Medyadan azıcık spoi yediniz gibi oldu heheh sonda da birkaç fanart var ona göre
Saat sabah 7'ydi ve herkes otobüsün önünde toplanmıştı. Hinata'nın saçı sabah vakitleri daha da kabarık duruyordu ve Kageyama onun daha da şirin gözüktüğünü düşündü.
Daichi "Pekala antremanların daha hızlı olması ve eşleşmeyle uğraşmamak için herkes şimdiden kendine bir partner bulsun." dedi Suga'nın onunla olduğunu belli ederek.
Hinata ilk önce Yamaguchi'nin yanına ilerledi ama Tsukki onu çoktan kapmıştı bile. Hinata Tsukki'ye kıl olsa da bir şey diyemedi. Ardından Kiyoko'ya teklif etmeyi düşündü ama Kiyoko onunla partner olmak isteyen Tanaka ve Noya'yı görmezden gelerek Hitoka'nın elini tuttu ve ona gülümsedi.
Hinata umutsuzca Daichi'nin yanına ilerledi ve "Partner bulamadım." dedi. Onunla aynı anda söyleyen sese döndüğünde Kageyama ile göz göze geldi.
O da mı yalnız kalmıştı?
Daichi gülümsedi ama bu gülümseme sanki intikam almak istercesine olan sinsi bir gülümsemeydi. "Bence partnerinizi buldunuz bile."
•••
Hinata otobüsten dışarıdaki manzarayı izliyordu. Cam kenarını kapmıştı. Kolunu cama yasladı ve kafasını eline dayadı. Tüm gece heyecandan uyuyamamıştı ve şu an çok yorgundu. Gözleri kapanmak üzereydi.
Bir anda omzunda bir baskı hissedince ödü koptu.
Kageyama Hinata'nın omzunda uyuyakalmıştı.
Hinata stresle ne yapması gerektiğini düşündü. Daichi'ye seslenip seslenmemekte kararsız kaldı ama Kageyama'ı uyandırmak istemediğine karar verip geriye yaslandı. Nefes alışverişlerini çok düzenli tuttu çünkü eğer derin bir nefes alırsa Kageyama uyanabilirdi.
Burnunda güzel bir koku hissetti. Kokunun Kageyama'nın şampuanının kokusu olduğunu anlamıştı. Gözlerini kapattı ve kokuyu içine çekti.
•••
"Hinata, Kageyama uyanın." Suga'nın yumuşak sesi Hinata'nın kulaklarına dolduğunda Hinata mırıldandı.
"Biraz daha uyuyayım."
"Geç kaldık sizi bekleyemeyiz hadi!" Suga'nın sert sesini ilk defa duyduklarında ikisi de yerinde zıpladı. Hinata gözlerini ovuşturup baktığında tüm takımın etraflarında toplandığını gördü.
Tsukki de sırıtıyordu. Tıpkı Hinata'nın zor durumda olduğu zamanlarda sırıttığı gibi.
Yams Hinata'ya kaş göz hareketi yaptı. Bakışları Hinata'yı uyarıyordu. 'Hinata bence kalksan iyi olur.'
Tanaka gülerek "Siz en son kavga etmiyor muydunuz ha? Ne ara bu kadar yakınlaştınız." deyip kötücül bir kahkaha attı.
Hinata ve Kageyama durumun farkına vardıklarında ikisinin de suratını dehşetli bir hal aldı. Ardından Hinata hızlıca Kageyama'nın üstünden atladı ve koşarak otobüsün dışına çıktı.
Hinata'nın suratı utançtan yanıyordu. Tüm yolculuk boyunca Kageyama'yla omuz omuza mı uyumuştu yani?
"Shoyo!" Hinata heyecanla tanıdık gelen sesin sahibine döndü.
"Kenma!" Hinata koşarak Kenma'ya sarıldı. "Ah çok özlemişim." dedi.
Kenma "Ben de! Yolculuk nasıl geçti?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boys voleyball team | kagehina
Teen FictionHinata ortaokuldayken kız olmasına rağmen gizlice erkek voleybol takımına girer ve maçta Kageyama ile karşı karşıya gelir. İkili arasındaki meydan okuma başka bir duyguya dönüşecektir... Kitapta bazı karakterlerin cinsiyetini değiştirdim:)) iyi okum...