8. atkı

211 21 11
                                    

Restauranttan çıktıklarında soğuk hava yüzlerine çarptı. Kış yaklaşıyordu. Hinata kapüşonuyla kafasını kapattı.

"Hey, sanki silah zoruyla yemeğe oturmuş gibiydin." dedi Hinata.

Kageyama kaşlarını çattı. "Bir nevi öyle diyebiliriz."

Kageyama'nın ortaokulundaki çoğu kişi Aoba Johsai'ye (Oikawa'nın şu anda gittiği okula) geçiş yapıyordu. Oikawa Kageyama'yı büyük bir düşman olarak gördüğü için onunla dost gibi davranıp gelişimini yakından gözlemlemeye çalışıyordu. Kageyama ise bunun farkında olduğu halde onunla buluşmaya devam ediyordu çünkü eski okulundakilerle bağlarının kopmasını istemiyordu.

"Pekala. Eğlenceli bir yemekti ama artık geç olmadan eve gitmem lazım sanırım." dedi Hinata ve ince hırkasına daha da sıkı sarıldı. Tepedeki evine yürüyerek en az yarım saatte varırdı. Belki koşarak giderse ısınabileceğini düşündü.

Kageyama "Eve bu soğukta yürüyerek mi gidiyorsun?" dedi.

"Bisikletim yanımda olmadığına göre, evet."

Kageyama gözlerini devirdi ve boynunda takılı olan atkıyı çıkarıp Hinataya sardı. "Bir dahaki sefere mevsime uygun şeyler giyin." dedi. Ardından eliyle 'Görüşürüz' işareti yapıp Hinata'nın yanından ayrıldı.

Hinata şaşkın gözlerle Kageyama'nın arkasından baktı. Kageyama'nın atkıda bıraktığı sıcaklığı hala duruyordu.

•••

Sugamama sizi KARASUNO VOLEYBOL! takımına ekledi.

Sugamama: Selam herkese! bu sene takımımız biraz kalabalık olduğu için mesajlaşma gurubu kurmanın iyi olabileceğini düşündüm

TanakaBuddha: fkdljfslckdk çok gereksiz bir şey

Noya: aynen boş iş lol

Sugamama Kiyoko'yu ekledi

Kiyoko: selam

TanakaBuddha: KIYOKO-SANN BANA SELAM DEDİ💕💓💕💞💓💓💝💖

Noya: 🥺🥺🥺❤️❤️👉👈

Dadychi: Grubu gereksiz emojilerle doldurmayın lütfen.

Hinata: selamm!!

Kageyama: slm

Hinata: 😒

Kageyama: ne var?:)

Hinata: yok bir şey

Yams: Merhaba ben Yamaguchi!

Tsukki: ✌️

Dadychi: Bugün size güzel bir haberimiz var.

Noya: Suga hamile mi hahahha

TanakaBuddha: lmaoo

Sugamama TanakaBuddha ve Noya'yı grubtan attı

Sugamama: devam et Daichi

Dadychi: Tokya'daki birkaç okul ile hazırlık maçı yapma şansı bulduk. O yüzden önümüzdeki hafta otobüsle Tokyo'ya gidiyoruz. Herkes hazırlıkları yapsın.

Hinata: vay canına Tokyo mu?

Hinata: katılan okulların isimlerini biliyor musun?

Dadychi: Fukurodani, Nekoma ve birkaç okul daha var

Hinata: NEEE OMG

Hinata: ARKADAŞIMIN OKULU DA VARR

Daichi: Vay tanıdıkların olması harika! Bu daha da çok kaynaşacağımız anlamına geliyor sanırım.

Tsukki: Daichi noktalama işaretlerine ve yazım kurallarına bu kadar dikkat etmen çok itici

Asahi Noya'yı gruba ekledi

Asahi: Noya grupta kalsa bir zarar gelmez bence😊

Noya: Asahiii🥺❤️

boys voleyball team | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin