majd megpuszilt.

Nanny már reggel óta sürgött forgott a konyhában és takarította a házat, hogy tökéletes benyomást tegyen. Amint beléptünk Nanny már ott is volt, hogy Jamest üdvözölje.

- Jó estét! Margaret vagyok. – kezet ráztak egymással.

- Jó estét! James Night vagyok, nagyon örvendek.

Mikor Nanny meghallotta James nevét arcáról eltűnt a mosoly és teljesen lefagyott.

- Nanny jól vagy? - kérdeztem és a konyhába vezettem, majd leültettem az egyik székre.

- Igen csak egy kicsit megszédültem. - raktam elé egy pohár vizet.

James közben levette a kabátját és bejött a konyhába.

- Gyere, ülj ide! Kérsz valamit inni? - vezettem az asztalhoz.

- Igen, bármit hozhatsz. – mondta.

- Nanny majd én felszolgálom az ételt. - vettem elő a tányérokat.

- Köszi, Drágám. - mondta majd James felé fordult. – Megkérdezhetem, hogy ismerkedtetek meg Lizzyvel?

- Ahol dolgozom a Night ügyvédi irodával szemben van Lizzy sulija. Egyik délután pont ugyan akkor léptünk ki az ajtón és később összefutottunk egy kávézóban és leültem mellé. A többi az már történelem. - kortyolt bele a gyümölcslevébe, amit elé tettem.

Kiszedtem a rég elhasznált tányérokra a sült csirkecombot és a vele együtt sült krumplit. Asztalhoz vittem az ételt majd én is leültem.

- Szóval ügyvéd vagy, akkor jó sokat dolgozhatsz. Nehezen tudsz időt szakítani akkor sok mindenre. – mondta Nanny két falat között.

- Igen, de általában meg szoktam oldani. - mosolygott rám.

- Még leánykoromban nekem is volt egy ügyvéd pasim. Életemben nem szexeltem olyan jót senkivel, mint vele. - mondta tök nyugodtan.

- Nanny! - kiáltottam rá. James pedig csak nevetett.

- Ezek csak tények szívem. - evett tovább.

Miután mindenki megette összeszedtem a tányérokat és elővettem a sütit a hűtőből. Betoltam egy-két szeletet és felálltam.

- Nanny nem baj, ha megmutatom a szobámat Jamesnek? - fogtam meg James kezét.

- Dehogy, menjetek csak, addig összepakolok.

Előrementem James pedig szorosan mögöttem jött. Amint felértem rögtön felkapcsoltam a villanyt és becsuktam az ajtót. James hátulról megölelt és a nyakamba temetkezett.

- Különleges a nagymamád. - mondta miközben körülnézet.

- Igen, elég jó fej. Nagyon szeretem. - odamentem az ágyhoz és vele együtt leültem.

Lovagló ülésben elhelyezkedtem rajta és csókolózni kezdtünk. Finoman beleharapott az ajkamba, amitől halkan felnyögtem. Kis idő múlva éreztem, hogy a farka keményedik alattam. Elszakadt tőlem én pedig nem értettem miért hagyta abba. Értetlenül néztem mire szorosan magához ölelt.

Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅Where stories live. Discover now