Kamp bitmişti. Herkes birbirleriyle vedalaştı ve otobüslere geçti.
Kageyama ve Hinata yine yan yana oturuyorlardı.
Hinata yolculuk boyunca Kageyama'yı umursamadı ve camdan dışarıyı izledi. Aynı şekilde Kageyama da kendini uykunun kollarına teslim etti. Eve döndüklerinde maçlar için hazırlanmaya başlamaları gerekiyordu.
Antremanlarda ikisi de beraber hızlı smaç çalışmak yerine bireysel olarak kendi yeteneklerini geliştirmeye odaklanmışlardı.
Kageyama Nishinoya'ya bir smaç servis basarken Hinata ondan ne kadar etkilendiğini gizlemeye çalıştı.
Noya servisi kaçırırken diğerleri (Tsuki hariç) Kageyama'yı övüyorlardı.
Hinata sinirle kaşlarını çattı. Kageyama başka bir servisi yollarken Hinata topu izledi. Koşarak önüne atladı. Aslında topa değmiş olmasına rağmen smacın gücüyle geriye savruldu.
"Hey! Önüme atlamasana ya!" diye bağırdı Noya.
Tanaka ve Kageyama dalga geçercesine gülüyorlardı. Hinata'nın yüzü sinirden kıpkırmızı oldu.
"Senin sadece smaçlarım için zıplaman yeterli." dedi Kageyama gülerek. Kenardan hırkasını aldı ve salonun çıkışına doğru yürümeye başladı.
Hinata ayağa kalktı. Sinirle yerden topu aldı. Havaya fırlattı ve ilk smaç servis denemesini yaptı.
Top alanın çok dışında çıksa da Hinata'nın hedefi orası değildi.
Top Kageyama'nın kafasına çarpmıştı.
Herkes suskundu. Hinata'nın boku yediğini anlamışlardı.Tsukki ve Tanaka kahkahalarla Kageyama ile dalga geçerken Hinata kaçsa mı yoksa Kageyama ile yüzleşse mi karar veremiyordu.
Kageyama ölümcül bir sessizlikle Hinata'ya doğru yürüdü. Hinata koşarak Suga'nın arkasına saklandı. Daichi telaşla Kageyama'nın önüne geçti. "Uhm... O zaman antreman bugünlük bitmiştir. Bugün eve gidip dinlensin herkes." dedi. Ardından Hinata'ya döndü. "Özellikle eve gitmek için koca bir tepeyi aşması gerekenler." diyerek sözüyle Hinata'yı iğneledi.
Herkes soyunma odasına gitmişti. Suga ve Hinata takımdaki tek kız oyunculardı.
Suga üstünü değiştirirken "Kageyama ile aranız hala bozuk mu?" diye sordu.
Hinata gözlerini yere yönlendirdi. Mutsuz gözüküyordu. "Sanırım."
"İkinizin de modu şu sıralar çok düşük. Neden aranızı hala düzeltmiyorsunuz?"
"Ben sadece onun peşinde dolanmak istemiyorum." dedi Hinata omzunu silkerek.
"Bu ne saçma bir ideoloji böyle? Kimse kimsenin peşinde koşmuyor ki. Amaç sadece sevdiğin kişiyle beraber olmak değil mi?"
"B-ben..." Suga Hinata'nın omuzlarını tuttu.
"Bir mazeret bulma ve onu sevdiğini söyle hadi!" Hinata Suga'nın söyledikleriyle cesaretlenmişti. Hızlıca eşyalarını çantasına koydu ve Suga'yla vedalaşıp Kageyama'yı bulmak üzere dışarı çıktı. Bisikletini aldı ama onu etrafta göremedi.
Enoshita'nın yanına gitti. "Hey! Kageyama'nın nerede olduğunu biliyor musun?" diye sordu.
Enoshita "Sanırım yoldan yukarı çıkıyordu." diye cevapladı.
Hinata teşekkür ettikten sonra bisikletini Enoshita'nın işaret ettiği yola sürdü. Birkaç dakika sonra sonunda Kageyama'nın sırtını görmüştü. Sevinçle bisikletini o yöne doğru sürdü. Ama Kageyama yürümüyordu ve önündeki biriyle konuşuyordu.
Hinata yaklaşıp bisikletini onların kenarında durdurduğunda gördüğü manzarayla hayal kırıklığına uğramıştı.
Kageyama, başka okuldan bir kızla öpüşüyordu.
Belli bir süre sonra kız dudaklarını ayırıp şaşkınca onları izleyen Hinata'ya baktı. Kageyama da kızın bakışlarını takip ettiğinde Hinata'yı gördü.
Kageyama şaşkınlıkla "Hinata?" dedi. Hinata cevap vermedi. Bisikletini hızlıca dağın yukarısına sürdü.
Onlardan uzaklaştığından emin olduğunda gözyaşlarını serbest bıraktı.
Selamm sizce o kız hangi karakterin kız versiyonu olabilir??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...