- Lizzy... fogalmam sincs, mit mondjak. - mondta ledermedten Janet.
Miután rosszat álmodtam sehogy sem tudtam vissza aludni, így megvártam a 8 órát és eljöttem Janethez hogy mindent elmondjak neki.
- Nem is kell... - járkáltam fel-alá a szobában.
- Lássuk csak... Megismerkedtél egy nálad kétszer idősebb dúsgazdag férfival és pénzt ajánlott, hogy lefeküdj vele. Majd mikor már halálosan egymásba szeretettek kiderül róla hogy a mostohatesód és erről ráadásul tudott is. Tegnap balesetet szenvedett és most kómában van. Ne haragudj Lizzy de az nagyon abszurd. - foglalta össze Janet.
- Tudom. - könnybe lábadt újra a szemem.
Leültem Janet mellé az ágyra és átölelt.
- Annyira sajnálom, hogy ez történt James-el. Mindig itt leszek, neked ugye tudod? Bármi is lesz ennek a vége én, támogatlak. - simogatta meg a vállamat.
- Köszönöm Janet, pont erre van most szükségem. - gurult le az arcomon egy könnycsepp.
- Szeretnél valamit csinálni, hogy kicsit eltereljük a figyelmedet?- kérdezte kedvesen.
- Fogalmam sincs, de ebben az állapotban nem maradhatok. - döntöttem el.
Nem tudnám elviselni az önsanyargatást, azt már tegnap este megtettem. Többet nem bírnék el. El kell terelnem a figyelmemet.
- Nincsen kedved elenni, sétálni? - vetettem fel az ötletet.
- De van. Átköltözők és indulhatunk. - bontakozott ki az ölelésből.
Öt perc múlva már el is indultunk a tengerpart felé. Minden féléről beszélgettünk. Egyet értettünk abban, hogy milyen jó hogy lassan véget ér a suli és kezdődhet a nyári szünet. Egy óra múlva már éreztem, hogy korog a gyomrom és lassan ennem kéne.
- Nincsen kedved fagyizni? - szakítottam félbe Janetet.
- Fagyi reggelire? Jól hangzik. - nevetett.
Fagyizó felé vettem az irányt, majd a kedvencemet kértem, ami nem más, mint a karamellás. Leültünk egy közeli padra és megettük. Egy velünk egy korú fiút pillantottam, meg aki a járda túloldalán kocogott. Ahogy közelebb ért rájöttem, hogy David az. Visszacsöppentem a való életbe és újra minden lejátszódott a fejemben. Mire feleszméltem már felénk közeledett és megállt előttem.
- Sziasztok, Lányok! Mit csináltok itt ilyen korán? Janet te mióta vagy fent kora reggel? Délig szoktál aludni. - mondta furcsállóan David.
- Pofa be David. Lizzyvel kijöttünk sétálni. Van valami gondod ezzel? - förmedt rá tesójára.
- Az ég egy adta világon semmi bajom. - mosolygott rám David, de nem nagyon tudtam viszonozni, és ezt észre is vette. - Van valami baj Lizzy?
- Nem, tök jól vagyok. - hazudtam.
- Igen van problémánk. Hogy itt vagy. Jó lenne, ha elmennél. - vágott vissza Janet.
- Semmi baj Janet. - csitítottam a barátnőmet. - Örülök, hogy összefutottunk David, de most mennünk kell. - álltam fel a padról.
- Én is örültem, majd később találkozunk. Sziasztok! –integetett majd át kocogott a járda túloldalára.
- Istenem ezt a balféket. A legrosszabbkor bukkan fel mindig. - pufogott Janet mellettem.
Nem mondtam erre semmit. Tényleg eléggé rossz volt az időzítés. David látványától csak rosszabbodott a helyzet és inkább haza akarok menni.
- Janet nem baj, ha inkább haza megyek? Kicsit egyedül szeretnék lenni. – kérdeztem.
YOU ARE READING
Miért kéne egy könyvmolynak sugar daddy? BEFEJEZETT✅
RomanceEgy csütörtöki délután a szokásosnak indult. Mikor ki léptem az iskola kapuján a szomszéd épületből kilépet Ő. Kinézete egyből elcsábított. Jóképű arc. Pipa✔️ Csillogó whiskey színű szem. Pipa✔️ Olyan kidolgozott test, amit eddig csak magazinokban...